Komunikaty PR

Fanex prezentuje SOSiWÓZ – więcej niż foodtruck

2024-10-11  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex, ceniony producent sosów i dodatków gastronomicznych, wprowadził wyjątkowy projekt – SOSiWÓZ. Nazwa będąca grą słów łączącą SOS i WÓZ doskonale oddaje ideę tego mobilnego konceptu – to coś więcej niż foodtruck. SOSiWÓZ to niezależna submarka i innowacyjna przestrzeń kulinarna, mająca na celu przyciągnięcie uwagi zarówno profesjonalistów z branży HoReCa, jak i zwiększanie świadomości dotyczącej marki Fanex wśród klientów detalicznych i miłośników street foodu.

 

- Chcieliśmy czegoś więcej niż zwykły samochód reklamowy. Zależało nam na nazwie, logo i designie, które od razu przyciągną wzrok i zapadną w pamięć. Myślę, że to się w pełni udało. SOSiWÓZ to wyjątkowy koncept, który nie tylko inspiruje, ale i angażuje. Pozwoli nam także nawiązać relacje z nowymi odbiorcami – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy Fanex.

 

Innowacyjny design i branding z pazurem

 

SOSiWÓZ wyróżnia się oryginalnym designem i unikalnym konceptem, stając się submarką pod parasolem Fanex, która przyciąga fanów street foodu i wielbicieli wyjątkowych smaków. Za kreatywne opracowanie konceptu odpowiada warszawska agencja HEIMA Studio, która postawiła na różnorodną kolorystykę  inspirowaną barwami etykiet sosów Fanex. Wyraziste kolory, wyciągnięte wprost z produktów Fanex oraz śmiałe, ilustracyjne wzory graficzne, które przyciągają uwagę i sprawiają, że foodtruck Fanex natychmiast rzuca się w oczy.

 

Nowoczesny trend mobilnej kuchni – Foodtruck z misją

 

Wprowadzenie SOSiWOZu doskonale wpisuje się w jeden z najważniejszych trendów gastronomicznych ostatnich lat – rosnącą popularność street foodu. Wraz z dynamicznym rozwojem rynku foodtrucków, zmieniają się także oczekiwania konsumentów. Dziś poszukują oni nie tylko smaku, ale również unikalnych doświadczeń kulinarnych. Dzięki SOSiWOZOWI, Fanex dostarczał będzie właśnie takich wrażeń. To więcej niż zwykły foodtruck, to mobilne miejsce spotkań z produktami Fanex i przestrzeń kulinarnych inspiracji, która jednocześnie odpowiada na rosnący popyt na jakościowe, „mobilne jedzenie”.

 

SOSiWÓZ stworzono z myślą o kreatywnej prezentacji oferty produktowej Fanex, która trafia do różnych grup odbiorców: od profesjonalistów z branży gastronomicznej, po konsumentów detalicznych. W planach jest regularne uczestnictwo w wydarzeniach branżowych HoReCa, jak również na piknikach i eventach, których nieodłącznym elementem jest dobre jedzenie. Dzięki temu projektowi, Fanex ma szansę nie tylko zwiększyć świadomość swojej marki, ale także nawiązać relacje z nowymi odbiorcami.

 

SOSiWÓZ – nowy wymiar street foodu i miejsce inspiracji kulinarnych

 

SOSiWÓZ to jednak więcej niż tylko mobilna kuchnia. To showroom gastronomiczny, w którym Fanex prezentuje swoją ofertę produktową i kulinarną w wyjątkowy sposób. Dzięki profesjonalnym urządzeniom gastronomicznym, w foodtrucku można tworzyć i serwować różnorodne dania – od klasycznego street foodu, po kulinarne eksperymenty.

 

Przygotowanie SOSiWOZu jako „mobilnego showroomu” idealnie koresponduje z misją Fanex, która pragnie dostarczać smaki najwyższej jakości, dbając o każdy detal – od unikalnych receptur, aż po przyciągający wzrok branding.

 

- SOSiWÓZ to dla nas coś więcej niż narzędzie promocji – to kulinarna platforma, dzięki której możemy być blisko naszych klientów i pokazać, jak wszechstronne zastosowanie mają nasze sosy. Chcemy, aby nasi klienci poczuli, że Fanex to nie tylko produkty, ale także wyjątkowe doświadczenie smakowe. Każda wizyta przy SOSiWOZIE to szansa na poznanie nas od kuchni, dosłownie i w przenośni - dodaje Piotr Kubiczek.

 

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 35-letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów i innych produktów spożywczych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy

Bankowość

Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.

Ochrona środowiska

Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.