Fanex prezentuje SOSiWÓZ – więcej niż foodtruck
Fanex, ceniony producent sosów i dodatków gastronomicznych, wprowadził wyjątkowy projekt – SOSiWÓZ. Nazwa będąca grą słów łączącą SOS i WÓZ doskonale oddaje ideę tego mobilnego konceptu – to coś więcej niż foodtruck. SOSiWÓZ to niezależna submarka i innowacyjna przestrzeń kulinarna, mająca na celu przyciągnięcie uwagi zarówno profesjonalistów z branży HoReCa, jak i zwiększanie świadomości dotyczącej marki Fanex wśród klientów detalicznych i miłośników street foodu.
- Chcieliśmy czegoś więcej niż zwykły samochód reklamowy. Zależało nam na nazwie, logo i designie, które od razu przyciągną wzrok i zapadną w pamięć. Myślę, że to się w pełni udało. SOSiWÓZ to wyjątkowy koncept, który nie tylko inspiruje, ale i angażuje. Pozwoli nam także nawiązać relacje z nowymi odbiorcami – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy Fanex.
Innowacyjny design i branding z pazurem
SOSiWÓZ wyróżnia się oryginalnym designem i unikalnym konceptem, stając się submarką pod parasolem Fanex, która przyciąga fanów street foodu i wielbicieli wyjątkowych smaków. Za kreatywne opracowanie konceptu odpowiada warszawska agencja HEIMA Studio, która postawiła na różnorodną kolorystykę inspirowaną barwami etykiet sosów Fanex. Wyraziste kolory, wyciągnięte wprost z produktów Fanex oraz śmiałe, ilustracyjne wzory graficzne, które przyciągają uwagę i sprawiają, że foodtruck Fanex natychmiast rzuca się w oczy.
Nowoczesny trend mobilnej kuchni – Foodtruck z misją
Wprowadzenie SOSiWOZu doskonale wpisuje się w jeden z najważniejszych trendów gastronomicznych ostatnich lat – rosnącą popularność street foodu. Wraz z dynamicznym rozwojem rynku foodtrucków, zmieniają się także oczekiwania konsumentów. Dziś poszukują oni nie tylko smaku, ale również unikalnych doświadczeń kulinarnych. Dzięki SOSiWOZOWI, Fanex dostarczał będzie właśnie takich wrażeń. To więcej niż zwykły foodtruck, to mobilne miejsce spotkań z produktami Fanex i przestrzeń kulinarnych inspiracji, która jednocześnie odpowiada na rosnący popyt na jakościowe, „mobilne jedzenie”.
SOSiWÓZ stworzono z myślą o kreatywnej prezentacji oferty produktowej Fanex, która trafia do różnych grup odbiorców: od profesjonalistów z branży gastronomicznej, po konsumentów detalicznych. W planach jest regularne uczestnictwo w wydarzeniach branżowych HoReCa, jak również na piknikach i eventach, których nieodłącznym elementem jest dobre jedzenie. Dzięki temu projektowi, Fanex ma szansę nie tylko zwiększyć świadomość swojej marki, ale także nawiązać relacje z nowymi odbiorcami.
SOSiWÓZ – nowy wymiar street foodu i miejsce inspiracji kulinarnych
SOSiWÓZ to jednak więcej niż tylko mobilna kuchnia. To showroom gastronomiczny, w którym Fanex prezentuje swoją ofertę produktową i kulinarną w wyjątkowy sposób. Dzięki profesjonalnym urządzeniom gastronomicznym, w foodtrucku można tworzyć i serwować różnorodne dania – od klasycznego street foodu, po kulinarne eksperymenty.
Przygotowanie SOSiWOZu jako „mobilnego showroomu” idealnie koresponduje z misją Fanex, która pragnie dostarczać smaki najwyższej jakości, dbając o każdy detal – od unikalnych receptur, aż po przyciągający wzrok branding.
- SOSiWÓZ to dla nas coś więcej niż narzędzie promocji – to kulinarna platforma, dzięki której możemy być blisko naszych klientów i pokazać, jak wszechstronne zastosowanie mają nasze sosy. Chcemy, aby nasi klienci poczuli, że Fanex to nie tylko produkty, ale także wyjątkowe doświadczenie smakowe. Każda wizyta przy SOSiWOZIE to szansa na poznanie nas od kuchni, dosłownie i w przenośni - dodaje Piotr Kubiczek.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 35-letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów i innych produktów spożywczych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.