Fanex i Yamasa - Smak japońskiej tradycji, teraz łatwo dostępny także w Polsce

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex nawiązał ekscytująca współpracę z legendarnym japońskim producentem sosów sojowych - Yamasa. Fanex rozpoczął już produkcję wyrobów Yamasa w Radonicach oraz będzie zajmował się ich dystrybucją na polskim i europejskim rynku HoReCa. Każdy z produkowanych sosów, wytwarzany jest według 400-letniej japońskiej receptury. Polski producent wyrobów dla gastronomii oferuje obecnie 4 sosy spod znaku Yamasa: Teryiaki, Sezamowy, Unagi oraz bazowy sos sojowy.
Yamasa to nie tylko marka, to kawałek japońskiej historii, istniejący nieprzerwanie od 1645 roku. To 400 lat tradycji warzenia sosów sojowych, które zdobyły najwyższe oceny jakości na całym świecie. Symbol Japonii「上」 w logo Yamasa, to gwarancja doskonałości smaku.
Sos Teriyaki - Eksploracja Nowych Smaków (1.1 kg)
Pyszna marynata do pieczonych i grillowanych mięs czy ryb. Znany na całym świecie japoński specjał, który pasuje też do burgerów, pizzy i do potraw z warzyw.
Sos Sezamowy - Podróż po Aromatach Azji (1 kg)
Naturalny sos sezamowy może być dipem w daniach kuchni japońskiej i azjatyckiej. Może też być dopełnieniem potraw z makaronu udon, soba, shabu-shabu, a także warzyw na gorąco i różnych sałatek.
Unagi / Sushi Sauce - Słodka „Kropka nad i" (1.1 kg)
Gęsty, słodki sos, który podkreśli smak sushi, przekąsek, przystawek i sałatek. Idealny do ryb i mięs, sprawdza się również jako glazura końcowa podczas smażenia, grillowania czy pieczenia.
Sos Sojowy - Mała Saszetka, Wielki Smak (10 ml)
Naturalnie warzony sos sojowy o czystym składzie, pełen umami. Doskonały dodatek do każdej potrawy, nie tylko tej japońskiej. To właśnie od niego rozpoczęła się wielka historia marki Yamasa.
- Smak i jakość. To na tych fundamentach zbudowaliśmy współpracę z jedną z najbardziej renomowanych firm produkujących sos sojowy na świecie. Owocem są 4 sosy, pełne umami, które sprawiają, że jedzenie staje się największą przyjemnością – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w Fanex.
Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. W szczególności polecane są restauracjom serwującym sushi oraz inne dania japońskie lub azjatyckie. Sosy Yamasa można też już zamówić w internetowym sklepie www.sklep.fanex.pl
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 35 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

VEGE NOW - nowa tabliczka z Wawelu dla wegan i… nie tylko!

Rynek przesyłek w Czechach: Zásilkovna numerem 1

Packeta Poland z nowym magazynem cross-dock w Bielsku-Białej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Nawet 20 proc. dzieci w Europie pada ofiarą przemocy seksualnej i wykorzystywania. UE pracuje nad przepisami umożliwiającymi walkę z tym procederem w sieci
W 2022 roku Internet Watch Foundation (IWF) usunęła ponad 255,5 tys. stron internetowych z treścią związaną z wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Zawierały tysiące publikacji, zdjęć i filmów, często z kategorii najbardziej okrutnych, co pokazuje, że skala problemu jest ogromna. Obecny system dobrowolnego zgłaszania nadużyć nie jest wystarczająco skuteczny. Aby rozwiązać problem, UE zaproponowała przepisy, zgodnie z którymi dostawcy usług internetowych będą mieć obowiązek wychwytywania i zgłaszania tego typu treści. Celem unijnej akcji #ChildSafetyON jest wywarcie presji na europarlamentarzystach, by przyjęli nowe prawo.
Partner serwisu
Handel
Pogorszenie koniunktury w mleczarstwie. W tych warunkach trudno planować inwestycje w cele środowiskowe

Wzrost kosztów surowców, pracy i produkcji przy jednoczesnym spadku cen na światowych rynkach spowodował istotne pogorszenie koniunktury w europejskim mleczarstwie. Odczuwają to także polscy producenci. Dla wielu z nich przy obecnych cenach i kosztach już podstawowa produkcja stanowi wyzwanie, a dodatkowo czeka ich jeszcze dostosowywanie się do nowych wymogów środowiskowych, np. wprowadzenie systemu kaucyjnego, ograniczanie emisji CO2 i metanu. To pociągnie za sobą konieczność znaczących inwestycji.
Nauka
Głęboki sen może być uzupełnieniem leczenia. Stymulowanie fal wolnych w czasie snu korzystnie wpływa na pracę serca

Naukowcy z Zurychu wykazali, że dłuższy głęboki sen korzystnie wpływa na układ sercowo-krążeniowy. Stymulacja dźwiękowa ukierunkowana na wytwarzanie fal wolnych spowodowała u badanych poprawę efektywności pracy serca. Odkrycie może mieć znaczenie w leczeniu chorób kardiologicznych, alzheimera oraz w sporcie jako sposób na zwiększenie wydajności pracy serca i zapewnienia szybszej regeneracji po treningach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.