EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie Domem. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez konsumentów potwierdza zaufanie i uznanie, jakim EZVIZ cieszy się na polskim rynku.
Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych rankingów konsumenckich w Polsce. Tytuł ten jest przyznawany w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu, w którym konsumenci dają wyraz swojej sympatii do ulubionych firm, głosując na najpopularniejsze produkty i usługi w różnych kategoriach. Laureatami nagrody zostają jedynie te marki, które zdobyły pełne zaufanie i uznanie konsumentów, co stanowi nie lada wyzwanie na aktualnie mocno nasyconym rynku.
W tym roku 1. miesjce w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie Domem otrzymała marka EZVIZ. To ogromne wyróżnienie dla firmy, która nieustannie dąży do zapewniania swoim klientom najwyższej jakości produktów i usług. "Bardzo cieszymy się z tego, że klienci docenili nasz wkład w rozwój technologii smart home i zagłosowali na nas w plebiscycie Laur Konsumenta. Otrzymanie tak prestiżowej nagrody oznacza ogromne zaufanie wobec naszej marki" – komentuje Ewa Tokarska, managerka ds. marketingu EZVIZ w Polsce. EZVIZ oferuje szeroką gamę inteligentnych kamer, systemów alarmowych, wideodomofonów i innych urządzeń, które pomagają w ochronie domu i rodziny oraz ułatwiają codzienne życie.
Sukces EZVIZ w plebiscycie Laur Konsumenta nie jest przypadkowy. W tym roku EZVIZ już zwyciężył w konkursie Asian Design Prize 2024: jedną z najważniejszych nagród otrzymały domofon EP3xPro i robot odkurzająco-mopujący RE4 Plus. A w zeszłym roku innowacyjny zestaw do domu Ultimate Smart Home System Kit od EZVIZ dostał Oscara w świecie designu - Red Dot: Best of the Best 2023. Jak podkreśla Ewa Tokarska, te wszystkie wyróżnienia stanowią potwierdzeniem tego, że firma oferuje rozwiązania, które odpowiadają realnym potrzebom i oczekiwaniom konsumentów:
Laur Konsumenta to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale przede wszystkim gwarancja jakości i innowacyjności. Oznacza to, że nasz produkt lub usługa spełniają oczekiwania konsumentów i wyróżnia się na tle konkurencji. Ta prestiżowa nagroda jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w tworzenie innowacyjnych, łatwych w obsłudze i przystępnych cenowo rozwiązań do domu – dodaje Ewa Tokarska.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.