EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie Domem. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez konsumentów potwierdza zaufanie i uznanie, jakim EZVIZ cieszy się na polskim rynku.
Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych rankingów konsumenckich w Polsce. Tytuł ten jest przyznawany w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu, w którym konsumenci dają wyraz swojej sympatii do ulubionych firm, głosując na najpopularniejsze produkty i usługi w różnych kategoriach. Laureatami nagrody zostają jedynie te marki, które zdobyły pełne zaufanie i uznanie konsumentów, co stanowi nie lada wyzwanie na aktualnie mocno nasyconym rynku.
W tym roku 1. miesjce w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie Domem otrzymała marka EZVIZ. To ogromne wyróżnienie dla firmy, która nieustannie dąży do zapewniania swoim klientom najwyższej jakości produktów i usług. "Bardzo cieszymy się z tego, że klienci docenili nasz wkład w rozwój technologii smart home i zagłosowali na nas w plebiscycie Laur Konsumenta. Otrzymanie tak prestiżowej nagrody oznacza ogromne zaufanie wobec naszej marki" – komentuje Ewa Tokarska, managerka ds. marketingu EZVIZ w Polsce. EZVIZ oferuje szeroką gamę inteligentnych kamer, systemów alarmowych, wideodomofonów i innych urządzeń, które pomagają w ochronie domu i rodziny oraz ułatwiają codzienne życie.
Sukces EZVIZ w plebiscycie Laur Konsumenta nie jest przypadkowy. W tym roku EZVIZ już zwyciężył w konkursie Asian Design Prize 2024: jedną z najważniejszych nagród otrzymały domofon EP3xPro i robot odkurzająco-mopujący RE4 Plus. A w zeszłym roku innowacyjny zestaw do domu Ultimate Smart Home System Kit od EZVIZ dostał Oscara w świecie designu - Red Dot: Best of the Best 2023. Jak podkreśla Ewa Tokarska, te wszystkie wyróżnienia stanowią potwierdzeniem tego, że firma oferuje rozwiązania, które odpowiadają realnym potrzebom i oczekiwaniom konsumentów:
Laur Konsumenta to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale przede wszystkim gwarancja jakości i innowacyjności. Oznacza to, że nasz produkt lub usługa spełniają oczekiwania konsumentów i wyróżnia się na tle konkurencji. Ta prestiżowa nagroda jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w tworzenie innowacyjnych, łatwych w obsłudze i przystępnych cenowo rozwiązań do domu – dodaje Ewa Tokarska.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.