EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie Domem. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez konsumentów potwierdza zaufanie i uznanie, jakim EZVIZ cieszy się na polskim rynku.
Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych rankingów konsumenckich w Polsce. Tytuł ten jest przyznawany w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu, w którym konsumenci dają wyraz swojej sympatii do ulubionych firm, głosując na najpopularniejsze produkty i usługi w różnych kategoriach. Laureatami nagrody zostają jedynie te marki, które zdobyły pełne zaufanie i uznanie konsumentów, co stanowi nie lada wyzwanie na aktualnie mocno nasyconym rynku.
W tym roku 1. miesjce w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie Domem otrzymała marka EZVIZ. To ogromne wyróżnienie dla firmy, która nieustannie dąży do zapewniania swoim klientom najwyższej jakości produktów i usług. "Bardzo cieszymy się z tego, że klienci docenili nasz wkład w rozwój technologii smart home i zagłosowali na nas w plebiscycie Laur Konsumenta. Otrzymanie tak prestiżowej nagrody oznacza ogromne zaufanie wobec naszej marki" – komentuje Ewa Tokarska, managerka ds. marketingu EZVIZ w Polsce. EZVIZ oferuje szeroką gamę inteligentnych kamer, systemów alarmowych, wideodomofonów i innych urządzeń, które pomagają w ochronie domu i rodziny oraz ułatwiają codzienne życie.
Sukces EZVIZ w plebiscycie Laur Konsumenta nie jest przypadkowy. W tym roku EZVIZ już zwyciężył w konkursie Asian Design Prize 2024: jedną z najważniejszych nagród otrzymały domofon EP3xPro i robot odkurzająco-mopujący RE4 Plus. A w zeszłym roku innowacyjny zestaw do domu Ultimate Smart Home System Kit od EZVIZ dostał Oscara w świecie designu - Red Dot: Best of the Best 2023. Jak podkreśla Ewa Tokarska, te wszystkie wyróżnienia stanowią potwierdzeniem tego, że firma oferuje rozwiązania, które odpowiadają realnym potrzebom i oczekiwaniom konsumentów:
Laur Konsumenta to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale przede wszystkim gwarancja jakości i innowacyjności. Oznacza to, że nasz produkt lub usługa spełniają oczekiwania konsumentów i wyróżnia się na tle konkurencji. Ta prestiżowa nagroda jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w tworzenie innowacyjnych, łatwych w obsłudze i przystępnych cenowo rozwiązań do domu – dodaje Ewa Tokarska.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.