EZVIZ poszerza ofertę inteligentnych odkurzaczy
EZVIZ, światowy lider w rozwiązaniach smart home, poszerza swoją ofertę inteligentnych urządzeń do utrzymania domowego porządku. Po sukcesie bezprzewodowego odkurzacza EZVIZ RH1 firma wzbogaca portfolio produktów zarówno o jego następcę RH2 wyposażonego w funkcję zmywania, mopowania, ale również suszenia podłogi, jak i o nowości rynkowe – flagowy robot sprzątający RS2 oraz serię robotów RC3 i RC3+.
Wprowadzenie na polski rynek inteligentnego odkurzacza EZVIZ RH1 sprawiło, że firma dołączyła się do grona marek oferujących najlepsze oraz najnowocześniejsze urządzenia do sprzątania domu. Lider branży smart home stale poszerza ofertę produktów i dąży do zaspokojenia potrzeb nawet najbardziej wymagającego użytkownika. Nadchodzące wakacje to okres, w którym EZVIZ zaprezentuje wiele nowych produktów, w tym:
EZVIZ RS2, robot odkurzająco-mopujący
Po raz pierwszy w historii marki odkurzacz posiada funkcje odkurzania, mopowania oraz zamiatania. EZVIZ RS2 perfekcyjnie czyści twarde podłogi oraz skutecznie odkurza dywany przy minimalnym wysiłku ze strony domowników. Urządzenie automatycznie zmienia tryby dla sprzątania tych dwóch różnych powierzchni i radzi sobie z tym znakomicie. Wyposażony w innowacyjne technologie robot integruje się z wielofunkcyjną stacją dokującą, która pozwala na automatyczne instalację i odłączanie mopa.
Po wykonaniu domowych obowiązków RS2 wraca do stacji dokującej, gdzie automatycznie myje i suszy mopa, napełnia zbiornik na wodę i ładuje baterię. Dzięki integracji D-ToF LiDAR, lasera strukturalnego 3D i kamery RGB, robot mapuje układ każdego domu, automatycznie generuje trasy sprzątania dla różnego rodzaju podłóg i precyzyjnie omija przeszkody.
EZVIZ RH2, inteligentny odkurzacz do sprzątania na mokro i sucho
EZVIZ RH2 pomoże oszczędzić siły i czas dzięki szybkiemu i dokładnemu myciu podłóg twardych. Urządzenie potrafi odkurzać, zamiatać, zmywać i suszyć nawierzchnię gorącym powietrzem. Napędzany silnikiem o nowoczesnej konstrukcji odkurzacz cechuje się dużą siłą ssania i wydajnym mopowaniem, dzięki czemu szybko i łatwo usuwa nawet najbardziej uporczywe plamy.
RH2 automatycznie wykrywa poziom zabrudzenia dzięki wbudowanemu czujnikowi na podczerwień, a następnie samodzielnie dostosowuje przepływ wody, prędkość wałka i moc ssania w zależności od potrzeb. Co więcej duże zbiorniki na wodę i pojemny akumulator RH2 pozwalają na dokładne sprzątnięcie powierzchni do nawet 2000 m2.
RC3 oraz RC3+, odkurzacze zaprojektowane z myślą o środowisku
Przyjazna środowisku seria odkurzaczy EZVIZ RC3 znacząco ułatwi proces sprzątania w zaciszu każdego domu. Cechą wyróżniającą tych modeli jest plastikowa obudowa wyprodukowana z butelek poddanych procesowi recyklingu. Urządzeniem można sterować za pomocą specjalnego pilota, dokładnie wskazując mu, w którym miejscu odkurzyć czy sprzątnąć podłogę.
Model RC3 + umożliwia planowanie sprzątania, dzięki któremu użytkownik może wybrać dokładny czas sprzątania. Jego moc ssania do 2700 Pa pozwala na czyszczenie nawet najmniejszych zakamarków i skuteczne pozbycie się kurzu. Inteligentny odkurzacz jest także wyposażony w funkcję automatycznego doładowania w przypadku niskiego poziomu baterii, z kolei smukła obudowa urządzenia pozwala na sprzątanie w trudno dostępnych miejscach w domu.
Rozwiązania smart home stają się trendem w każdej dziedzinie życia codziennego. Marka EZVIZ jest na bieżąco ze wszystkimi nowoczesnymi rozwiązaniami i oferuje w swoim katalogu produktów urządzenia dla każdego w zależności od jego preferencji oraz budżetu.
Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta
Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.