Komunikaty PR

Etykiety Etisoft z certyfikatem FSC® powstają już w pięciu zakładach produkcyjny

2021-09-20  |  01:00
Biuro prasowe

Etykiety Etisoft z certyfikatem FSC® powstają już w pięciu zakładach produkcyjnych

Charakterystyczny symbol w kształcie drzewa – FSC® (Forest Stewardship Council) – można znaleźć na tysiącach produktów na całym świecie. Ten znak świadczy o tym, że do ich produkcji użyto surowców pozyskanych w sposób odpowiedzialny i z poszanowaniem zasobów przyrody  oraz zapewnieniem przestrzegania praw pracy, gwarancją płacy minimalnej
i niewykorzystywaniem pracy przymusowej lub wykorzystywaniem dzieci przy tej pracy. Jak pokazuje przykład firmy Etisoft, odpowiedzialność i troska o środowisko naturalne mogą się także wyrażać w produkcji etykiet.

Firmy, które chcą korzystać z ekologicznych materiałów do znakowania swoich produktów mogą wybrać etykiety marki Etisoft. Już w pięciu zakładach produkcyjnych  Grupy Etisoft powstają one
z surowców pochodzący z certyfikowanych źródeł. Jeśli firmie leży na sercu troska o środowisko,
a jednocześnie zależy jej na tym, aby powierzchnia etykiet na wytwarzanych produktach była gładka, jednolita i wyglądała profesjonalnie może wybrać etykiety z certyfikatem FSC®.

Etykiety z certyfikatem FSC – co to oznacza?

Kolejne oddziały firmy Etisoft oraz spółki z Grupy Etisoft mogą pochwalić się posiadaniem certyfikatów FSC i spełnieniem wymogów zarządzania zgodnie z  tym standardem. Czym jest Forest Stewardship Council®? To międzynarodowy system certyfikacji gospodarki leśnej. Dziesięć obowiązujących na całym świecie zasad gwarantuje, że produkty z drewna i papieru oznaczone logotypem FSC® pochodzą z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Forest Stewardship Council, niezależna organizacja non-profit,  została założona w 1993 roku w odpowiedzi na obawy   dotyczące wylesiania i z myślą o odwróceniu tego trendu. Globalna promocja zrównoważonego przemysłu leśnego znalazła wyraz w wyznaczeniu standardów dla produktów leśnych. Organizacja, również niezależnie, poświadcza, że standardy te zostały spełnione, a firma, której przyznano certyfikat FSC® może sprzedawać certyfikowane surowce, półfabrykaty lub wyroby. – Pomyślnie zakończony proces certyfikacji daje klientom możliwość wyboru produktów tych firm, w tym producentów etykiet i oznaczeń, które działają w sposób ekonomicznie opłacalny, a jednocześnie przyjazny dla środowiska i społecznie odpowiedzialny. - podkreśla Michał Mirkowski z Działu Zapewnienia Jakości Dostawcy Etisoft.- W obliczu coraz większej presji środowiskowej /ekologicznej/społecznej jest to coraz ważniejszy element przy wyborze dostawców towarów czy usług  – dodaje Mirkowski.

Dlaczego warto kupować etykiety z certyfikatem FSC?

Przyjazne dla środowiska etykiety, które są certyfikowane zgodnie z wytycznymi FSC, aktywnie przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju na całym świecie. Stosując się do nich, Etisoft dostarcza dowód własnego wkładu w te działania – a co za tym idzie, odpowiedzialnego wykorzystania surowców. - Przeprowadzone w Etisoft audyty potwierdziły przestrzeganie wszelkich wymogów dotyczących zachowania ciągłości łańcucha kontroli FSC. Mamy tu na myśli takie etapy jak: las – producent – handlarz – producent – produkt – wymienia ekspert z Etisoft. Troska o spełnienie wymagań, związanych z posiadaniem certyfikatu FSC®, rozpoczyna się od zamówienia surowca, poprzez czynności przyjęcia na magazyn, produkcję i wreszcie wysyłkę do klienta.

Jak przejawia się działalność firm w trosce o środowisko?

Posiadane przez Etisoft certyfikaty ISO 9001, ISO 14001, IATF 16949 oraz licencja FSC® C151182 wyrobiły w pracownikach dobre nawyki. Każdy z nich, każdego dnia, dzięki swojej pracy dokłada małą cegiełkę, budując lepszy świat. - To dla nas zachęta do dalszego doskonalenia się, aby osiągać coraz lepszą pozycję w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym. – mówi Michał Mirkowski. Tym co cieszy, jest także fakt, że coraz więcej klientów pyta o etykiety ze znakiem zielonego drzewa. Wybierając produkty ze znakiem  FSC® wspiera się zasady i działania, które chronią powietrze, wodę
i poprawiają ogólną jakość życia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.