Komunikaty PR

E.ON Polska pomaga klientom sprawdzić, ile energii elektrycznej zużywają

2023-06-07  |  13:00

E.ON Polska pomaga klientom sprawdzić, ile energii elektrycznej zużywają i czy mieszczą się w limicie wyznaczonym przez Tarczę Solidarnościową. W serwisie Mój E.ON firma oddaje w ich ręce szereg cyfrowych narzędzi. Dzięki nim mogą na bieżąco kontrolować zużycie prądu i płacić za jego realne wykorzystanie.

Dynamiczna sytuacja na rynku energetycznym oraz zamrożenie cen prądu sprawiły, że wiele osób zwraca coraz większą uwagę na swoje zużycie energii. Aby zmieścić się w limicie i cały rok korzystać z najniższej ceny, trzeba na bieżąco monitorować wykorzystanie prądu. Najpopularniejsze dotychczas rozwiązanie – prognozy zużycia – może nie być już wystarczające. Nawet najlepsze prognozy nie są w stanie tak dokładnie odwzorować miesięcznego zużycia, szczególnie wtedy, gdy w naszym życiu zachodzą jakieś zmiany. Z pomocą jednak przychodzą wygodne i proste w obsłudze e-rozwiązania. Do wielu tego typu narzędzi klienci E.ON Polska mają dostęp w serwisie Mój E.ON.

- Nasi klienci są dla nas najważniejsi. Jako firma tworzymy rozwiązania z myślą o nich, by jeszcze lepiej mogli zarządzać swoim zużyciem energii. Chcemy ich wesprzeć, bo wiemy, że tego potrzebują. – mówi Janusz Moroz, członek zarządu E.ON Polska ds. handlu. – Nasze narzędzia cyfrowe, takie jak e-odczyty i wykresy zużycia, pomagają na bieżąco kontrolować wykorzystanie energii. Jest to szczególnie ważne w kontekście zamrożenia cen prądu i limitów zużycia. Dlatego zależy nam na tym, by jeszcze więcej osób dowiedziało się o nich i mogło z nich skorzystać.

Można płacić za realne zużycie energii elektrycznej

W ramach serwisu Mój E.ON firma udostępnia swoim klientom kilka usług, które pomagają kontrolować zużycie energii. Jednym z nich jest bezpłatna usługa e-odczyty, która zastępuje prognozy i pozwala płacić tylko za wykorzystaną energię.  Klient, który korzysta z takiego rozwiązania, regularnie podaje wskazania licznika, a firma na tej podstawie wystawia e-fakturę. Dodatkowo, z aktywną usługą e-odczyty można wygodnie opłacać rachunki z pomocą darmowych, bezprowizyjnych e‑płatności. Nie trzeba się także martwić o przegapienie terminu podania e-odczytu. Każdy klient może włączyć powiadomienia mejlowe lub SMS, które o tym przypomną.

Równie praktycznym, dostępnym w serwisie Mój E.ON narzędziem są wykresy zużycia energii, które w graficznej formie pokazują ilość zużytej energii. Klienci z włączoną usługą e-odczyty mogą porównywać swoje zużycie miesiąc do miesiąca. Tym samym mogą regularnie sprawdzać, ile energii elektrycznej jeszcze mogą zużyć, zanim przekroczą swój roczny limit, obowiązujący w ramach Tarczy Solidarnościowej.

Ustawowe przepisy w praktyce

Tarcza Solidarnościowa wprowadziła zamrożone ceny prądu na poziomie średnich cen z 2022 roku i tzw. limity zużycia. Każde gospodarstwo domowe ma automatycznie zagwarantowaną cenę za prąd po zeszłorocznych stawkach, do zużycia na poziomie 2000 kilowatogodzin. Jeśli w ciągu roku przekroczy tę wartość, to sprzedawcy energii rozliczą zaistniałą nadwyżkę zgodnie z ceną maksymalną, wyznaczoną przez przepisy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka DUON
2025-07-31 | 13:00

Dostawca gazu ziemnego - strategiczne znaczenie dla przemysłu i transformacji energetycznej

Współczesna gospodarka przemysłowa nie może funkcjonować bez stabilnych i efektywnych źródeł energii. Wśród nich gaz ziemny odgrywa rolę kluczową, będąc
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Polityka

Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.