Towarzystwo Sportowe Wisła Kraków stawia na zieloną energię
Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
Krakowska firma Columbus Energy zamontowała trzy instalacje fotowoltaiczne o mocy 150 kWp, które już zaczęły produkować czystą energię ze słońca dla Towarzystwa Sportowego Wisła Kraków. To pokazuje, że energia ze źródeł odnawialnych jest dostępna nawet dla obiektów położonych w centrum miejskich aglomeracji.
W ramach współpracy z Towarzystwem Sportowym, na dachach budynków w Krakowie przy ul. Reymonta 22 Columbus zamontował 3 instalacje fotowoltaiczne, o mocy 49,87 kWp każda. Inwestycje zostały zrealizowane w ramach szerszej współpracy obu organizacji, gdzie częściowy koszt inwestycji pokrywają świadczania marketingowe.
- Columbus zawsze stawiał na rozwój młodzieży i popularyzację aktywności fizycznej. Od lat jesteśmy sponsorem juniorskich drużyn w Krzeszowicach, dzisiaj chcemy wesprzeć również sport w Krakowie. W dobie rosnących cen energii, a tym samym coraz wyższych kosztów utrzymania obiektów sportowych, najlepsze, co możemy zaoferować, jest wsparcie inwestycji w odnawialne źródła energii. Dzięki naszym instalacjom fotowoltaicznym, Towarzystwo Sportowe Wisła Kraków będzie mogło cieszyć się większą niezależnością energetyczną i lokować swoje fundusze w to, co najważniejsze, czyli rozwój aktywności sportowej w różnorodnych obszarach. Dzisiaj w organizacji funkcjonują m.in. sekcje: koszykarska, siatkarska, gimnastyczna, bokserska czy futbolowa. Wsparcie tak znaczącej dla Krakowa organizacji to wyraz zaufania, za który bardzo dziękujemy władzom Towarzystwa - komentuje Beata Kunc, wicedyrektor marketingu Columbus Energy S.A.
- Inwestycja w panele fotowoltaiczne jest dla nas bardzo ważna, bo pozwoli nam lepiej adaptować się do bardzo zmiennego rynku cen energii, która jest istotną pozycją w budżecie kosztowym Stowarzyszenia. Doceniamy też wsparcie firmy Columbus w zakresie sponsoringu naszej działalności sportowej i cieszymy się z deklaracji rozszerzenia tej współpracy w najbliższej przyszłości - twierdzi Tomasz Jażdżyński, prezes Towarzystwa Sportowego Wisła Kraków - twierdzi Tomasz Jażdżyński, prezes Towarzystwa Sportowego Wisła Kraków.
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
Fala uderzeniowa – rewolucja w oczyszczaniu kotłów
Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.