Solplanet uruchomił SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł
Public Relations
Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/
Na początku kwietnia Solplanet ruszył z programem cashbacku dla instalatorów swoich falowników. Promocja dotyczy trzech serii przeznaczonych do instalacji domowych, biznesowych oraz przemysłowych. Za zakupione oraz zgłoszone falowniki można otrzymać od 100 do 1300 zł zwrotu. SOLcash potrwa do końca czerwca 2024 r.
Instalatorzy, którzy w terminie od 2 kwietnia do 30 czerwca 2024 roku kupią jeden z trzech serii falowników marki Solplanet: ASW 3-20K-LT-G2 Pro, ASW 25-60K-LT-G3, ASW 80-110K-LT, mogą wziąć udział w programie SOLcash. Warunkiem przystąpienia do promocji jest wypełnienie formularza i podanie numeru seryjnego urządzenia na stronie Solplanet.
- Uczestnicy promocji dostaną zwrot środków w wysokości 100, 200 lub 1300 zł brutto na kartę, którą mogą płacić w sklepach stacjonarnych dysponujących terminalem płatniczym lub w Internecie. Środki z karty można również wypłacić w bankomacie. Osoby, które kupią więcej niż jeden falownik objęty promocją, będą miały wybór – mogą otrzymać nową kartę za każde kolejne zgłoszone urządzenie lub doładować już posiadaną kartę – tłumaczy Sylwia Koza, Regional Marketing Director w Solplanet.
Promocją objęte są trzy serie urządzeń Solplanet. Trójfazowe falowniki z serii ASW 3-20K-LT-G2 Pro o wysokiej wydajności przeznaczone dla instalacji fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych i komercyjnych (zwrot w wysokości 100 zł). Falowniki z serii ASW 25-60K-LT-G3, od 25 do 60 kW, dedykowane przede wszystkim małemu biznesowi (zwrot w wysokości 200 zł). Falowniki 80, 100, 110 kW, czyli rozwiązanie dla przemysłu (zwrot w wysokości 1300 zł).
Zakupione urządzenia można zgłosić do programu SOLcash najpóźniej do 7 dnia po zakończeniu promocji.
Solplanet to marka firmy AISWEI, która od 2007 roku specjalizuje się w produkcji falowników. W jej ofercie znajdują się falowniki jednofazowe, trójfazowe, hybrydowe, stacje ładowania EV oraz pompy ciepła i magazyny energii. Solplanet znajduje się na 4 miejscu w rankingu najszybciej rozwijających się producentów inwerterów na świecie, jak wynika z badania przeprowadzonego przez renomowaną firmę WoodMackenzie.
Od kilku lat produkty Solplanet są dostępne także na polskim rynku. Firma prowadzi centrum szkoleniowe dla instalatorów w Warszawie. Zapewnia lokalny serwis na terenie całego kraju oraz infolinię techniczną dla instalatora oraz użytkownika, oddzielną dla fotowoltaiki i dla pomp ciepła. Oferuje gwarancję door-to-door. Solplanet prowadzi sprzedaż za pośrednictwem dystrybutorów: Emiter, Grodno, Insell, Manitu Solar, MPL Energy, OSW Poland, Procarte.

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.