Komunikaty PR

Solplanet uruchomił SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł

2024-04-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Grochala
Public Relations

Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/

Na początku kwietnia Solplanet ruszył z programem cashbacku dla instalatorów swoich falowników. Promocja dotyczy trzech serii przeznaczonych do instalacji domowych, biznesowych oraz przemysłowych. Za zakupione oraz zgłoszone falowniki można otrzymać od 100 do 1300 zł zwrotu. SOLcash potrwa do końca czerwca 2024 r.

Instalatorzy, którzy w terminie od 2 kwietnia do 30 czerwca 2024 roku kupią jeden z trzech serii falowników marki Solplanet: ASW 3-20K-LT-G2 Pro, ASW 25-60K-LT-G3, ASW 80-110K-LT, mogą wziąć udział w programie SOLcash. Warunkiem przystąpienia do promocji jest wypełnienie formularza i podanie numeru seryjnego urządzenia na stronie Solplanet.

Uczestnicy promocji dostaną zwrot środków w wysokości 100, 200 lub 1300 zł brutto na kartę, którą mogą płacić w sklepach stacjonarnych dysponujących terminalem płatniczym lub w Internecie. Środki z karty można również wypłacić w bankomacie. Osoby, które kupią więcej niż jeden falownik objęty promocją, będą miały wybór – mogą otrzymać nową kartę za każde kolejne zgłoszone urządzenie lub doładować już posiadaną kartę – tłumaczy Sylwia Koza, Regional Marketing Director w Solplanet.

Promocją objęte są trzy serie urządzeń  Solplanet. Trójfazowe falowniki z serii ASW 3-20K-LT-G2 Pro o wysokiej wydajności przeznaczone dla instalacji fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych i komercyjnych (zwrot w wysokości 100 zł). Falowniki z serii ASW 25-60K-LT-G3, od 25 do 60 kW, dedykowane przede wszystkim małemu biznesowi (zwrot w wysokości 200 zł). Falowniki 80, 100, 110 kW, czyli rozwiązanie dla przemysłu  (zwrot w wysokości 1300 zł).

Zakupione urządzenia można zgłosić do programu SOLcash najpóźniej do 7 dnia po zakończeniu promocji.

Solplanet to marka firmy AISWEI, która od 2007 roku specjalizuje się w produkcji falowników. W jej ofercie znajdują się falowniki jednofazowe, trójfazowe, hybrydowe, stacje ładowania EV oraz pompy ciepła i magazyny energii. Solplanet znajduje się na 4 miejscu w rankingu najszybciej rozwijających się producentów inwerterów na świecie, jak wynika z badania przeprowadzonego przez renomowaną firmę WoodMackenzie.

Od kilku lat produkty Solplanet są dostępne także na polskim rynku. Firma prowadzi centrum szkoleniowe dla instalatorów w Warszawie. Zapewnia lokalny serwis na terenie całego kraju oraz infolinię techniczną dla instalatora oraz użytkownika, oddzielną dla fotowoltaiki i dla pomp ciepła. Oferuje gwarancję door-to-door. Solplanet prowadzi sprzedaż za pośrednictwem dystrybutorów: Emiter, Grodno, Insell, Manitu Solar, MPL Energy, OSW Poland, Procarte.
 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu Biuro prasowe
2024-12-04 | 12:30

Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu

Projekt Baltic Sea Hydrogen Valley został wyróżniony przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska podczas IV Konferencji Porozumienia Wodorowego Nagrodzony projekt to pionierska
Energetyka BRAK ZDJĘCIA
2024-12-02 | 13:00

Przyszłość energii elektrycznej w Polsce: wyzwania i perspektywy

Transformacja energetyczna: konieczność, nie opcja Transformacja energetyczna w Polsce to nie tylko reakcja na zmieniające się regulacje unijne, ale również strategiczna decyzja mająca na celu poprawę bezpieczeństwa
Energetyka SPIE wdraża w Polsce system sterowania dedykowany dla instalacji OZE
2024-11-29 | 09:00

SPIE wdraża w Polsce system sterowania dedykowany dla instalacji OZE

Gliwice, 27 listopada 2024 roku. SPIE Energotest, polska spółka należąca do Grupy SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa

Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.

Polityka

Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga

Najpierw wywiad z Alice Weidel, współprzewodniczącą AfD, a ostatnio wystąpienie na platformie X podczas inauguracji kampanii wyborczej – w ten sposób Elon Musk wyraża swoje poparcie dla tej niemieckiej frakcji politycznej. – Wsparcie Elona Muska nam pomaga, bo w pewnym sensie AfD poprawiła swój image za granicą – mówi Tomasz Froelich, poseł do Parlamentu Europejskiego z Alternatywy dla Niemiec. Jak wskazuje, trudno przy takim poparciu utrzymać zarzut, że AfD jest ugrupowaniem prorosyjskim.

Polityka

Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej

Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.