SOFARSOLAR – rozpoczyna współpracę z N42 concept agency
Od października 2021 roku za wszelkie działania marketingowe i PR-owe na rynku Polskim jednego z największych producentów inwerterów sieciowych firmy SOFARSOLAR odpowiada agencja kreatywna N42. SOFARSOLAR to lider wśród producentów falowników stringowych, hybrydowych oraz urządzeń do magazynowania energii z instalacji fotowoltaicznej.
SOFARSOLAR założony w 2012 roku jest jedną ze spółek zależnych Grupy SOFAR w Chinach
i specjalizuje się między innymi w pracach R&D, produkcji, sprzedaży i serwisie inwerterów sieciowych o mocy od 1kW do 7,5kW (mieszkaniowe), 10kW do 255kW (komercyjne), inwerterów hybrydowych
od 3kW do 20kw i baterii magazynujących Amass.
Po wkroczeniu na rynek i zdobyciu reputacji niezawodnej, wydajnej i profesjonalnej firmy, organizacja jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek zajmujących się falownikami stringowymi
oraz urządzeniami magazynującymi energię. SOFARSOLAR jest obecnie jedną z pięciu największych firm zajmujących się falownikami w Chinach.
Inwertery SOFARSOLAR są instalowane i użytkowane w ponad 60 krajach na całym świecie. Oddziały SOFARSOLAR znajdują się w dziesięciu lokalizacjach: Shenzhen, Wuxi, Dongguan, Xinyang, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Indiach, Australii, a od 2020 roku również w Polsce.
N42 concept agency, to Agencja która, od ponad 15 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich Klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać SOFARSOLAR na polach kreacji strategii marketingowej, relacji
z mediami i obecności w kanałach social media.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
www.sofarsolarpoland.pl
www.n42.pl
Fala uderzeniowa – rewolucja w oczyszczaniu kotłów
Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów
AkzoNobel inwestuje w nowoczesną elektrownię fotowoltaiczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.