SOFARSOLAR – rozpoczyna współpracę z N42 concept agency
Od października 2021 roku za wszelkie działania marketingowe i PR-owe na rynku Polskim jednego z największych producentów inwerterów sieciowych firmy SOFARSOLAR odpowiada agencja kreatywna N42. SOFARSOLAR to lider wśród producentów falowników stringowych, hybrydowych oraz urządzeń do magazynowania energii z instalacji fotowoltaicznej.
SOFARSOLAR założony w 2012 roku jest jedną ze spółek zależnych Grupy SOFAR w Chinach
i specjalizuje się między innymi w pracach R&D, produkcji, sprzedaży i serwisie inwerterów sieciowych o mocy od 1kW do 7,5kW (mieszkaniowe), 10kW do 255kW (komercyjne), inwerterów hybrydowych
od 3kW do 20kw i baterii magazynujących Amass.
Po wkroczeniu na rynek i zdobyciu reputacji niezawodnej, wydajnej i profesjonalnej firmy, organizacja jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek zajmujących się falownikami stringowymi
oraz urządzeniami magazynującymi energię. SOFARSOLAR jest obecnie jedną z pięciu największych firm zajmujących się falownikami w Chinach.
Inwertery SOFARSOLAR są instalowane i użytkowane w ponad 60 krajach na całym świecie. Oddziały SOFARSOLAR znajdują się w dziesięciu lokalizacjach: Shenzhen, Wuxi, Dongguan, Xinyang, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Indiach, Australii, a od 2020 roku również w Polsce.
N42 concept agency, to Agencja która, od ponad 15 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich Klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać SOFARSOLAR na polach kreacji strategii marketingowej, relacji
z mediami i obecności w kanałach social media.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
www.sofarsolarpoland.pl
www.n42.pl

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.