Komunikaty PR

SOFARSOLAR – rozpoczyna współpracę z N42 concept agency

2021-11-03  |  13:52
Biuro prasowe

Od października 2021 roku za wszelkie działania marketingowe i PR-owe na rynku Polskim jednego z największych  producentów inwerterów sieciowych firmy SOFARSOLAR odpowiada agencja kreatywna N42. SOFARSOLAR to lider wśród producentów falowników stringowych, hybrydowych oraz urządzeń do magazynowania energii z instalacji fotowoltaicznej. 

SOFARSOLAR założony w 2012 roku jest jedną ze spółek zależnych Grupy SOFAR w Chinach
i specjalizuje się między innymi w pracach R&D, produkcji, sprzedaży i serwisie inwerterów sieciowych o mocy od 1kW do 7,5kW (mieszkaniowe), 10kW do 255kW (komercyjne), inwerterów hybrydowych
od 3kW do 20kw i baterii magazynujących Amass. 

Po wkroczeniu na rynek i zdobyciu reputacji niezawodnej, wydajnej i profesjonalnej firmy, organizacja jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek zajmujących się falownikami stringowymi
oraz urządzeniami magazynującymi energię. SOFARSOLAR jest obecnie jedną z pięciu największych firm zajmujących się falownikami w Chinach. 

Inwertery SOFARSOLAR są instalowane i użytkowane w ponad 60 krajach na całym świecie. Oddziały SOFARSOLAR znajdują się w dziesięciu lokalizacjach: Shenzhen, Wuxi, Dongguan, Xinyang, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Indiach, Australii, a od 2020 roku również w Polsce.  

N42 concept agency, to Agencja która, od ponad 15 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich Klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać SOFARSOLAR na polach kreacji strategii marketingowej, relacji
z mediami i obecności w kanałach social media.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

www.sofarsolarpoland.pl

www.n42.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Fala uderzeniowa – rewolucja w oczyszczaniu kotłów Biuro prasowe
2024-11-20 | 13:56

Fala uderzeniowa – rewolucja w oczyszczaniu kotłów

Zmniejszenie emisji zanieczyszczeń poprzez obniżenie zużycia paliwa, poprawa efektywności energetycznej oraz redukcja kosztów eksploatacyjnych – oto wyzwania, które
Energetyka Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów
2024-11-12 | 08:30

Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów

Wysokie koszty energii i zaostrzające się wymagania prawne sprawiają, że wybór efektywnych i ekologicznych technologii odpylania staje się kluczowy dla firm. Już od 1 stycznia 2025
Energetyka AkzoNobel inwestuje w nowoczesną elektrownię fotowoltaiczną
2024-11-05 | 13:55

AkzoNobel inwestuje w nowoczesną elektrownię fotowoltaiczną

Firma AkzoNobel, realizując globalną misję zrównoważonego rozwoju oraz wychodząc naprzeciw lokalnym wyzwaniom na rynku energetycznym, zbudowała przy fabryce w Pilawie swoją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.