SOFARSOLAR – rozpoczyna współpracę z N42 concept agency
Od października 2021 roku za wszelkie działania marketingowe i PR-owe na rynku Polskim jednego z największych producentów inwerterów sieciowych firmy SOFARSOLAR odpowiada agencja kreatywna N42. SOFARSOLAR to lider wśród producentów falowników stringowych, hybrydowych oraz urządzeń do magazynowania energii z instalacji fotowoltaicznej.
SOFARSOLAR założony w 2012 roku jest jedną ze spółek zależnych Grupy SOFAR w Chinach
i specjalizuje się między innymi w pracach R&D, produkcji, sprzedaży i serwisie inwerterów sieciowych o mocy od 1kW do 7,5kW (mieszkaniowe), 10kW do 255kW (komercyjne), inwerterów hybrydowych
od 3kW do 20kw i baterii magazynujących Amass.
Po wkroczeniu na rynek i zdobyciu reputacji niezawodnej, wydajnej i profesjonalnej firmy, organizacja jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek zajmujących się falownikami stringowymi
oraz urządzeniami magazynującymi energię. SOFARSOLAR jest obecnie jedną z pięciu największych firm zajmujących się falownikami w Chinach.
Inwertery SOFARSOLAR są instalowane i użytkowane w ponad 60 krajach na całym świecie. Oddziały SOFARSOLAR znajdują się w dziesięciu lokalizacjach: Shenzhen, Wuxi, Dongguan, Xinyang, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Indiach, Australii, a od 2020 roku również w Polsce.
N42 concept agency, to Agencja która, od ponad 15 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich Klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać SOFARSOLAR na polach kreacji strategii marketingowej, relacji
z mediami i obecności w kanałach social media.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
www.sofarsolarpoland.pl
www.n42.pl

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.