Pompa ciepła i hydrobox - duet idealny
Pompa ciepła jest wydajnym i ekonomicznym urządzeniem pod warunkiem, że jej montaż zostanie przeprowadzony poprawnie i według wytycznych producenta. Z tej przyczyny warto rozważyć zakup hydroboxu, urządzenia, które ułatwia montaż pompy. Co warto o nich wiedzieć?
Jak działa hydrobox?
Moduły hydrauliczne (tak zwane hydroboxy) to urządzenia, które nie wpływają bezpośrednio na pracę pompy ciepła, jednak pośrednio mogą mieć pozytywny wpływ na jej działanie. Jak to możliwe? Hydrobox pozwala nie tylko usprawnić pracę instalatora, ale - co jeszcze ważniejsze, eliminuje ryzyko popełnienia błędu przez instalatora, dzięki czemu pompa maksymalnie wykorzystuje swój grzewczy potencjał.
Moduł hydrauliczny T-BOX
T-Box usprawnia pracę instalatora. Wszystkie niezbędne komponenty umieszczone są w jednej obudowie, co zapewnia oszczędność miejsca, a kompaktowe wymiary umożliwiają montaż nawet w małych pomieszczeniach. Sama konstrukcja jest przyjazna dla instalatora poprzez łatwy dostęp z przodu urządzenia do wszystkich podzespołów. W T-Boxie zastosowano najwyższej klasy komponenty, co wpływa na długą żywotność urządzenia. Warto również podkreślić, że obudowa jest malowana proszkowo, dzięki czemu jest odporna na korozję oraz wilgoć. Co więcej, urządzenie występuje w kilku konfiguracjach, co sprawia, że instalator może bez problemu dobrać model do danej instalacji grzewczej oraz wymagań inwestora.
Wybierając T-BOX można poprawić pracę pompy ciepła, ponieważ wydajność pompy obiegowej, przekroje rur oraz armatury są dobrane do wymagań konkretnego urządzenia, a to pozwala wyeliminować często pojawiające się błędy montażowe.
Więcej na: https://www.termet.com.pl/

Zakup fotowoltaiki zimą? To się opłaca!

Nowoczesne rozwiązania elektroinstalacyjne dla małych lokali usługowych

Badania o spalaniu biomasy, które nie sprawdzą się w polskich realiach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

W okresie okołoświątecznym Polacy generują duże ilości elektroodpadów. Połowa nie wie, że nie można ich wyrzucić do śmietnika
Polacy mają problem z prawidłowym wskazaniem elektroodpadów i nie do końca wiedzą, gdzie oddawać takie zużyte sprzęty – pokazuje badanie agencji badawczej Zymetria na zlecenie RLG. 34 proc. badanych przyznało, że zdarzyło im się źle zutylizować wyrzucane elektroodpady. Odpady, które najczęściej trafiają w nieodpowiednie miejsce, to m.in. kable, ładowarki czy słuchawki. – Podobnie jest z różnego rodzaju golarkami, lokówkami, zabawkami na baterie i innymi małymi sprzętami, czyli tym, co niebawem będziemy kupować pod choinkę – zauważa Monika Wyciechowska z RLG w Polsce. Jak wskazuje, ponad połowa Polaków nie wie, że starych sprzętów nie wolno wyrzucać do pięciu frakcji, ale trzeba je oddać do specjalnych punktów zbiórki.
Partner serwisu
Edukacja
Demografia, zdrowie, edukacja i ekologia. Nowe technologie mają coraz większe znaczenie dla rozwiązywania najbardziej palących problemów

O pozytywnym wpływie technologii na biznes mówi się od dawna, za czym idą rosnące z roku na rok inwestycje przedsiębiorstw w ten obszar, m.in. chmurę czy sztuczną inteligencję. Coraz częściej nowe technologie znajdują także zastosowanie w rozwiązywaniu palących problemów globalnych. Pracują nad nimi zarówno duże korporacje, naukowcy i studenci, jak i start-upy z całego świata. – Nowe technologie posiadają ogromny potencjał w przekształcaniu i wspieraniu kluczowych obszarów społeczno-gospodarczych, takich jak edukacja, zdrowie, środowisko i gospodarka – mówi Alicja Tatarczuk z Huaweia. Koncern szuka takich innowacyjnych pomysłów wśród młodych naukowców w swoim konkursie Tech4Good, który jest częścią programu Seeds for the Future.
Handel
Technologie rewolucjonizują biznes restauracyjny. Kioski samoobsługowe, kody QR, a wkrótce sztuczna inteligencja będą standardem w branży gastronomicznej

Digitalizacja i nowe technologie stają się głównym motorem rozwoju branży restauracyjnej, a rozwiązania technologiczne – takie jak kody QR, kioski samoobsługowe, cyfrowe menu czy systemy AI wspierające sprzedaż – coraz powszechniej pojawiają się w stacjonarnych restauracjach, usprawniając ich funkcjonowanie i przyciągając klientów. – Niewątpliwie technologia będzie nadal zmieniać sektor gastronomiczny. Im lepsze interakcje z klientem, tym częściej korzysta on z naszych usług – mówi Luis Comas, CEO AmRestu, operatora m.in. marek: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, który w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.