Nowe narzędzia cyfrowe od Woltair
Woltair, jedna z największych czeskich firm na rynku pomp ciepła i fotowoltaiki, obecna także w Polsce, uruchomiła nową stronę www. Inną nowością jest ulepszony kalkulator online, który pozwoli szybko opracowywać oferty dostosowane do indywidualnych potrzeb gospodarstw domowych.
Woltair to czeska firma z branży OZE, która działa jako marketplace i oferuje największy wybór sprzętu i rozwiązań związanych z pompami ciepła oraz fotowoltaiką w Europie. W ostatnich trzech latach odnotowała systematyczny wzrost, głównie dzięki działalności opartej na cyfryzacji procesów. W rezultacie Woltair jest w stanie zagwarantować długoterminowe, stabilne ceny oraz jakość obsługi na każdym etapie w procesie zamówienia, od analizy i kalkulacji po wdrożenie.
„Digitalizacja jest elementem DNA naszej marki. Realizowane działania opierają się na narzędziach cyfrowych, ponieważ wierzymy, że pomagają nam one w rozwoju, gwarantują stałą jakość usług, zmniejszają liczbę błędów i odróżniają nas od innych firm z naszej branży. Jesteśmy marketplace‘m, do pewnego stopnia napędzanym przez własną platformę cyfrową Superfix, która jest wykorzystywana w naszej działalności przez pracowników i techników – partnerów Woltair. Teraz wprowadzamy w Polsce także nową, ulepszoną stronę i kalkulator online, a dzięki tym zmianom zagwarantujemy klientom jakość, szybkość i przejrzystość procesów" - mówi Michał Borek, Head of International Markets w Woltair.
Nowy kalkulator online zapewnia rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb
Zaawansowany kalkulator online dla zapytań dotyczących pomp ciepła i fotowoltaiki jest dostępny na stronach internetowych wszystkich krajów, w których Woltair prowadzi działalność. Kalkulator poprowadzi klientów przez wycenę online i pomoże określić zapotrzebowanie dostosowane do indywidualnych potrzeb. Pozwoli to zaoszczędzić czas dla obu stron, klienta i firmy. Podczas gdy zwykle na rynku przygotowanie oferty dostosowanej do indywidualnych potrzeb zajmuje od kilku dni do kilku tygodni, z nowym kalkulatorem online Woltair mówimy o "sekundach".
Kalkulatory są przyjazne dla użytkownika i uwzględniają najszerszą gamę produktów na rynku, jaką posiada w ofercie Woltair. Klient może zatem w ciągu kilku sekund zapoznać się z zakresem cenowym i konkretnym rozwiązaniem, jego wydajnością, poziomem hałasu i krajem pochodzenia. W ten sposób Woltair zapewnia uczciwe i przejrzyste podejście od samego początku wdrożenia.
Od tradycyjnej sprzedaży do samoobsługi
Woltair wprowadził także zmiany na swojej stronie internetowej Woltair.pl, tak aby partnerzy i klienci mogli w łatwy sposób znaleźć niezbędne dla nich informacje. Treści są skierowane zarówno do osób, które korzystają już z rozwiązań OZE i mają szeroką wiedzę na ten temat, ale także do klientów zaczynających swoją przygodę z fotowaltaiką i pompami ciepła.
„Klienci wymagają szybkości, oszczędności czasu i pieniędzy. Dlatego chcemy być tak wydajni, jak to tylko możliwe, jeśli chodzi o sprzedaż cyfrową. Naszym celem jest osiągnięcie ustandaryzowanego procesu, zapewnienie jak najbardziej płynnej podróży klienta poprzez samoobsługowy proces i zapewnienie doskonałego doświadczenia użytkownika bez konieczności spotykania się z kimkolwiek podczas przygotowywania i podpisywania umowy. To absolutna rewolucja w sprzedaży pomp ciepła“ – dodaje Michał Borek.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Woltair.pl
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
Fala uderzeniowa – rewolucja w oczyszczaniu kotłów
Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.