Komunikaty PR

Nowe narzędzia cyfrowe od Woltair

2024-08-30  |  10:08
Biuro prasowe

Woltair, jedna z największych czeskich firm na rynku pomp ciepła i fotowoltaiki, obecna także w Polsce, uruchomiła nową stronę www. Inną nowością jest ulepszony kalkulator online, który pozwoli szybko opracowywać oferty dostosowane do indywidualnych potrzeb gospodarstw domowych.

Woltair to czeska firma z branży OZE, która działa jako marketplace i oferuje największy wybór sprzętu i rozwiązań związanych z pompami ciepła oraz fotowoltaiką w Europie. W ostatnich trzech latach odnotowała systematyczny wzrost, głównie dzięki działalności opartej na cyfryzacji procesów. W rezultacie Woltair jest w stanie zagwarantować długoterminowe, stabilne ceny oraz jakość obsługi na każdym etapie w procesie zamówienia, od analizy i kalkulacji po wdrożenie.

„Digitalizacja jest elementem DNA naszej marki. Realizowane działania opierają się na narzędziach cyfrowych, ponieważ wierzymy, że pomagają nam one w rozwoju, gwarantują stałą jakość usług, zmniejszają liczbę błędów i odróżniają nas od innych firm z naszej branży. Jesteśmy marketplace‘m, do pewnego stopnia napędzanym przez własną platformę cyfrową Superfix, która jest wykorzystywana w naszej działalności przez pracowników i techników – partnerów Woltair. Teraz wprowadzamy w Polsce także nową, ulepszoną stronę i kalkulator online, a dzięki tym zmianom zagwarantujemy klientom jakość, szybkość i przejrzystość procesów" - mówi Michał Borek, Head of International Markets w Woltair.

Nowy kalkulator online zapewnia rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb

Zaawansowany kalkulator online dla zapytań dotyczących pomp ciepła i fotowoltaiki jest dostępny na stronach internetowych wszystkich krajów, w których Woltair prowadzi działalność. Kalkulator poprowadzi klientów przez wycenę online i pomoże określić zapotrzebowanie dostosowane do indywidualnych potrzeb. Pozwoli to zaoszczędzić czas dla obu stron, klienta i firmy. Podczas gdy zwykle na rynku przygotowanie oferty dostosowanej do indywidualnych potrzeb zajmuje od kilku dni do kilku tygodni, z nowym kalkulatorem online Woltair mówimy o "sekundach".

Kalkulatory są przyjazne dla użytkownika i uwzględniają najszerszą gamę produktów na rynku, jaką posiada w ofercie Woltair. Klient może zatem w ciągu kilku sekund zapoznać się z zakresem cenowym i konkretnym rozwiązaniem, jego wydajnością, poziomem hałasu i krajem pochodzenia. W ten sposób Woltair zapewnia uczciwe i przejrzyste podejście od samego początku wdrożenia.

Od tradycyjnej sprzedaży do samoobsługi

 

Woltair wprowadził także zmiany na swojej stronie internetowej Woltair.pl, tak aby partnerzy i klienci mogli w łatwy sposób znaleźć niezbędne dla nich informacje. Treści są skierowane zarówno do osób, które korzystają już z rozwiązań OZE i mają szeroką wiedzę na ten temat, ale także do klientów zaczynających swoją przygodę z fotowaltaiką i pompami ciepła.

 

„Klienci wymagają szybkości, oszczędności czasu i pieniędzy. Dlatego chcemy być tak wydajni, jak to tylko możliwe, jeśli chodzi o sprzedaż cyfrową. Naszym celem jest osiągnięcie ustandaryzowanego procesu, zapewnienie jak najbardziej płynnej podróży klienta poprzez samoobsługowy proces i zapewnienie doskonałego doświadczenia użytkownika bez konieczności spotykania się z kimkolwiek podczas przygotowywania i podpisywania umowy. To absolutna rewolucja w sprzedaży pomp ciepła“ – dodaje Michał Borek.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie Woltair.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji Biuro prasowe
2024-11-21 | 15:30

Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji

20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji. Zgromadziło ono ponad 100
Energetyka Fala uderzeniowa – rewolucja w oczyszczaniu kotłów
2024-11-20 | 13:56

Fala uderzeniowa – rewolucja w oczyszczaniu kotłów

Zmniejszenie emisji zanieczyszczeń poprzez obniżenie zużycia paliwa, poprawa efektywności energetycznej oraz redukcja kosztów eksploatacyjnych – oto wyzwania, które
Energetyka Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów
2024-11-12 | 08:30

Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów

Wysokie koszty energii i zaostrzające się wymagania prawne sprawiają, że wybór efektywnych i ekologicznych technologii odpylania staje się kluczowy dla firm. Już od 1 stycznia 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.