Nowe narzędzia cyfrowe od Woltair
Woltair, jedna z największych czeskich firm na rynku pomp ciepła i fotowoltaiki, obecna także w Polsce, uruchomiła nową stronę www. Inną nowością jest ulepszony kalkulator online, który pozwoli szybko opracowywać oferty dostosowane do indywidualnych potrzeb gospodarstw domowych.
Woltair to czeska firma z branży OZE, która działa jako marketplace i oferuje największy wybór sprzętu i rozwiązań związanych z pompami ciepła oraz fotowoltaiką w Europie. W ostatnich trzech latach odnotowała systematyczny wzrost, głównie dzięki działalności opartej na cyfryzacji procesów. W rezultacie Woltair jest w stanie zagwarantować długoterminowe, stabilne ceny oraz jakość obsługi na każdym etapie w procesie zamówienia, od analizy i kalkulacji po wdrożenie.
„Digitalizacja jest elementem DNA naszej marki. Realizowane działania opierają się na narzędziach cyfrowych, ponieważ wierzymy, że pomagają nam one w rozwoju, gwarantują stałą jakość usług, zmniejszają liczbę błędów i odróżniają nas od innych firm z naszej branży. Jesteśmy marketplace‘m, do pewnego stopnia napędzanym przez własną platformę cyfrową Superfix, która jest wykorzystywana w naszej działalności przez pracowników i techników – partnerów Woltair. Teraz wprowadzamy w Polsce także nową, ulepszoną stronę i kalkulator online, a dzięki tym zmianom zagwarantujemy klientom jakość, szybkość i przejrzystość procesów" - mówi Michał Borek, Head of International Markets w Woltair.
Nowy kalkulator online zapewnia rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb
Zaawansowany kalkulator online dla zapytań dotyczących pomp ciepła i fotowoltaiki jest dostępny na stronach internetowych wszystkich krajów, w których Woltair prowadzi działalność. Kalkulator poprowadzi klientów przez wycenę online i pomoże określić zapotrzebowanie dostosowane do indywidualnych potrzeb. Pozwoli to zaoszczędzić czas dla obu stron, klienta i firmy. Podczas gdy zwykle na rynku przygotowanie oferty dostosowanej do indywidualnych potrzeb zajmuje od kilku dni do kilku tygodni, z nowym kalkulatorem online Woltair mówimy o "sekundach".
Kalkulatory są przyjazne dla użytkownika i uwzględniają najszerszą gamę produktów na rynku, jaką posiada w ofercie Woltair. Klient może zatem w ciągu kilku sekund zapoznać się z zakresem cenowym i konkretnym rozwiązaniem, jego wydajnością, poziomem hałasu i krajem pochodzenia. W ten sposób Woltair zapewnia uczciwe i przejrzyste podejście od samego początku wdrożenia.
Od tradycyjnej sprzedaży do samoobsługi
Woltair wprowadził także zmiany na swojej stronie internetowej Woltair.pl, tak aby partnerzy i klienci mogli w łatwy sposób znaleźć niezbędne dla nich informacje. Treści są skierowane zarówno do osób, które korzystają już z rozwiązań OZE i mają szeroką wiedzę na ten temat, ale także do klientów zaczynających swoją przygodę z fotowaltaiką i pompami ciepła.
„Klienci wymagają szybkości, oszczędności czasu i pieniędzy. Dlatego chcemy być tak wydajni, jak to tylko możliwe, jeśli chodzi o sprzedaż cyfrową. Naszym celem jest osiągnięcie ustandaryzowanego procesu, zapewnienie jak najbardziej płynnej podróży klienta poprzez samoobsługowy proces i zapewnienie doskonałego doświadczenia użytkownika bez konieczności spotykania się z kimkolwiek podczas przygotowywania i podpisywania umowy. To absolutna rewolucja w sprzedaży pomp ciepła“ – dodaje Michał Borek.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Woltair.pl

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.