Nextbase Piqo debiutuje na polskim rynku
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Nextbase wprowadza do Polski swoje najnowsze kamery samochodowe Piqo 1K i 2K. To zaawansowane wideorejestratory, które redefiniują standardy bezpieczeństwa na drodze. Dzięki wysokiej rozdzielczości obrazu, inteligentnym funkcjom, takim jak Emergency SOS i Smart Parking oraz nowoczesnej łączności Wi-Fi i GPS, Piqo to idealne połączenie technologii, stylu i funkcjonalności w jednym urządzeniu.
Kamera samochodowa Piqo to odpowiedź Nextbase na rosnące zapotrzebowanie wśród kierowców poszukujących kompaktowego, łatwego w obsłudze i zaawansowanego technologicznie rozwiązania. Stworzona z myślą o szerokim gronie użytkowników, od młodych kierowców, którzy cenią nowoczesne technologie, po ich rodziców stawiających na bezpieczeństwo i niezawodność, Piqo wpisuje się w potrzeby współczesnych właścicieli samochodów. Dzięki nowoczesnym funkcjom, eleganckiemu designowi i intuicyjnej obsłudze, Piqo to wszechstronne urządzenie dla każdego, kto chce czuć się pewnie na drodze i chronić swój pojazd.
Piqo oferuje zaawansowane funkcje, które czynią ją niezastąpionym towarzyszem każdej podróży. Oba warianty kamery oferują zaawansowaną technologię znaną z modelu iQ, tym razem dostępną w przystępniejszym cenowo wariancie Lite. Zapewnia ona dostęp do kluczowych funkcji, jednocześnie oferując uproszczone wersje rozwiązań z pierwszej na świecie inteligentnej kamery samochodowej w znacznie niższej cenie.
Nextbase Piqo obsługuje pakiety subskrypcyjne, w tym bezpłatny oraz miesięczny za 12,99 zł i roczny za 99,99 zł, bez konieczności podpisywania umowy. Piqo 1K i Piqo 2K dostępne są w sieciach MediaMarkt, MediaExpert, X-kom, Komputronik, Allegro w oficjalnym sklepie https://nextbase.eu/pl oraz u wybranych partnerów handlowych w sugerowanej cenie katalogowej:
- Nextbase Piqo 1k – 499 zł
- Nextbase Piqo 2k – 599 zł
O Nextbase:
Firma Nextbase jest dynamicznie rozwijającym się liderem na rynku zaawansowanych kamer samochodowych. Jej celem jest wywieranie pozytywnego wpływu sposób, w jaki ludzi podróżują dzięki inteligentnym innowacjom, które podnoszą poziom bezpieczeństwa. Nextbase jest największą marką na rynku zaawansowanych kamer samochodowych na świecie i główną siłą napędową rynku. Posiada ponad 80% udziału w rynku brytyjskim pod względem wielkości (dane GfK) i znaczące udziały w rynku w USA i Europie. W ciągu ostatnich 4 lat sprzedaż wideorejestratorów wzrosła o 850%, co czyni ją jednym z najszybciej rozwijających się sektorów technologii konsumenckich na świecie.
Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
MUZEA MOTORYZACYJNE - POMYSŁ NA JESIENNE WYCIECZKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.