innogy Stoen Operator digitalizuje obsługę klienta
Od teraz, klienci operatora będą mogli składać wnioski z obszaru przyłączeń wraz ze stosownymi załącznikami, śledzić status zgłoszonych spraw, dodawać do nich pisma i co najważniejsze – komunikować się z innogy Stoen Operator za pośrednictwem portalu.
Obsługa przyłączeń i zgłoszeń serwisowych bez wychodzenia z domu
W pierwszym kwartale tego roku innogy Stoen Operator uruchomił nowoczesny portal przyłączeniowy, który umożliwia załatwienie sprawy związanej z energią elektryczną 24 godziny na dobę, na dowolnym urządzeniu - bez drukowania, podpisywania dokumentów i wizyt w oddziale. Klienci operatora mogą też śledzić status sprawy, a także umawiać kontakt czy montaż za pomocą interaktywnego kalendarza.
Nowy portal przyłączeniowy to nasza odpowiedź na postępującą cyfryzację, a co za tym idzie dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Takie rozwiązanie nie tylko pozwoli zaoszczędzić czas naszym klientom, ale również umożliwi im załatwienie wielu spraw z domu, co w dobie pandemii dodatkowo zyskuje na znaczeniu - mówi Maria Pacholska, Koordynator Projektów IT innogy Stoen Operator.
Intuicyjny model wypełniania wniosków
Portal opiera się na intuicyjnym modelu wypełniania wniosków. Za jego pomocą użytkownik, chcąc złożyć wniosek na pierwszym ekranie zobaczy kategorie spraw do wyboru. Kolejne pola do wypełnienia będą pojawiały się w zależności od udzielanych przez niego wcześniej odpowiedzi. Dzięki temu, zgłoszenie staje się dużo prostsze, szybsze i możliwe niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Kolejno użytkownik otrzymuje podsumowanie wprowadzonych danych. Po jego zatwierdzeniu, zgłoszenie zostaje automatycznie wysłane do systemu. Następnie sprawie nadawany jest numer i rozpoczyna się jej dalsze procedowanie.
Wybór tego modelu wypełniania wniosków jest wynikiem dogłębnej analizy, jaką przeprowadziliśmy na początku naszej współpracy. Dzięki warsztatom z zespołem projektowym innogy Stoen Operator, mogliśmy poznać potrzeby branży i klientów, a następnie zaproponować rozwiązanie skrojone na ich miarę - dodaje Łukasz Trzaska, Head of Business Unit e-point SA.
Digitalizacja procesów biznesowych
W ramach rozwoju portalu już 90% procent wniosków zostało przeniesionych online. Zarówno tych, które są skierowane do klientów indywidualnych, jak i do firm. W najbliższym czasie operator planuje dalszy rozwój systemu.
Zaspakajanie potrzeb naszych klientów to dla nas kwestia priorytetowa. Właśnie dlatego, chcąc odpowiedzieć na ich oczekiwania biznesowe już wkrótce przystąpimy do digitalizacji wymiany dokumentów z naszymi dostawcami - Michał Kusiński Solution Manager innogy Polska IT Support.
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
Fala uderzeniowa – rewolucja w oczyszczaniu kotłów
Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.