innogy Stoen Operator digitalizuje obsługę klienta
Od teraz, klienci operatora będą mogli składać wnioski z obszaru przyłączeń wraz ze stosownymi załącznikami, śledzić status zgłoszonych spraw, dodawać do nich pisma i co najważniejsze – komunikować się z innogy Stoen Operator za pośrednictwem portalu.
Obsługa przyłączeń i zgłoszeń serwisowych bez wychodzenia z domu
W pierwszym kwartale tego roku innogy Stoen Operator uruchomił nowoczesny portal przyłączeniowy, który umożliwia załatwienie sprawy związanej z energią elektryczną 24 godziny na dobę, na dowolnym urządzeniu - bez drukowania, podpisywania dokumentów i wizyt w oddziale. Klienci operatora mogą też śledzić status sprawy, a także umawiać kontakt czy montaż za pomocą interaktywnego kalendarza.
Nowy portal przyłączeniowy to nasza odpowiedź na postępującą cyfryzację, a co za tym idzie dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Takie rozwiązanie nie tylko pozwoli zaoszczędzić czas naszym klientom, ale również umożliwi im załatwienie wielu spraw z domu, co w dobie pandemii dodatkowo zyskuje na znaczeniu - mówi Maria Pacholska, Koordynator Projektów IT innogy Stoen Operator.
Intuicyjny model wypełniania wniosków
Portal opiera się na intuicyjnym modelu wypełniania wniosków. Za jego pomocą użytkownik, chcąc złożyć wniosek na pierwszym ekranie zobaczy kategorie spraw do wyboru. Kolejne pola do wypełnienia będą pojawiały się w zależności od udzielanych przez niego wcześniej odpowiedzi. Dzięki temu, zgłoszenie staje się dużo prostsze, szybsze i możliwe niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Kolejno użytkownik otrzymuje podsumowanie wprowadzonych danych. Po jego zatwierdzeniu, zgłoszenie zostaje automatycznie wysłane do systemu. Następnie sprawie nadawany jest numer i rozpoczyna się jej dalsze procedowanie.
Wybór tego modelu wypełniania wniosków jest wynikiem dogłębnej analizy, jaką przeprowadziliśmy na początku naszej współpracy. Dzięki warsztatom z zespołem projektowym innogy Stoen Operator, mogliśmy poznać potrzeby branży i klientów, a następnie zaproponować rozwiązanie skrojone na ich miarę - dodaje Łukasz Trzaska, Head of Business Unit e-point SA.
Digitalizacja procesów biznesowych
W ramach rozwoju portalu już 90% procent wniosków zostało przeniesionych online. Zarówno tych, które są skierowane do klientów indywidualnych, jak i do firm. W najbliższym czasie operator planuje dalszy rozwój systemu.
Zaspakajanie potrzeb naszych klientów to dla nas kwestia priorytetowa. Właśnie dlatego, chcąc odpowiedzieć na ich oczekiwania biznesowe już wkrótce przystąpimy do digitalizacji wymiany dokumentów z naszymi dostawcami - Michał Kusiński Solution Manager innogy Polska IT Support.
Instalacje fotowoltaiczne a turbiny wiatrowe – w co warto zainwestować?
Solplanet uruchomił SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł
Droga polskiego przemysłu do zeroemisyjności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.