Komunikaty PR

innogy Stoen Operator digitalizuje obsługę klienta

2020-09-24  |  01:00

Od teraz, klienci operatora będą mogli składać wnioski z obszaru przyłączeń wraz ze stosownymi załącznikami, śledzić status zgłoszonych spraw, dodawać do nich pisma i co najważniejsze – komunikować się z innogy Stoen Operator za pośrednictwem portalu.

Obsługa przyłączeń i zgłoszeń serwisowych bez wychodzenia z domu

W pierwszym kwartale tego roku innogy Stoen Operator uruchomił nowoczesny portal przyłączeniowy, który umożliwia załatwienie sprawy związanej z energią elektryczną 24 godziny na dobę, na dowolnym urządzeniu - bez drukowania, podpisywania dokumentów i wizyt w oddziale. Klienci operatora mogą też śledzić status sprawy, a także umawiać kontakt czy montaż za pomocą interaktywnego kalendarza.

Nowy portal przyłączeniowy to nasza odpowiedź na postępującą cyfryzację, a co za tym idzie dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Takie rozwiązanie nie tylko pozwoli zaoszczędzić czas naszym klientom, ale również umożliwi im załatwienie wielu spraw z domu, co w dobie pandemii dodatkowo zyskuje na znaczeniu - mówi Maria Pacholska, Koordynator Projektów IT innogy Stoen Operator.

Intuicyjny model wypełniania wniosków

Portal opiera się na intuicyjnym modelu wypełniania wniosków. Za jego pomocą użytkownik, chcąc złożyć wniosek na pierwszym ekranie zobaczy kategorie spraw do wyboru. Kolejne pola do wypełnienia będą pojawiały się w zależności od udzielanych przez niego wcześniej odpowiedzi. Dzięki temu, zgłoszenie staje się dużo prostsze, szybsze i możliwe niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Kolejno użytkownik otrzymuje podsumowanie wprowadzonych danych. Po jego zatwierdzeniu, zgłoszenie zostaje automatycznie wysłane do systemu. Następnie sprawie nadawany jest numer i rozpoczyna się jej dalsze procedowanie.

Wybór tego modelu wypełniania wniosków jest wynikiem dogłębnej analizy, jaką przeprowadziliśmy na początku naszej współpracy. Dzięki warsztatom z zespołem projektowym innogy Stoen Operator, mogliśmy poznać potrzeby branży i klientów, a następnie zaproponować rozwiązanie skrojone na ich miarę - dodaje Łukasz Trzaska, Head of Business Unit e-point SA.

Digitalizacja procesów biznesowych

W ramach rozwoju portalu już 90% procent wniosków zostało przeniesionych online. Zarówno tych, które są skierowane do klientów indywidualnych, jak i do firm. W najbliższym czasie operator planuje dalszy rozwój systemu.

Zaspakajanie potrzeb naszych klientów to dla nas kwestia priorytetowa. Właśnie dlatego, chcąc odpowiedzieć na ich oczekiwania biznesowe już wkrótce przystąpimy do digitalizacji wymiany dokumentów z naszymi dostawcami -  Michał Kusiński Solution Manager innogy Polska IT Support.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną! Biuro prasowe
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu
2024-12-04 | 12:30

Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu

Projekt Baltic Sea Hydrogen Valley został wyróżniony przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska podczas IV Konferencji Porozumienia Wodorowego Nagrodzony projekt to pionierska

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.