E.ON Polska pomaga klientom sprawdzić, ile energii elektrycznej zużywają
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
E.ON Polska pomaga klientom sprawdzić, ile energii elektrycznej zużywają i czy mieszczą się w limicie wyznaczonym przez Tarczę Solidarnościową. W serwisie Mój E.ON firma oddaje w ich ręce szereg cyfrowych narzędzi. Dzięki nim mogą na bieżąco kontrolować zużycie prądu i płacić za jego realne wykorzystanie.
Dynamiczna sytuacja na rynku energetycznym oraz zamrożenie cen prądu sprawiły, że wiele osób zwraca coraz większą uwagę na swoje zużycie energii. Aby zmieścić się w limicie i cały rok korzystać z najniższej ceny, trzeba na bieżąco monitorować wykorzystanie prądu. Najpopularniejsze dotychczas rozwiązanie – prognozy zużycia – może nie być już wystarczające. Nawet najlepsze prognozy nie są w stanie tak dokładnie odwzorować miesięcznego zużycia, szczególnie wtedy, gdy w naszym życiu zachodzą jakieś zmiany. Z pomocą jednak przychodzą wygodne i proste w obsłudze e-rozwiązania. Do wielu tego typu narzędzi klienci E.ON Polska mają dostęp w serwisie Mój E.ON.
- Nasi klienci są dla nas najważniejsi. Jako firma tworzymy rozwiązania z myślą o nich, by jeszcze lepiej mogli zarządzać swoim zużyciem energii. Chcemy ich wesprzeć, bo wiemy, że tego potrzebują. – mówi Janusz Moroz, członek zarządu E.ON Polska ds. handlu. – Nasze narzędzia cyfrowe, takie jak e-odczyty i wykresy zużycia, pomagają na bieżąco kontrolować wykorzystanie energii. Jest to szczególnie ważne w kontekście zamrożenia cen prądu i limitów zużycia. Dlatego zależy nam na tym, by jeszcze więcej osób dowiedziało się o nich i mogło z nich skorzystać.
Można płacić za realne zużycie energii elektrycznej
W ramach serwisu Mój E.ON firma udostępnia swoim klientom kilka usług, które pomagają kontrolować zużycie energii. Jednym z nich jest bezpłatna usługa e-odczyty, która zastępuje prognozy i pozwala płacić tylko za wykorzystaną energię. Klient, który korzysta z takiego rozwiązania, regularnie podaje wskazania licznika, a firma na tej podstawie wystawia e-fakturę. Dodatkowo, z aktywną usługą e-odczyty można wygodnie opłacać rachunki z pomocą darmowych, bezprowizyjnych e‑płatności. Nie trzeba się także martwić o przegapienie terminu podania e-odczytu. Każdy klient może włączyć powiadomienia mejlowe lub SMS, które o tym przypomną.
Równie praktycznym, dostępnym w serwisie Mój E.ON narzędziem są wykresy zużycia energii, które w graficznej formie pokazują ilość zużytej energii. Klienci z włączoną usługą e-odczyty mogą porównywać swoje zużycie miesiąc do miesiąca. Tym samym mogą regularnie sprawdzać, ile energii elektrycznej jeszcze mogą zużyć, zanim przekroczą swój roczny limit, obowiązujący w ramach Tarczy Solidarnościowej.
Ustawowe przepisy w praktyce
Tarcza Solidarnościowa wprowadziła zamrożone ceny prądu na poziomie średnich cen z 2022 roku i tzw. limity zużycia. Każde gospodarstwo domowe ma automatycznie zagwarantowaną cenę za prąd po zeszłorocznych stawkach, do zużycia na poziomie 2000 kilowatogodzin. Jeśli w ciągu roku przekroczy tę wartość, to sprzedawcy energii rozliczą zaistniałą nadwyżkę zgodnie z ceną maksymalną, wyznaczoną przez przepisy.
Instalacje fotowoltaiczne a turbiny wiatrowe – w co warto zainwestować?
Solplanet uruchomił SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł
Droga polskiego przemysłu do zeroemisyjności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.