Komunikaty PR

E.ON Polska pomaga klientom sprawdzić, ile energii elektrycznej zużywają

2023-06-07  |  13:00

E.ON Polska pomaga klientom sprawdzić, ile energii elektrycznej zużywają i czy mieszczą się w limicie wyznaczonym przez Tarczę Solidarnościową. W serwisie Mój E.ON firma oddaje w ich ręce szereg cyfrowych narzędzi. Dzięki nim mogą na bieżąco kontrolować zużycie prądu i płacić za jego realne wykorzystanie.

Dynamiczna sytuacja na rynku energetycznym oraz zamrożenie cen prądu sprawiły, że wiele osób zwraca coraz większą uwagę na swoje zużycie energii. Aby zmieścić się w limicie i cały rok korzystać z najniższej ceny, trzeba na bieżąco monitorować wykorzystanie prądu. Najpopularniejsze dotychczas rozwiązanie – prognozy zużycia – może nie być już wystarczające. Nawet najlepsze prognozy nie są w stanie tak dokładnie odwzorować miesięcznego zużycia, szczególnie wtedy, gdy w naszym życiu zachodzą jakieś zmiany. Z pomocą jednak przychodzą wygodne i proste w obsłudze e-rozwiązania. Do wielu tego typu narzędzi klienci E.ON Polska mają dostęp w serwisie Mój E.ON.

- Nasi klienci są dla nas najważniejsi. Jako firma tworzymy rozwiązania z myślą o nich, by jeszcze lepiej mogli zarządzać swoim zużyciem energii. Chcemy ich wesprzeć, bo wiemy, że tego potrzebują. – mówi Janusz Moroz, członek zarządu E.ON Polska ds. handlu. – Nasze narzędzia cyfrowe, takie jak e-odczyty i wykresy zużycia, pomagają na bieżąco kontrolować wykorzystanie energii. Jest to szczególnie ważne w kontekście zamrożenia cen prądu i limitów zużycia. Dlatego zależy nam na tym, by jeszcze więcej osób dowiedziało się o nich i mogło z nich skorzystać.

Można płacić za realne zużycie energii elektrycznej

W ramach serwisu Mój E.ON firma udostępnia swoim klientom kilka usług, które pomagają kontrolować zużycie energii. Jednym z nich jest bezpłatna usługa e-odczyty, która zastępuje prognozy i pozwala płacić tylko za wykorzystaną energię.  Klient, który korzysta z takiego rozwiązania, regularnie podaje wskazania licznika, a firma na tej podstawie wystawia e-fakturę. Dodatkowo, z aktywną usługą e-odczyty można wygodnie opłacać rachunki z pomocą darmowych, bezprowizyjnych e‑płatności. Nie trzeba się także martwić o przegapienie terminu podania e-odczytu. Każdy klient może włączyć powiadomienia mejlowe lub SMS, które o tym przypomną.

Równie praktycznym, dostępnym w serwisie Mój E.ON narzędziem są wykresy zużycia energii, które w graficznej formie pokazują ilość zużytej energii. Klienci z włączoną usługą e-odczyty mogą porównywać swoje zużycie miesiąc do miesiąca. Tym samym mogą regularnie sprawdzać, ile energii elektrycznej jeszcze mogą zużyć, zanim przekroczą swój roczny limit, obowiązujący w ramach Tarczy Solidarnościowej.

Ustawowe przepisy w praktyce

Tarcza Solidarnościowa wprowadziła zamrożone ceny prądu na poziomie średnich cen z 2022 roku i tzw. limity zużycia. Każde gospodarstwo domowe ma automatycznie zagwarantowaną cenę za prąd po zeszłorocznych stawkach, do zużycia na poziomie 2000 kilowatogodzin. Jeśli w ciągu roku przekroczy tę wartość, to sprzedawcy energii rozliczą zaistniałą nadwyżkę zgodnie z ceną maksymalną, wyznaczoną przez przepisy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną! Biuro prasowe
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu
2024-12-04 | 12:30

Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu

Projekt Baltic Sea Hydrogen Valley został wyróżniony przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska podczas IV Konferencji Porozumienia Wodorowego Nagrodzony projekt to pionierska

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.