Komunikaty PR

EDP i Amal Clooney rozmawiają o przyszłości naszej planety

2023-06-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

"Wybieramy Ziemię" to hasło międzynarodowej konferencji, podczas której znani na całym świecie naukowcy, aktywiści społeczni i klimatyczni, a także artyści i przedstawiciele biznesu dyskutować będą o przyszłości naszej planety, zrównoważonym rozwoju oraz znaczeniu energii odnawialnej. Głos w debacie zabiorą między innymi Amal Clooney, Céline Cousteau, Adam Grant i Peter Frankopan. Organizatorem wydarzenia jest EDP, światowy lider zielonej transformacji.

Już 22 czerwca br. czołowi światowi eksperci oraz największe sławy zaangażowane w obronę praw człowieka i ochronę środowiska spotkają się w Madrycie na globalnej konferencji organizowanej przez EDP. W wydarzeniu udział wezmą m.in. Amal Clooney, znana prawniczka i filantropka, Céline Cousteau, francuska podróżniczka, badaczka mórz i filmowiec (wnuczka światowej sławy podróżnika i pioniera eksploracji oceanów Jacques'a Cousteau), Adam Grant, jeden z najpopularniejszych obecnie amerykańskich pisarzy oraz Peter Frankopan, brytyjski historyk. Konferencja „Wybieramy Ziemię” transmitowana będzie na żywo w internecie.

Wydarzenie jest elementem strategii grupy EDP, światowego lidera w dziedzinie zielonej transformacji, zgodnie z którą firma do 2030 roku stanie się w 100% neutralna ekologicznie oraz będzie walczyć ze zmianami klimatu m.in. poprzez promocję działań na rzecz ochrony planety. Celem EDP jest angażowanie liderów opinii, organizacji oraz opinii publicznej oraz inicjowanie dyskusji i zachęcanie do dzielenia się refleksjami na temat przyszłości planety, kluczowych wyzwań energetycznych i środowiskowych, a przede wszystkim możliwych rozwiązań.

Podczas konferencji, która będzie pierwszą tego typu okazją do wymiany myśli przedstawicieli tak różnych środowisk, odbędą się liczne debaty i prezentacje. Dyskusje poświęcone będą m.in. takim kwestiom jak harmonia między człowiekiem a przyrodą, znaczenie równowagi społecznej i środowiskowej, walka z zanieczyszczeniem oceanów czy wyzwania i możliwości, jakie stoją dzisiaj przed firmami w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Ambicją grupy EDP jest sprawiedliwa transformacja energetyczna, która służy wszystkim grupom społecznym. Dlatego cały dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany organizacjom związanym z ochroną środowiska, transformacją energetyczną oraz podnoszeniem świadomości społecznej: ECODES, La España Azul i Ecomar.

Szczegóły dotyczące konferencji i zaproszonych gości, a także bilety dostępne są na stronie: e.3cket.com/we-choose-earth-tour

***

Poznaj EDP i EDP Energia Polska

EDP jest międzynarodowym koncernem energetycznym, który od czterech dekad dynamicznie rozwija swoją działalność na globalnym rynku energetycznym. Grupa EDP jest obecna na 29 rynkach na trzech kontynentach i zatrudnia ponad 13 000 pracowników. Do 2022 roku EDP zakontraktowało ponad 670 MWp mocy solarnej w Europie, czyli niemal 2 razy niż w 2021 roku.

EDP jest czwartym największym producentem energii wiatrowej, słonecznej na świecie. Marka EDP rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 2007 roku właśnie w obszarze energetyki wiatrowej poprzez spółkę EDP Renewables. W 2020 roku grupa EDP rozszerzyła swoje portfolio na polskim rynku powołując spółkę EDP Energia Polska, odpowiedzialną za usługi w zakresie rozwiązań fotowoltaicznych dla biznesu. W 2022 roku EDP umocniło swoją pozycję na rynku poprzez akwizycje spółek Soon Energy oraz Zielona-Energia.com

Połączenie międzynarodowego doświadczenia grupy EDP, jej stabilnej pozycji finansowej z doświadczeniem polskiej kadry menadżerskiej i jej doskonałą znajomością rodzimego rynku, przekłada się kompleksowe wsparcie dla firm, które szukają oszczędności w rachunku za energię elektryczną i chcą uczestniczyć w procesie transformacji energetycznej.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną! Biuro prasowe
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu
2024-12-04 | 12:30

Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu

Projekt Baltic Sea Hydrogen Valley został wyróżniony przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska podczas IV Konferencji Porozumienia Wodorowego Nagrodzony projekt to pionierska

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.