Komunikaty PR

COLUMBUS ENERGY ZASILA ELEKTRYKI NA HELU

2020-07-07  |  10:20
Kontakt
Marta Bilonowicz
Columbus Energy

9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
Do pobrania komunikat ( 0.58 MB )

Elektryczne rowery, testowane na Półwyspie Helskim i Władysławowie w ramach projektu PKP TELKOL, są zasilane energią słoneczną z paneli Columbus Energy. Firma zamontowała swoją instalację fotowoltaiczną na specjalnej stacji do ładowania jednośladów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Columbus Energy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji Biuro prasowe
2024-11-21 | 15:30

Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji

20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji. Zgromadziło ono ponad 100
Energetyka Fala uderzeniowa – rewolucja w oczyszczaniu kotłów
2024-11-20 | 13:56

Fala uderzeniowa – rewolucja w oczyszczaniu kotłów

Zmniejszenie emisji zanieczyszczeń poprzez obniżenie zużycia paliwa, poprawa efektywności energetycznej oraz redukcja kosztów eksploatacyjnych – oto wyzwania, które
Energetyka Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów
2024-11-12 | 08:30

Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów

Wysokie koszty energii i zaostrzające się wymagania prawne sprawiają, że wybór efektywnych i ekologicznych technologii odpylania staje się kluczowy dla firm. Już od 1 stycznia 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.