Electrolux pomaga polskim szpitalom
Do pomocy w walce z koronawirusem przyłączyła się firma Electrolux, przekazując swój sprzęt do szpitali. Oczyszczacze powietrza, suszarki, pralko-suszarki, a także mniejsze sprzęty usprawniające pracę personelu medycznego, jak odkurzacze, czajniki i kawiarki trafiły do kilkunastu placówek szpitalnych w całej Polsce.
Sprzęt od Electrolux dla szpitali w Polsce
W ramach wsparcia i podziękowania pracownikom służby medycznej za pracę na rzecz pacjentów, Electrolux przekazał swój sprzęt do kilkunastu szpitali na terenie Polski. Oczyszczacze powietrza, pralko-suszarki, pralki, to tylko niektóre ze sprzętów marki Electrolux, które trafiły do placówek.
Marka Electrolux przez cały czas prowadzi rozmowy z przedstawicielami szpitali oraz realizuje działania mające na celu przekazanie sprzętu do większej ilości placówek, które potrzebują wsparcia.
Sprzęt Electrolux na ten moment trafił już m.in. do 5 szpitali w Warszawie, a także do 3 szpitali we Wrocławiu, szpitala w Ciechanowie, Szczecinie, Katowicach czy Oławie.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.