Komunikaty PR

MAX wprowadza do Polski bezmięsną innowację – DELIFRESH PLANT BEEF

2019-12-06  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Unikalna kompozycja sprawia, że choć na bazie białka roślinnego, Delifresh Plant Beef wygląda i smakuje jak mięso. To kolejny ważny krok na drodze do ograniczenia wpływu sieci na klimat, jednak bez straty na jakości i smaku oferowanych produktów.

 

MAX postawił sobie za cel, aby w 2022 roku 50% sprzedawanych posiłków było innych niż czerwone mięso. Dzięki wprowadzeniu innowacyjnego produktu Delifresh Plant Beef także w Polsce, MAX jest coraz bliżej realizacji postawionych celów.

 

Próbowałem już wszystkich znanych produktów w tej kategorii na całym świecie, a nasz Delifresh Plant Beef jest najlepszy w swojej klasie. Naszym celem jest, aby wszyscy miłośnicy mięsa poczuli, że nadal mogą mieć naprawdę świetnego burgera, choć bez mięsa” – mówi Claes Petersson, Chief Innovation Officer MAX Burgers.

 

Dzięki wprowadzeniu Delifresh Plant Beef, MAX może zaoferować zarówno miłośnikom tradycyjnych mięsnych burgerów, jak i gościom, którzy wybierają dietę roślinną, smaczną i satysfakcjonującą alternatywę białkową o znacznie niższym śladzie węglowym.

 

„Pracę nad tym, aby móc zaoferować naszym gościom roślinny substytut mięsa, rozpoczęliśmy na poważnie, gdy w styczniu 2016 r. wprowadziliśmy w Szwecji wegetariańską linię Green Family”, mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers. „Szukaliśmy wariantów, które pasowałyby do menu MAX-a, ale szybko zdaliśmy sobie sprawę, że żaden z produktów, które znaleźliśmy, nie spełniłby naszych wysokich oczekiwań dotyczących naprawdę dobrego smaku. Postanowiliśmy więc opracować własnego burgera na bazie roślin dla tych, którzy lubią mięso, a jednocześnie chcieliby nie tracąc na walorach smakowych zjeść od czasu do czasu wersję bezmięsną. Dla mnie dowodem naszego sukcesu było to, że mój kochający mięso syn nie poczuł różnicy” – relacjonuje Mårtensson.

 

Nowy Delifresh Signature Burger dostępny jest we wszystkich restauracjach MAX-a w Polsce od 28 listopada br. Jest burgerem roślinnym przygotowywanym podobnie do pozostałych produktów z Zielonego Menu. Należy do linii największych burgerów Grand Deluxe, którą wyróżnia najwyższa jakość składników.

 

Świadomość społeczeństwa na temat wpływu mięsa zarówno na zdrowie jak i środowisko stale wzrasta. Wiele osób coraz częściej rozważa ograniczenie mięsa w swojej diecie – takim osobom MAX wychodzi naprzeciw, dzięki bogatej ofercie burgerów w Zielonym Menu, każdy może znaleźć coś dla siebie, a Delifresh Plant Beef może być pierwszym krokiem do całkowitej rezygnacji ze spożywania mięsa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Starbucks rozpoczyna testy nad słomkami z kawowych fusów Biuro prasowe
2021-02-23 | 12:00

Starbucks rozpoczyna testy nad słomkami z kawowych fusów

Starbucks Polska nawiązuje współpracę z EcoBean i pracuje nad możliwością stworzenia słomek wykonanych ze zużytych fusów kawowych pochodzących z kawiarni. Nowy projekt ma
Ekologia Już 30% Polaków świeci ekologicznym przykładem, 
a branża meblarska przechodzi
2021-02-18 | 14:00

Już 30% Polaków świeci ekologicznym przykładem, 
a branża meblarska przechodzi

Czy czeka nas transformacja w zakresie aranżacji naszych wnętrz? Według badania EKOBarometr przeprowadzonego przez dom badawczy SW Research blisko 30% badanych należy do grupy osób,
Ekologia Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™
2021-02-16 | 11:10

Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™

Warszawa, 16 lutego 2021 r: Primark z ekscytacją wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję „Primark Cares featuring Disney™”, czyli przekrojową linię ubrań i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka

Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.

Robotyka i SI

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.