Komunikaty PR

e-Izba z Microsoft razem dla omnicommerce!

2021-02-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Bocian
Izba Gospodarki Elektronicznej

Pańska
00-837 Warszawa
pr|eizba.pl| |pr|eizba.pl
662108088
https://eizba.pl/

Izba Gospodarki Elektronicznej, w ramach działań grupy merytorycznej New Technology for Omnicommerce, zaprosiła do współpracy Microsoft. Funkcję szefa Grupy objął Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solution w Microsoft Polska. Celem New Technology for Omnicommerce jest przeprowadzanie warsztatów oraz webinarów, prezentujących sklepom internetowym, platformom e-commerce oraz przedstawicielom branży retail, bankom czy telekomunikacji, najnowsze rozwiązania technologiczne - w tym także rozwiązania startupów - które usprawniają działania sprzedażowe w zakresie omnicommerce. Osią działalności Grupy jest połączenie firm członkowskich e-Izby ze spółkami technologicznymi oraz startupami, prezentującymi innowacyjne rozwiązania.

Celem  grupy roboczej  Izby Gospodarki Elektronicznej – New Technology for Omnicommerce, której Microsoft został Partnerem - jest nawiązanie współpracy z obiecującymi spółkami technologicznymi oraz startupami, które będą mogły prezentować swoje usługi i rozwiązania branżom w obszarach związanych z e-commerce. Działalność Grupy ma mieć  wymiar informacyjny, edukacyjny, jak  i operacyjny.

W ramach Grupy planowane jest przeprowadzanie warsztatów oraz webinarów, prezentujących sklepom internetowym, platformom e-commerce oraz przedstawicielom branży retail, bankom czy telekomunikcji, najnowsze rozwiązania technologiczne, które usprawniają działania sprzedażowe w zakresie omnicommerce.

 - Technologie są fundamentem zautomatyzowanego procesu sprzedaży, jakim jest e-commerce. Dzięki technologii można sprostać potrzebom klienta, które dynamicznie się zmieniają. Technologie dają możliwość efektywniejszego zarządzania kanałami omnicommerce. Prym nadal wiodą rozwiązania, takie jak Big Data, sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe. W świecie realnym są to natomiast inteligentne półki informujące personel o brakach towaru, ekrany rozpoznające i profilujące klientów, samoobsługowe kasy czy roboty zajmujące się uzupełnianiem towarów na półkach. Przewaga technologii w biznesie handlu jest ogromna. Daje ona także możliwość synchronizacji klientów kupujących wielokanałowo. Utworzona w sierpniu 2020 roku Grupa będzie przedstawiała propozycje nowych rozwiązań technologicznych dla omnicommerce, które następnie zostaną zaprezentowane potencjalnym klientom - sklepom internetowym, platformom e-commerce, bankom czy branży retail - mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

 

Poprzeczka w kluczowych wymiarach modelu biznesowego została wysoko zawieszona. Firmy coraz chętniej i więcej inwestują w cyfryzację ścieżki i procesów klientów. Celem grupy New Technology for Omnicommerce jest pokazanie, w jaki sposób przejść tę ścieżkę najbardziej efektywnie. To dlatego, spotkania planowane w ramach Grupy będą miały formę warsztatów.

 

- Omnichannel zastępuje dzisiaj wielokanałowość i obejmuje kanały, takie jak fizyczne lokalizacje i środowiska, e-commerce, aplikacje mobilne, media społecznościowe i nowe formaty, takie jak rzeczywistość rozszerzona i mieszana lub dynamicznie spersonalizowane wideo.  W ramach grupy New Technology for Omnicommerce chcemy zaangażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału. Prezentowane rozwiązania będzie można przetestować i sprawdzić. Zakładamy również, że uczestnicy będą mogli w ramach warsztatu zbudować swój prototyp. Do tego celu chcemy wykorzystać MTC (Microsoft Technology Center). Zapraszamy startupy i firmy technologiczne do zaprezentowania swoich rozwiązań przed uczestnikami grupy Omnichannelmówi Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solution w Microsoft Polska.

 

W ramach spotkań grupy omawiane i prezentowane będą rozwiązania z czterech obszarów tematycznych:

 

  • OmniData, czyli o danych pozwalających stworzyć profil klienta;
  • OmniCommunication, czyli wielokanałowe podejście do marketingu, sprzedaży i obsługi klientów w sposób, który tworzy zintegrowane i spójne doświadczenie klienta, niezależnie od tego, w jakim kanale się porusza;
  • OmniJourney, czyli o procesie zakupowym z perspektywy nabywcy oraz dostawcy oraz interakcji pomiędzy osobami i zasobami zaangażowanymi w proces zakupu i sprzedaży;
  • OmniLogic, czyli o tym, jakimi kanałami sprzedawcy powinni docierać do klienta, dla lepszych rezultatów, tak by być atrakcyjnym i konkurencyjnym na rynku.

 

 

Działanie grupy New Technology for Omnicommerce zaplanowane jest w czasie na co najmniej kilka miesięcy. Do udziału w webinarach oraz warsztatach zaproszeni będą przedstawiciele firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Kalendarz warsztatów prezentuje się następująco:

  • 20.04 - OmniData. Customer Data Platform  
  • 24.06 - OmniCommunication. Kanały komunikacyjne z klientem  
  • 01.10 - OmniJourney. Intelligent Customer Journey  
  • 25.11 - OmniProcess. Omnichannel Process Automatization 
     

- Sprzedaż wielokanałowa to strategia działania przedsiębiorstwa przyszłości. Jej zastosowanie w firmie wymaga kompetencji oraz wizji, którą pozwalają spełnić określone narzędzia i usługi skrojone na miarę potrzeb współczesnego biznesu. Naszym celem jest ich pokazanie oraz nauczenie, jak wykorzystać je najbardziej efektywnie - dodaje Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solution w Microsoft Polska.

 

 

O Izbie Gospodarki Elektronicznej  

Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie.

Misją e-Izby jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Główne cele Izby Gospodarki Elektronicznej to:

  • reprezentowanie i wspieranie interesów gospodarczych firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w Izbie;
  • rozwój gospodarki w różnych jej branżach w kraju i Europie dzięki wykorzystaniu innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych (ICT), w tym sieci Internet oraz sprzętu i oprogramowania oraz ich praktycznych zastosowań w prowadzeniu działalności gospodarczej;
  • wspieranie przedsiębiorców poprzez dostarczanie wiedzy (know-how) oraz rozwiązań technologicznych;
  •  wspieranie społeczeństwa w korzystaniu z rozwiązań cyfrowych.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Polski translator zdobywcą „Oscara designu” Biuro prasowe
2021-04-13 | 06:00

Polski translator zdobywcą „Oscara designu”

Jedna z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa przemysłowego – Red Dot Design Award trafiła właśnie w ręce krakowskiej firmy Vasco Electronics.
Technologie TP-Link Deco X90 – nowy system mesh w standardzie WiFi 6
2021-04-12 | 14:00

TP-Link Deco X90 – nowy system mesh w standardzie WiFi 6

Deco X90 to ultra wydajny system mesh obsługujący standard WiFi 6, który zapewnia niesamowite prędkości, zasięg, pojemność oraz stabilność transmisji. Dzięki połączeniu kilku
Technologie Smart hulajnogi amerykańskiej marki Bird w oficjalnej sprzedaży w Polsce
2021-04-12 | 10:13

Smart hulajnogi amerykańskiej marki Bird w oficjalnej sprzedaży w Polsce

Rozwiązania smart i solidne wykonanie  Smart hulajnogi od Bird – One i Air – zostały wyposażone w inteligentny system zarządzania akumulatorem i Bluetooth. Dzięki

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse i bankowość

Pandemia i unijne prawo zrewolucjonizowały polską bankowość. W polskich bankach pojawia się coraz więcej nowych technologii

Pandemia stała się katalizatorem zmian w bankowości. Przyspieszyła procesy wykorzystywania nowych technologii zapoczątkowane już wcześniej, zwiększając ich świadomość w coraz szerszej grupie użytkowników. Zmiany przyspieszyło też wejście w życie dyrektywy PSD2 – to dzięki niej poprzez jedno konto można mieć wgląd we wszystkie prowadzone rachunki. Dodatkowo coraz łatwiej jest założyć konto zdalnie. Pomagają w tym narzędzia, które pozwalają na cyfrowe potwierdzenie tożsamości.

Medycyna

Płuca do przeszczepu dzięki innowacyjnemu urządzeniu mogą być utrzymane przez pół doby w warunkach fizjologicznych. Taka procedura medyczna bywa ostatnim ratunkiem po ciężkim przebiegu COVID-19

Dzięki urządzeniu OCS Lung płuca pobrane od dawcy można przechowywać do 12 godzin w warunkach zbliżonych do tych, jakie panują w ciele żyjącego człowieka. Standardowo narząd poza organizmem może wytrzymać w warunkach hipotermii maksymalnie do czterech godzin. Przeszczep jest jedyną drogą ratunku dla pacjentów, którzy w wyniku choroby COVID-19 doznali nieodwracalnego uszkodzenia płuc. W szpitalu w Zabrzu udało się w ten sposób ocalić życie sześciu osób.