Komunikaty PR

EDP i Amal Clooney rozmawiają o przyszłości naszej planety

2023-06-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

"Wybieramy Ziemię" to hasło międzynarodowej konferencji, podczas której znani na całym świecie naukowcy, aktywiści społeczni i klimatyczni, a także artyści i przedstawiciele biznesu dyskutować będą o przyszłości naszej planety, zrównoważonym rozwoju oraz znaczeniu energii odnawialnej. Głos w debacie zabiorą między innymi Amal Clooney, Céline Cousteau, Adam Grant i Peter Frankopan. Organizatorem wydarzenia jest EDP, światowy lider zielonej transformacji.

Już 22 czerwca br. czołowi światowi eksperci oraz największe sławy zaangażowane w obronę praw człowieka i ochronę środowiska spotkają się w Madrycie na globalnej konferencji organizowanej przez EDP. W wydarzeniu udział wezmą m.in. Amal Clooney, znana prawniczka i filantropka, Céline Cousteau, francuska podróżniczka, badaczka mórz i filmowiec (wnuczka światowej sławy podróżnika i pioniera eksploracji oceanów Jacques'a Cousteau), Adam Grant, jeden z najpopularniejszych obecnie amerykańskich pisarzy oraz Peter Frankopan, brytyjski historyk. Konferencja „Wybieramy Ziemię” transmitowana będzie na żywo w internecie.

Wydarzenie jest elementem strategii grupy EDP, światowego lidera w dziedzinie zielonej transformacji, zgodnie z którą firma do 2030 roku stanie się w 100% neutralna ekologicznie oraz będzie walczyć ze zmianami klimatu m.in. poprzez promocję działań na rzecz ochrony planety. Celem EDP jest angażowanie liderów opinii, organizacji oraz opinii publicznej oraz inicjowanie dyskusji i zachęcanie do dzielenia się refleksjami na temat przyszłości planety, kluczowych wyzwań energetycznych i środowiskowych, a przede wszystkim możliwych rozwiązań.

Podczas konferencji, która będzie pierwszą tego typu okazją do wymiany myśli przedstawicieli tak różnych środowisk, odbędą się liczne debaty i prezentacje. Dyskusje poświęcone będą m.in. takim kwestiom jak harmonia między człowiekiem a przyrodą, znaczenie równowagi społecznej i środowiskowej, walka z zanieczyszczeniem oceanów czy wyzwania i możliwości, jakie stoją dzisiaj przed firmami w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Ambicją grupy EDP jest sprawiedliwa transformacja energetyczna, która służy wszystkim grupom społecznym. Dlatego cały dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany organizacjom związanym z ochroną środowiska, transformacją energetyczną oraz podnoszeniem świadomości społecznej: ECODES, La España Azul i Ecomar.

Szczegóły dotyczące konferencji i zaproszonych gości, a także bilety dostępne są na stronie: e.3cket.com/we-choose-earth-tour

***

Poznaj EDP i EDP Energia Polska

EDP jest międzynarodowym koncernem energetycznym, który od czterech dekad dynamicznie rozwija swoją działalność na globalnym rynku energetycznym. Grupa EDP jest obecna na 29 rynkach na trzech kontynentach i zatrudnia ponad 13 000 pracowników. Do 2022 roku EDP zakontraktowało ponad 670 MWp mocy solarnej w Europie, czyli niemal 2 razy niż w 2021 roku.

EDP jest czwartym największym producentem energii wiatrowej, słonecznej na świecie. Marka EDP rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 2007 roku właśnie w obszarze energetyki wiatrowej poprzez spółkę EDP Renewables. W 2020 roku grupa EDP rozszerzyła swoje portfolio na polskim rynku powołując spółkę EDP Energia Polska, odpowiedzialną za usługi w zakresie rozwiązań fotowoltaicznych dla biznesu. W 2022 roku EDP umocniło swoją pozycję na rynku poprzez akwizycje spółek Soon Energy oraz Zielona-Energia.com

Połączenie międzynarodowego doświadczenia grupy EDP, jej stabilnej pozycji finansowej z doświadczeniem polskiej kadry menadżerskiej i jej doskonałą znajomością rodzimego rynku, przekłada się kompleksowe wsparcie dla firm, które szukają oszczędności w rachunku za energię elektryczną i chcą uczestniczyć w procesie transformacji energetycznej.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Dynamiczny rozwój energii odnawialnej w Polsce. Czy atom może go przyśpieszyć? Biuro prasowe
2024-11-26 | 16:30

Dynamiczny rozwój energii odnawialnej w Polsce. Czy atom może go przyśpieszyć?

Segment odnawialnych źródeł energii w Polsce, a w szczególności fotowoltaika, przeżywa prawdziwy rozkwit. Moc instalacji PV w Polsce na koniec września 2024 r. wyniosła prawie
Energetyka Organizacje pozarządowe apelują do premiera. Chodzi o Krajowy Plan Energii i Klimatu oraz transformację energetyczno-klimatyczną
2024-11-26 | 06:00

Organizacje pozarządowe apelują do premiera. Chodzi o Krajowy Plan Energii i Klimatu oraz transformację energetyczno-klimatyczną

Ponad 40 organizacji pozarządowych apeluje do premiera o poprawę koordynacji 12 ministerstw w przygotowaniu Krajowego Planu Energii i Klimatu oraz realizacji transformacji
Energetyka Inbank sfinansuje zieloną transformację tysięcy Polaków
2024-11-25 | 12:00

Inbank sfinansuje zieloną transformację tysięcy Polaków

  Inbank nawiązuje współpracę z Grupą Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI) w celu przyspieszenia zielonej transformacji w Polsce. Dzięki podpisanej umowie Inbank uzyska

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.