Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!
Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s® chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym wiosennym i pełnym zabawy okresie, firma przedstawia swoją tegoroczną, sezonową ofertę produktów, a także zachęca do ich kreatywnego wykorzystania w (nie tylko) świątecznych wypiekach i dekoracjach. Portfolio wielkanocne M&M’s® będzie dostępne w szerokiej dystrybucji.
Wiosną na sklepowych półkach pojawi się zupełnie nowy produkt – M&M’s® Crispy Eggs, czyli czekoladowe jajeczka z zatopionymi w środku kolorowymi drażetkami Minis oraz chrupkami. Powrócą również znane już konsumentom M&M's® Choco Eggs – czyli wariant z samymi drażetkami Minis.
Każde jajeczko M&M’s® Choco Eggs oraz M&M’s® Crispy Eggs z paczki zapakowane jest pojedynczo, dzięki czemu stanowią doskonałą, kolorową dekorację koszyczka lub stołu. Co więcej, produkty świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w poszukiwanie jajek.
Powrócą także M&M’s® Hollow Shape – czekoladowe figurki w formie inspirowanej tradycyjnym zajączkiem, których środek wypełniony jest małymi drażetkami M&M’s®.
W wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne, wielkanocne ekspozycje marki. Tego roku, aby jeszcze mocniej inspirować chwile codziennego szczęścia oraz pokazywać wszystkie kolory zabawy, marka M&M’s® postawiła na aktywację konsumencką, związaną z jedną z uwielbianych tradycji okresu wielkanocnego, czyli pieczeniem. Dzięki tematycznym standom, poprzez dedykowane ulotki lub za pośrednictwem kodów QR, będzie można zapoznać się z nietuzinkowymi przepisami na wypieki z wykorzystaniem produktów M&M’s® tj. Ciasteczkowo-czekoladową pizzę M&M’s® czy Pieczone batoniki granola z M&M’s®.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.