Komunikaty PR

Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe MINIczekolady z Wawelu!

2020-02-25  |  09:20
Biuro prasowe

Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez konsumentów. Dodatkowo promocję MINIczekolad wspiera także słodka loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”, a także intensywna kampania obejmująca TV, radio, sale kinowe Cinema City, digital, VOD i YouTube. W sklepach pojawią się też dedykowane displaye oraz materiały POS.

MINIczekolada = Duża dawka przyjemności. W sam raz „na raz”!

MINIczekolady z Wawelu znane były wcześniej konsumentom jako Batony Wawel. Oprócz zmiany nazwy, metamorfozę przeszły także opakowania, podkreślając najważniejsze cechy produktu – czyli połączenie czekolady z wyśmienitym nadzieniem. Ekspozycja tych kluczowych atrybutów oraz wprowadzenie nowej nazwy to wynik postrzegania kategorii batonów przez konsumentów.  Nowość w portfolio marki wpisuje się w panujące obecnie trendy i została wprowadzona na rynek w oparciu o badania konsumenckie.

MINIczekolady Wawel to idealna przekąska „na raz”, którą ze względu na kieszonkowy format można zabrać ze sobą dosłownie wszędzie. Tak jak wszystkie słodycze w portfolio marki, receptury MINIczekolad zostały też stworzone we współpracy z Radą Ekspertów w ramach programu „Dobre Składniki”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476. Do produkcji MINIczekolad Wawel wykorzystywane jest ziarno z najlepszych odmian kakaowca. W ramach nowej kategorii będzie dostępnych aż 7 pysznych odsłon produktu: MINIczekolada Advocat (47 g), MINIczekolada Choco (48 g), MINIczekolada Krówkowa (48 g), MINIczekolada Toffi (49 g), MINIczekolada Danusia klasyczna, a także pyszne nowości smakowe: MINIczekolada Big Milk (45 g)
i MINIczekolada M!ocno Orzechowa (44 g).

„Loteria Dobrze Nadziana”

Akcją wspierającą promocję kategorii MINIczekolad od Wawelu jest loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”. Na konsumentów czeka wiele atrakcyjnych nagród. Codziennie do wygrania jest 5x100 zł, raz na tydzień 500 zł, a nagrodą główną w loterii jest samochód Hyundai i20. Zasady są niezwykle proste. Aby grać o nagrody pieniężne wystarczy kupić jedną z MINIczekolad Wawel i zarejestrować paragon. Aby wziąć udział w losowaniu nagrody głównej, należy zakupić 5 produktów. Akcja potrwa do końca czerwca i obejmie wszystkie MINIczekolady Wawel, także te w poprzedniej szacie graficznej. Więcej informacji na stronie: https://loteriadobrzenadziana.pl/

Będzie o nas głośno

Promocję nowości wspiera dodatkowo intensywna kampania – spoty TV w zasięgowych stacjach (TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych), silne wsparcie digital, oparte o display, Social Media i Influencer marketing, a także YouTube i VOD. Zaplanowano też kampanię radiową w RMF FM i RMF MAXXX, działania PR i materiały POS. Spoty widoczne będą także w salach kinowych w całej Polsce. Kampania telewizyjna ruszyła 17 lutego.  

Za produkcję spotu odpowiada Studio Produkcyjne Lemon, wsparciem PR i działaniami
z Influencerami zajmuje się agencja Great Minds, za działania Digital odpowiada Aleksander Woś - kierownik Działu Digital marki Wawel, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=xPncOUz2d5U&feature=youtu.be

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zalety poleasingowych laptopów biznesowych dla małych firm Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:50

Zalety poleasingowych laptopów biznesowych dla małych firm

Poleasingowe laptopy biznesowe to doskonałe rozwiązanie dla małych firm, oferując wydajność i niezawodność w przystępnej cenie. Dowiedz się, dlaczego warto rozważyć
Firma Xtreme Fitness Gyms stawia na innowacje
2024-12-20 | 01:00

Xtreme Fitness Gyms stawia na innowacje

Xtreme Fitness Gyms, lider na polskim rynku fitness, ogłasza strategiczne partnerstwo z ABC Fitness, globalnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla branży fitness. W ramach
Firma Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje 15 lat działalności
2024-12-12 | 12:00

Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje 15 lat działalności

Rok 2024 to kluczowy moment w historii Fundacji „Wawel z Rodziną”, która od 15 lat konsekwentnie realizuje swoją misję wspierania osób najbardziej potrzebujących.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.