Komunikaty PR

Duże maszyny Promotechu wspierają produktywność na wielu rynkach.

2020-11-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania pro ( 0.02 MB )

Mimo pandemii nie spada zainteresowanie produkowanymi przez Promotech maszynami do ciężkiej automatyzacji cięcia i spawania. To m.in. efekt rosnącego zapotrzebowania na rozwiązania, uniezależniające światowy przemysł od niedoborów siły roboczej

- Problemy gospodarcze związane z pandemią są mniej szkodliwe dla tych firm, które mają zdolność szybkiego przystosowania się do zmienionych warunków – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes ds. sprzedaży Promotechu. – Dlatego, póki co obecna ogólnoświatowa recesja nie wpływa negatywnie na realizacje zamówień i pozyskiwanie nowych projektów przez Promotech w dziedzinie dużej automatyzacji spawania.

Już w okresie pandemii Promotech dostarczył pięcioosiową maszynę typu PPCM – automat do profilowego cięcia rur – do klienta w Gabonie. Z powodu ograniczeń w podróżowaniu, szkolenia i uruchomienie tej maszyny odbyło się po raz pierwszy całkowicie zdalnie.

- Do niedawna wydawało nam się to zupełnie niemożliwe, lecz dzisiaj już wiemy, że musimy rozwijać się w kierunku zdalnego monitorowania i diagnostyki naszych maszyn numerycznych, a także zdalnego szkolenia operatorów i uruchamiania naszych maszyn oraz systemów automatyzacji spawania. Nie tylko szkoły przechodzą na nauczanie zdalne – mówi Bohdan Zaleski.

Kolejny rynek do Tajwan, gdzie wkrótce trafi numeryczny, pięcioosiowy automat typu MCM, przeznaczony dla firm produkujących wieże wiatrowe. To kolejna maszyna, która zostanie uruchomiona zdalnie i do której zdalnie przeszkolona została obsługa.

- W październiku powrócił do nas projekt w stoczni w Japonii, który już w przyszłym roku zamierzamy realizować we współpracy ze specjalistyczną firmą z Holandii, która opracowała i opatentowała unikalny system przygotowania i obróbki rur stoczniowych – wymienia wiceprezes Zaleski.

Również spółki-córki Promotechu w Indiach, w Emiratach Arabskich oraz w USA odnotowują coraz większe zainteresowanie maszynami do ciężkiej automatyzacji cięcia i spawania.

- Przedsiębiorstwa usiłują odrabiać straty, bo ich wyniki są znacznie poniżej zakładanych planów rocznych - mówi Ajay Sehrawat, menadżer sprzedaży regionalnej w Promotechu FM w Delhi. - Oczywiście chcą zwiększać swoje zdolności wytwórcze, ale brakuje im siły roboczej, zwłaszcza pracowników wykwalifikowanych. By przezwyciężyć te problemy szukają rozwiązań bardziej nastawionych na automatyzację produkcji. To szansa na zwiększone zapotrzebowanie na nasze automatyczne i półautomatyczne urządzenia wśród dotychczasowych i nowych klientów w Indiach.

Ale duże automaty spawalnicze cieszą się zainteresowaniem także w Polsce - jeszcze w październiku Promotech zainstaluje i uruchomi u klienta w Poznaniu nowego typu maszynę do wzdłużnego spawania specjalnych konstrukcji stalowych. Maszyna, wyposażona w nowatorskie systemy śledzenia spoiny, będzie zdalnie monitorowana i diagnozowana.

- Można powiedzieć, że epidemia Covid19 zmusiła nas do przyspieszenia rozwoju w dziedzinie zdalnej obsługi maszyn i operatorów tych maszyn – mówi Bohdan Zaleski. - Dzięki temu zdecydowanie odważniej będziemy podchodzili do nowych projektów na dalekich rynkach, takich jak Brazylia, Wietnam czy Australia. Zyskają na tym wszyscy. Dodatkowo obecne ograniczenia i zagrożenia związane z niedostępnością pracowników zmuszą naszych klientów do modernizowania procesów spawalniczych poprzez większą ich mechanizację i automatyzację.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.