Komunikaty PR

Duet, który zachwyca – świętuj Dzień Kawy ze Starbucks!

2024-10-01  |  11:00
Biuro prasowe

1 października, z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, Starbucks zaprasza do świętowania w wyjątkowym towarzystwie. W ofercie kawiarni pojawiają się dwie nowe kawy ziarniste – Starbucks® Milano Duetto, które wprowadzą miłośników kawy w świat kontrastów między ziarnami jasno a ciemno palonymi. Ten duet to niezwykła podróż przez różnorodne smaki, które można odkrywać w zaciszu własnego domu.

Dla wielu osób kawa to coś więcej niż zwykły napój – to rytuał, chwila wytchnienia, moment, w którym można zatrzymać się i cieszyć chwilą. Każda filiżanka niesie za sobą historię – od dojrzewania ziaren na plantacjach, po chwilę, gdy są one parzone z myślą o doskonałym smaku, który z nich powstanie. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, odbywającego się 1 października, Starbucks przybliża historię niezwykłych ziaren, które otwierają drzwi do świata zupełnie nowych doznań.

Jedno ziarno – dwa smaki

Starbucks® Milano Duetto to zaskakujący pomysł jak pokazać to w czym Starbucks jest ekspertem od lat – pasję do kawy, a jednocześnie różnorodność i innowacyjny koncept. Te same ziarna, dwa rodzaje palenia, dwa zupełnie różne smaki.

Starbucks® Milano Sole to lekkość i świeżość jasnego palenia. Wyobraź sobie filiżankę tętniącej życiem mediolańskiej kultury picia kawy. Ukryte w niej soczyste nuty słodkiego granatu i waniliowego kremu pobudzają do działania i dają energię. W kontraście do niej powstała Starbucks® Milano Luna - ciemniejsza, głębsza, pełna tajemnicy. Zainspirowana nocnym klimatem Mediolanu, z wyrazistym smakiem trufli z ciemnej czekolady i czarnego orzecha, zaprasza do chwili refleksji i spokoju.

Obie mieszanki powstały z ziaren pochodzących z regionów Nariño w Kolumbii i Sumatry w Indonezji – miejsc, gdzie unikalny klimat i tradycje uprawy kawy tworzą warunki idealne dla uzyskania najpełniejszych aromatów.

„Kawa to podróż, która zaczyna się na plantacjach, a kończy w naszych kubkach – pełnych aromatu, smaku i historii.” - mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska. - „Każdy łyk Starbucks® Milano Sole i Starbucks® Milano Luna to staranna praca plantatorów, dzięki której ziarna przekształcają się w niezwykły napój, będący opowieścią o pasji i dbałości o każdy szczegół. To dzięki nim codziennie możemy realizować naszą misję - umożliwić każdemu z naszych Gości odkrywanie magii kawy na nowo.”

Celebracja wyjątkowego napoju

Międzynarodowy Dzień Kawy to idealna okazja, aby zabrać ten wyjątkowy duet do domu i móc delektować się nim zawsze, gdy mamy na to ochotę. A dla miłośników bardziej sezonowych aromatów, Starbucks przygotował również mieszankę Starbucks™ Autumn Blend™ 2024. Dzięki wyraźnym nutom kandyzowanych orzechów, idealnie pasuje do długich, chłodnych wieczorów i chwil spędzonych pod kocem z ulubioną książką czy serialem.

Dodatkowo z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, członkowie programu lojalnościowego Starbucks® Rewards, którzy zdecydują się na zakup jednej z kaw z edycji Starbucks® Milano Duetto w październiku, otrzymają 40 dodatkowych bonusowych gwiazdek, przybliżających ich do uzyskania darmowego napoju. Co więcej, w dniach 30 września – 6 października, również przy zakupie dowolnej kawy Starbucks® Milano Duetto, można kupić kubek wielorazowego użytku REUSABLE CUP za jedyne 9 zł!

Niezależnie od tego, czy szukasz idealnej kawy na dobry początek dnia, czy na wieczorną chwilę relaksu, w Starbucks zawsze znajdziesz coś dla siebie. Odwiedź najbliższą kawiarnię już 1 października i celebruj Dzień Kawy tak, jak lubisz!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Transport

Czeski ubezpieczyciel wchodzi na polski rynek. Oferował będzie na początek ubezpieczenia komunikacyjne

W 2024 roku liczba aktywnych polis OC w Polsce przekroczyła 29,7 mln, a ubezpieczeni zgłosili ponad 1 mln szkód – wynika z danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Dane KNF wskazują, że składka przypisana brutto z ubezpieczeń komunikacyjnych trafiła w ubiegłym roku do 17 zakładów ubezpieczeń. Na tym rynku pojawił się właśnie kolejny gracz – Direct pojišťovna, czeska firma ubezpieczeniowa przejęła całość portfela ubezpieczeń od wefox insurance AG i rozpoczyna działalność w Polsce.

Ochrona środowiska

Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać

Aktualizacja programu Czyste Powietrze, która wystartowała 31 marca br., przyniosła m.in. uszczelnienie zasad finansowania oraz zwiększenie monitoringu wykonawców. – Obecna edycja programu jest najbardziej wymagająca ze wszystkich, jakie do tej pory realizowaliśmy – mówi Paweł Bednarek, prezes zarządu Columbus ONE. Wiele firm nie było w stanie się odpowiednio przygotować do zmian i teraz wstrzymały pozyskiwanie nowych klientów. Grupa Columbus ma ambicję, by konsolidować ten bardzo rozdrobniony rynek.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.