DTM CX86e -najmniejsza kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem
Drukarka DTM CX86e pozwala firmom produkować wszechstronne i profesjonalne kolorowe etykiety, paragony, metki, zawieszki, kupony, bony, vouchery, identyfikatory i wiele innych. To szybkie i kompaktowe rozwiązanie w zakresie druku materiałów reklamowych lub użytkowych dla punktów sprzedaży czy obsługi klienta.
Ilość wydruków dostosujesz tylko i wyłącznie do swoich potrzeb – nie do minimum produkcyjnego drukarni. Samodzielnie decydujesz w jakiej ilości w danej chwili drukujesz, niezależnie czy przygotowujesz bony dla kilku wyjątkowych klientów, materiały reklamowe na najbliższe targi czy etykiety na najnowszy produkt.
Model ten wykorzystuje cyfrową technologię LED. Produkowane w ten sposób materiały zachowują idealną ostrość obrazu, a dodatkowo są odporne na wodę oraz wpływ promieni ultrafioletowych. Jakość wydruku tych materiałów sprawia, że w znaczący sposób podnosi się atrakcyjność produktu czy materiału reklamowego.
Opcja podawania materiałów etykietowych i tagów przystosowanych do zadruku suchym tonerem możliwa jest z roli, arkuszu lub jako papier składany w zygzak.
Z drukarką DTM CX86e użyć można wszelkiego rodzaju materiałów etykietowych począwszy od papierów matowych i błyszczących, przez przezroczyste, matowe i błyszczące folie poliestrowe, po materiały teksturowane, srebrne, złote lub w innych kolorach.
Niezależnie od tego czy będą to etykiety, vouchery, kupony, paragony, identyfikatory ze zdjęciami, naklejki z cenami, zawieszki, opaski identyfikacyjne – wydruk dzięki DTM CX86e trwa kilka sekund.
DTM CX86e ze względu na niewielkie gabaryty jest łatwa w transporcie i gotowa do użycia wszędzie tam gdzie zachodzi taka potrzeba. Kampanie reklamowe, stoiska, usługi, targi zyskają nowy poziom umożliwiając klientom dodanie własnej personalizacji na miejscu spotkania z firmą i produktem
Pełne informacje o produkcie są dostępne na stronie www.drukarki.etykiet.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.