DTM CX86e -najmniejsza kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem
Drukarka DTM CX86e pozwala firmom produkować wszechstronne i profesjonalne kolorowe etykiety, paragony, metki, zawieszki, kupony, bony, vouchery, identyfikatory i wiele innych. To szybkie i kompaktowe rozwiązanie w zakresie druku materiałów reklamowych lub użytkowych dla punktów sprzedaży czy obsługi klienta.
Ilość wydruków dostosujesz tylko i wyłącznie do swoich potrzeb – nie do minimum produkcyjnego drukarni. Samodzielnie decydujesz w jakiej ilości w danej chwili drukujesz, niezależnie czy przygotowujesz bony dla kilku wyjątkowych klientów, materiały reklamowe na najbliższe targi czy etykiety na najnowszy produkt.
Model ten wykorzystuje cyfrową technologię LED. Produkowane w ten sposób materiały zachowują idealną ostrość obrazu, a dodatkowo są odporne na wodę oraz wpływ promieni ultrafioletowych. Jakość wydruku tych materiałów sprawia, że w znaczący sposób podnosi się atrakcyjność produktu czy materiału reklamowego.
Opcja podawania materiałów etykietowych i tagów przystosowanych do zadruku suchym tonerem możliwa jest z roli, arkuszu lub jako papier składany w zygzak.
Z drukarką DTM CX86e użyć można wszelkiego rodzaju materiałów etykietowych począwszy od papierów matowych i błyszczących, przez przezroczyste, matowe i błyszczące folie poliestrowe, po materiały teksturowane, srebrne, złote lub w innych kolorach.
Niezależnie od tego czy będą to etykiety, vouchery, kupony, paragony, identyfikatory ze zdjęciami, naklejki z cenami, zawieszki, opaski identyfikacyjne – wydruk dzięki DTM CX86e trwa kilka sekund.
DTM CX86e ze względu na niewielkie gabaryty jest łatwa w transporcie i gotowa do użycia wszędzie tam gdzie zachodzi taka potrzeba. Kampanie reklamowe, stoiska, usługi, targi zyskają nowy poziom umożliwiając klientom dodanie własnej personalizacji na miejscu spotkania z firmą i produktem
Pełne informacje o produkcie są dostępne na stronie www.drukarki.etykiet.pl

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.