Komunikaty PR

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

2025-02-24  |  08:30
Biuro prasowe
DPD Polska
DPD Polska (2)
DPD Polska (3)
DPD Polska (4)

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz klienci korzystający z aplikacji mogą wysyłać paczki do pięciu nowych krajów: Bułgarii, Rumunii, Słowenii, Irlandii oraz Luksemburga. Tym samym z poziomu DPD Mobile możliwe jest już nadawanie przesyłek do 20 europejskich państw w atrakcyjnej cenie od 30 zł.

Rozszerzenie zasięgu transgranicznych dostaw w aplikacji DPD Mobile to kolejny krok w realizacji strategii firmy, która zakłada oferowanie wyboru sposobu dostawy, uproszczenie oraz digitalizację procesu nadawania przesyłek. W ramach usług międzynarodowych w aplikacji, DPD Polska obsługuje także dostawy do Austrii, Chorwacji, Portugalii, Węgier, Hiszpanii, Włoch, Francji, Niemiec, Czech, Belgii, Holandii, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii.

Stale pracujemy nad tym, aby usługi DPD Polska były jak najbardziej dostępne dla naszych klientów. Włączenie kolejnych krajów do oferty w DPD Mobile ma na celu zwiększenie dostępności i wygody, szczególnie w kontekście coraz większego zapotrzebowania na usługi przesyłek międzynarodowych. Dążymy do tego, aby każdy mógł korzystać z efektywnych i nowoczesnych rozwiązań logistycznych niezależnie od miejsca nadania przesyłki, w możliwie najbardziej atrakcyjnej cenie – mówi Jakub Gradowski, kierownik ds. Digital Customer Experience w DPD Polska.

DPD Mobile – przesyłki w zasięgu jednego kliknięcia

Aplikacja DPD Mobile pod koniec 2024 roku przekroczyła łącznie liczbę 6 mln pobrań z Google Play i App Store, co świadczy o jej popularności i uznaniu wśród użytkowników.  Intuicyjny interfejs i możliwość kompleksowego zarządzania przesyłkami z poziomu smartfona sprawiają, że użytkownicy mogą efektywnie zarządzać swoimi przesyłkami, oszczędzając przy tym czas i pieniądze. Popularność aplikacji to zasługa szeregu funkcjonalności, które aplikacja oferuje użytkownikom, w tym:

  • Dostęp do ponad 110 tysięcy punktów DPD Pickup w Europie, w tym ponad 31 tys. w całej Polsce.
  • Możliwość łatwych płatności za usługi przez Blik, Google Pay i Apple Pay.
  • Numer telefonu do kuriera dostępny z poziomu aplikacji,
  • Śledzenie przesyłki w czasie rzeczywistym,
  • Możliwość przekierowania paczki i udostępnienia zarządzania przesyłką innej osobie, która posiada aplikację DPD Mobile,
  • Szeroka oferta wysyłek krajowych i międzynarodowych, bez etykiety, w tym: przesyłki do 20 krajów Europy w cenie już od 30 zł, przesyłki krajowe pomiędzy punktami DPD Pickup w cenie 10 zł, a z punktu DPD Pickup na adres w cenie 15 zł.
  • Mapa punktów i automatów paczkowych DPD Pickup.
  • Archiwum przesyłek pozwala łatwo przeglądać historie zamówień.
     

Źródło informacji: DPD Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Telefony Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
2025-06-16 | 06:00

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska po raz kolejny potwierdził, że poziom pola elektromagnetycznego (PEM) w środowisku jest bezpieczny we wszystkich regionach kraju. Wyniki
Telefony Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.