Domowe sprzęty marki Lauben debiutują w Polsce
Lauben, marka specjalizująca się w produkcji sprzętu elektronicznego do użytku domowego, oficjalnie ogłasza debiut na polskim rynku i prezentuje swoje najnowsze produkty. Te wyróżniające się intuicyjną obsługą oraz dopracowanym designem urządzenia z pewnością staną niezastąpionymi pomocnikami w każdym domu. Lauben specjalizuje się w produkcji różnorodnych urządzeń AGD, takich jak: dwupoziomowe frytownice na gorące powietrze, ryżowary, urządzenia souse vide, grille, a także urządzenia do domu: odkurzacze mopujące (3w1), wentylator i grzejnik (2w1) i wiele innych.
Lauben, marka technologiczna z bogatym doświadczeniem na rynku europejskim, ogłasza wejście na polski rynek. Firma od lat zdobywa zaufanie klientów poprzez oferowanie produktów do domu o wysokiej jakości wykonania, nowoczesnym designie i zaawansowanej funkcjonalności dostosowanej do potrzeb użytkowników.
Decyzja o wkroczeniu na lokalny rynek jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami domowego użytku wyróżniającymi się korzystnym stosunkiem jakości do ceny. Firma ma ambicję zaoferowania klientom nowych, podwyższonych standardów produktowych w kategorii drobnego sprzętu AGD, łączących innowacyjność, funkcjonalność i estetykę w jednym. Bardzo cieszymy się, że możemy już oficjalnie ogłosić wejście marki Lauben na polski rynek. To dla nas nie tylko krok milowy w rozwoju biznesu, ale również doskonała okazja, aby zaprezentować Polakom nową gamę wysokiej jakości urządzeń AGD, które idealnie spełnią ich codzienne potrzeby w kuchni czy podczas sprzątania – zaznacza Artur Tchórz, Dyrektor ds. sprzedaży w Polsce, Europie Północnej oraz Krajach Nadbałtyckich.
Produkty Lauben charakteryzują się nie tylko estetycznym designem, ale także innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, które gwarantują odpowiadają za ich wyjątkową funkcjonalność. Dzięki starannemu wykorzystaniu wysokiej jakości materiałów i szczególnej dbałości o detale, stają się niezawodnymi elementami wyposażenia domowego, służąc niezawodnym wyposażeniem domu i służą przez wiele lat. Zapraszamy do zapoznania się z szeroką ofertą produktową od Lauben!
O marce Lauben
Marka Lauben to synonim wysokiej jakości urządzeń do kuchni i domu. Ich łatwe i bezpieczne użytkowanie przynosi najlepsze rezultaty i cieszy oko swoim designem. Ponadto, kilka produktów zdobyło nagrody Red Dot Award i IF Design Award. Wszystkie produkty Lauben mają trzy wspólne mianowniki - intuicyjną obsługę, czysty, nowoczesny i funkcjonalny design oraz zdrowszy styl życia. Nadszedł czas, aby dokonać zmiany, dzięki której dbanie o dom stanie się łatwiejsze.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.