Komunikaty PR

Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024!

2024-06-13  |  08:00

Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024 i pomóż osobom z niepełnosprawnościami!

Już wiadomo, że w 13. edycji największej charytatywnej sztafety biznesowej Poland Business Run wystartuje rekordowa liczba biegaczy i biegaczek z firm i organizacji. 6 czerwca zakończyły się oficjalne zapisy, ale nadal można dołączyć do wydarzenia w formie wirtualnej. Są dostępne jeszcze dwa rodzaje pakietów.

Bieg odbędzie się 8 września i zapewni wsparcie osobom z niepełnosprawnością ruchową i po mastektomii. Wezmą w nim udział 5-osobowe drużyny z firm i korporacji, a każdy zawodnik w dniu zawodów pokona około 4 km w szczytnym celu. Tegoroczna edycja będzie wyjątkowa, bo stacjonarnie wokół krakowskich Błoń pobiegnie aż 13 tys. biegaczy i biegaczek, natomiast wirtualnie z dowolnego miejsca, co najmniej 27 tysięcy osób. Wynik ten może się jeszcze zwiększyć, bo wciąż można dołączyć z pakietem eco lub charity.

Kolejny raz pobiliśmy rekord zapisanych biegaczy i biegaczek na Poland Business Run! Czekamy na drużyny, które jeszcze chcą dołączyć, wybierając jeden z dwóch dostępnych pakietów w ramach formuły wirtualnej. Start z aplikacją daje możliwość wyboru trasy czy tempa. Swoje 4 kilometry można pokonać 8 września aż do godziny 20:00 w dowolnym miejscu na świecie, będąc w podróży czy na wakacjach. Dzięki Wam będziemy mogli pomóc w tym roku ok. 150 osobom! ­ mówi Agnieszka Pleti, prezeska Fundacji Poland Business Run, organizatorka biegu.

Dzięki środkom z pakietów startowych Fundacja Poland Business Run co roku pomaga osobom z niepełnosprawnością ruchową, po amputacjach i po mastektomii. Od początku istnienia inicjatywy wsparcie otrzymało już ponad 1000 beneficjentów, którym przekazano łącznie ponad 10 mln zł dofinansowania na zakup protez, wózków czy podjęcie rehabilitacji. W 2023 roku Fundacja pomogła 137 osobom, w tej edycji skala pomocy będzie jeszcze większa z racji rekordowej frekwencji.

Tegoroczni biegacze wystartują m.in. dla 32-letniego Mateusza, reprezentanta Polski w rugby na wózkach, który wnioskuje o nowy sprzęt, bo dotychczasowy uległ zniszczeniu.

Od 13 lat jestem osobą z niepełnosprawnością z powodu urazu kręgosłupa. Nie lubię siedzieć bezczynnie, dlatego każdy dzień staram się aktywnie wykorzystywać. Jestem szczęśliwym tatą 4-letniej córeczki oraz mężem mojej ukochanej żony. Dumnie noszę orzełka na piersi, reprezentując nasz kraj w rugby na wózkach. Pracuję jako księgowy. Niestety aktualnie jestem bez sprawnego wózka, który jest mi niezbędny do wykonywania moich codziennych aktywności w życiu prywatnym i zawodowym opowiada Mateusz, beneficjent Poland Business Run 2024.

Historie beneficjentów Poland Business Run są jedną z ważniejszych motywacji dla firm i ich pracowników do uczestnictwa w sztafecie. Główne zapisy do biegu w ramach podstawowych pakietów zakończyły się 6 czerwca, ale wciąż można dołączyć do grona biegaczy, np. z minimalistyczny pakietem Virtual Eco (z wirtualnym medalem i numerem startowym). Do 31 lipca są również dostępne pakiety Charity – dla tych, którzy chcą przeznaczyć większą kwotę na pomoc dla beneficjentów Fundacji. Warto również podkreślić, że dystans w ramach biegu wirtualnego można pokonać biegnąc lub idąc, w tym z kijkami typu “nordic walking”, z psem czy nawet na bieżni stacjonarnej. Nieważne jak – najważniejszy jest charytatywny cel!

Fundacja zaprasza również uczestników do zabawy i zaangażowania się w akcję Pomagaj Bardziej, dzięki której można wspierać osoby z niepełnosprawnościami nie tylko poprzez bieganie. Drużyny i firmy mogą zostać liderami pomagania i otrzymać nagrody. Dla wszystkich ważna jest integracja, radość pomagania, współdziałanie, dbanie o siebie i o innych. Partnerem akcji jest BLIK, który dodatkowo zachęca do wpłacania dowolnych kwot dla beneficjentów na nr telefonu Fundacji: 519 815 815.

Szczegółowe informacje o biegu, zapisach i akcji Pomagaj Bardziej znajdują się pod przyciskiem WIĘCEJ INFORMACJI (poniżej).

Sponsorami Strategicznymi Poland Business Run 2024 są UBS, Standard Chartered i Enea.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Torby na wino z nadrukiem – eleganckie opakowanie z potencjałem reklamowym Biuro prasowe
2025-05-29 | 11:00

Torby na wino z nadrukiem – eleganckie opakowanie z potencjałem reklamowym

Opakowanie to dziś nie tylko sposób na zabezpieczenie produktu. To również forma komunikacji, narzędzie budowania wizerunku marki i często pierwszy punkt kontaktu
Premiera najnowszych produktów soundcore w Polsce - słuchawki Liberty 5 oraz Aeroclip zadebiutowały podczas eventu w stylu coffee party
2025-05-27 | 16:00

Premiera najnowszych produktów soundcore w Polsce - słuchawki Liberty 5 oraz Aeroclip zadebiutowały podczas eventu w stylu coffee party

Anker Innovations, światowy lider w dziedzinie produktów technologii konsumenckiej i jej marka audio soundcore, zaprezentowali dzisiaj dwa nowe produkty podczas wydarzenia coffee
Smart city po czesku. Brno pokazuje, jak mogą wyglądać miasta przyszłości
2025-05-26 | 16:00

Smart city po czesku. Brno pokazuje, jak mogą wyglądać miasta przyszłości

Czeskie Brno po raz kolejny zamieni się w europejskie centrum miejskich innowacji podczas URBIS The Smart Cities Meetup 2025. Wydarzenie to gromadzi przedstawicieli samorządów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.