DNA marki G-SHOCK zaklęte w nowym, limitowanym modelu FULL METAL GM-B2100PC
G-SHOCK, marka od 40 lat znana ze swojej innowacyjności i wytrzymałości, wprowadza do swojej kolekcji nowy, ekskluzywny zegarek - FULL METAL GM-B2100PC. Ten limitowany model prezentowany był podczas urodzin G-SHOCK w Newonce Bar w Warszawie, a teraz oficjalnie trafia do sprzedaży w sieci salonów JUBITOM. Ten zegarek to nie tylko kwintesencja stylu, ale także hołd dla oryginalnego DNA, które sprawiło, że G-SHOCK stał się ikoną w świecie zegarków.
Pierwsza pełnometalowa wersja zegarka, wpisująca się w ciągle ewoluującą linii 2100, to prawdziwy spadkobierca tożsamości pierwszego G-SHOCKa. Konstrukcja z najwyższej jakości metalu nie tylko podkreśla wyjątkowy charakter zegarka, ale również odzwierciedla niezawodność, z którego G-SHOCK jest znany.
Zachowując oryginalny, dopracowany design o minimalistycznym wyrazie, FULL METAL GM-B2100PC nie tylko prezentuje się stylowo, ale także oferuje komfort noszenia. Dopasowuje się do nadgarstka, sprawiając, że noszenie zegarka staje się czystą przyjemnością.
To jednak nie koniec zalet tego unikalnego modelu. FULL METAL GM-B2100PC to nie tylko zegarek, to również inteligentne urządzenie dostosowane do potrzeb współczesnego życia. Funkcje takie jak Smartfon Link pozwalają na połączenie zegarka z telefonem, zapewniając łatwy dostęp do powiadomień i funkcji z poziomu nadgarstka. Tough Solar to kolejna innowacyjna funkcja, która sprawia, że zegarek jest bardziej energooszczędny, wykorzystując energię słoneczną do zasilania.
Jednak to nie wszystko, co wyróżnia FULL METAL GM-B2100PC. Ten limitowany model, podkreśla swoją wyjątkowość fioletowymi akcentami na indeksach. To niepowtarzalne połączenie klasycznego wzornictwa z nowoczesnym stylem, które sprawia, że zegarek staje się nie tylko narzędziem do mierzenia czasu, ale również wyrazem osobistego stylu. Ten wyjątkowy projekt to idealny pomysł na prezent dla osób, które lubią dodać charakteru swoim stylizacjom.
FULL METAL GM-B2100PC to nie tylko zegarek, to unikalne doświadczenie dla miłośników marki G-SHOCK. Limitowana edycja tego modelu dostępna wyłącznie w sieci JUBITOM to gratka dla kolekcjonerów i pasjonatów, którzy poszukują czegoś więcej niż zwykłego zegarka – poszukują prawdziwej ikony stylu i innowacji.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny
Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.
Ochrona środowiska
Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń

Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.