Komunikaty PR

Diageo przejdzie transformację cyfrową, a pomoże jej SAP i IBM

2023-05-24  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paweł Luty
Linkleaders

ul. Piotrkowska 148/150/18.01
90-063 Łódź
pawel.luty|linkleaders.pl| |pawel.luty|linkleaders.pl
533890507
https://linkleaders.prowly.com/

Firma Diageo, właściciel takich marek jak Guinness, Smirnoff i Johnnie Walker, ogłosiła dziś pięcioletni program transformacji biznesowej. To najbardziej znacząca inwestycja w technologię w historii spółki. We współpracy z SAP i IBM Diageo przeprojektuje i usprawni procesy w 180 krajach, w których prowadzi działalność.

Program transformacji cyfrowej firmy ma globalny charakter i zrewolucjonizuje środowisko informatyczne Diageo. Celem współpracy z SAP i IBM jest zbieranie i przetwarzanie większej liczby informacji umożliwiających firmie podejmowanie lepszych i szybszych decyzji. Transformacja ta zwiększy odporność biznesową Diageo w stale zmieniającym się otoczeniu zewnętrznym, poprawi jakość obsługi klienta i pomoże firmie dostosować się do szybko zmieniającej się bazy konsumentów.

Program obejmuje przejście Diageo na RISE with SAP i system S/4HANA Cloud, przy wsparciu IBM Consulting. Wdrożenie przez firmę nowego modelu opartego na chmurze zapewnia uproszczenie i ujednolicenie infrastruktury IT.
Spółka IBM Consulting, która został wybrana do kierowania projektem, ma szerokie doświadczenie w sektorze konsumenckim i wspieraniu transformacji klientów oraz migracji na platformę SAP S/4HANA Cloud. Diageo, SAP i IBM będą wspólnie pracować nad zastosowaniem najnowszych technologii, by zwiększyć efektywność działalności firmy.

Pięcioletni program przekształci operacje biznesowe Diageo w wielu obszarach. Zaawansowane rozwiązania przepływu pracy pozwolą na śledzenie zamówień w czasie rzeczywistym i w skali globalnej. To z kolei ułatwi bardziej efektywne zaangażowanie konsumentów oraz lepszą obsługę klienta. Przechodząc na jedną platformę operacyjną, Diageo uprości swój model wsparcia technologicznego i krajobraz IT. Ułatwi to firmie prowadzenie działalności w 180 krajach i umożliwi szybkie reagowanie na zmieniające się trendy konsumenckie i potrzeby rynkowe. Program przekształci również możliwości raportowania wyników Diageo, dając firmie lepszy wgląd w procesy handlowe i możliwości rozwoju.

– Partnerstwo z IBM i SAP daje nam większą elastyczność w reagowaniu zarówno na potrzeby globalnych konsumentów, jak i klientów. Zapewnia nam wgląd w działania i zwiększone możliwości wykorzystania danych i to na najwyższym dostępnym poziomie. Jednocześnie pozwala zwiększyć wydajność codziennych operacji – powiedziała Lavanya Chandrashekar, dyrektor finansowy Diageo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Linkleaders
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.