Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna właśnie innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), co pozwoliło stworzyć angażujące i wizualnie atrakcyjne treści. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu kampanii.
Kultowa postać Małego Głoda znów wkroczyła do akcji – i to w zupełnie niespodziewany sposób. Bohater, który w ramach kampanii kremowych jogurtów pitnych po raz pierwszy zabrał głos, mówiąc „Napiłbyś się Danio?”, tym razem „przejął” profile wybranych influencerów lifestyle.
Kampania inna niż wszystkie
Kampania marki wystartowała na początku kwietnia, jednak gama realizowanych działań stale się powiększa, a współpraca z influencerami jest jej kolejnym etapem. Na profilach twórców można zobaczyć realistyczne potyczki z Małym Głodem, do których stworzenia wykorzystano nowoczesne technologie. Do współpracy zaproszono twórców takich jak Maria Jeleniewska (@jeleniewska), Miłosz Fluckiger (@duzychlopiec), Nikola Nowak (@mlodanikola), Michał Popiołek (@kuzynmichu), Miłosz Skierski (@miloszskierski) czy Emilia Nawrocka (@emiliamup). „Świetny montaż” czy „najlepsza reklama” to tylko niektóre z komentarzy, które pojawiły się pod postami, dotychczas opublikowanymi na platformach takich jak TikTok i Instagram.
Danio „zwalcza” Małego Głoda również w telewizji, serwisach VoD, czy też np. poprzez Danio Busy, przemierzające Polskę z gośćmi specjalnymi. Już niebawem pojawią się również efekty kolejnych działań influencerskich.
– Korzystanie z nowych narzędzi jest kluczowe dla skutecznej komunikacji z naszymi klientami, a także dotarcia do nowych grup. Działamy szeroko i innowacyjnie, bo wiemy, że nasi odbiorcy nie lubią się nudzić. Dzięki zaawansowanym technologiom, takim jak AI i CGI, jesteśmy w stanie stworzyć angażujące treści oraz budować silne więzi z naszą marką – mówi Julia Rogala, Młodsza Kierowniczka Marki Danio.
Nowa metoda na Głoda
Działania promocyjne mają na celu przedstawienie nowości marki, jaką jest kremowy jogurt pitny Danio, bogaty w białko i wapń, dostępny w poręcznych butelkach o pojemności 270 g. Konsumenci mogą wybierać spośród czterech atrakcyjnych smaków: klasycznej wanilii, tropikalnego mango, ciasteczkowego oraz owocowego duetu (truskawka-jagoda). Potyczki z Małym Głodem to walka z góry wygrana, ale też – bardzo przyjemna.
Za działania z influencerami odpowiada agencja hoh, przygotowanie spotu reklamowego i kreacji należało do kompetencji Feeders Agency, reżyserem spotu jest Mac Adamczak. Kreacje out of home oraz key visual opracowała agencja Ekstrakt Studio, natomiast aktywacje klienckie stworzyła agencja Kamikaze. Plan kampanii i zakup mediów pozostaje po stronie Essence Mediacom.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.