Danfoss gospodarzem nowego wirtualnego wydarzenia NA ŻYWO
W miejsce tradycyjnych targów i konferencji firma Danfoss ma przyjemność zapowiedzieć swoje pierwsze wirtualne wydarzenie — Cooling United Live. Inauguracyjna edycja Cooling United Live odbędzie się w dniach 7-8 października 2020 r. Wydarzenie jest skierowane przede wszystkim do przedstawicieli branży klimatyzacji, chłodnictwa komercyjnego i przemysłowego oraz detalicznego handlu żywnością. Cooling United Live posłuży zarówno jako forum edukacyjne, jak i miejsce prezentacji nowych rozwiązań technicznych.
“Nadszedł czas, aby po przerwie wywołanej globalną pandemią, ponownie nawiązać kontakt z naszymi partnerami i liderami branży oraz przyspieszyć nasze działania. Jesteśmy podekscytowani i zaszczyceni mogączapowiedzieć to wyjątkowe, w pełni cyfrowe i poprowadzone na żywo wydarzenie.” mówi Dorthe Borup Sindberg, Marketing Communication Director w Danfoss Cooling. “Zebraliśmy zespół ciekawych prowadzących dyskusję oraz panelistów i zaplanowaliśmy interaktywne sesje na oba dni Cooling United Live. W przeciwieństwie do tradycyjnych konferencji, uczestnicy mogą logować się z dowolnego miejsca na świecie. Dlatego zadbaliśmy o możliwość udziału ekspertów posługujących się różnymi językami, aby każdy mógł wziąć udział w tym wydarzeniu i skorzystać z niego jak najwięcej”.
Zapraszmy na Cooling United Live
Cooling United Live skupi się na różnych kierunkach wzrostu i ewolucji branży chłodniczej. Wydarzenie będzie zawierało bardzo zróżnicowane sesje, dostosowane do rozmaitych odbiorców, w tym:
- Dyskusje panelowe na żywo wraz z sesją pytań i odpowiedzi — To możliość przyjrzenia się bliżej nowym rozwiązaniom technicznym, które będą kształtować przyszłość chłodnictwa. Uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z ekspertami w czasie rzeczywistym podczas wydarzeń na żywo.
- Ciekawi prelegenci — Zakres tematyczny rozciąga się od megatrendów globalnych, po kwestie powrotu do pracy w nowym środowisku. Dzięki formatowi online uczestnicy mogą łatwo wybrać sesje, które najlepiej odpowiadają ich indywidualnym potrzebom.
- Eksperci pochodzący z różnych regionów świata — Uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z ekspertami firmy Danfoss w swoich lokalnych językach. Wydarzenie jest dostosowane do każdego uczestnika, co pokazuje unikalne podejście Danfoss do klienta.
- Dedykowane pokoje do rozmów po sesjach — Możliwość ponownego połączenia się z kolegami z branży chłodniczej, umożliwia przedyskutowanie kluczowych ustaleń i pytań z sesji. Będzie wiele okazji do spotkań towarzyskich w kuluarach - podobnie jak podczas tradycyjnej konferencji, z jedną różnicą – można do nich dołączyć siedząc wygdnie w domu lub biurze.
- Prezentacje produktów i rozwiązań — Uczestnicy Cooling United Live będą mogli z bliska zapoznać się z ofertą nowych produktów marki Danfoss, zarówno w postaci wizualizacji 3D, jak i praktycznych demonstracji.
Nowe podejście w wirtualnej przestrzeni
“Ponieważ wszyscy dostosowujemy się do nowego stylu życia, chętnie odnowimy kontakt z naszymi kolegami z branży chłodniczej w nowy i ciekawy sposób.” Mówi Stephane Nassau, Senior Vice President, Global Sales. “Głównym celem przyświecającym Cooling United Live jest utworzenie przestrzeni sprzyjającej rozwojowi zawodowemu i relacjom w nowej rzeczywistości, czasem tak utrudniającej komunikację.”
Cooling United Live to wydarzenie skierowane do instalatorów, producentów wyposażenia OEM, dystrybutorów, hurtowników i wszystkich osób zainteresowanych bądź specjalizujących się w technice chłodniczej.
W celu uzyskania dodatkowych informacji oraz zarejestrowania się na wydarzenie, prosimy o odwiedzenie strony CoolingUnitedLive.com.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Energia słoneczna a zimowa pora. Czy fotowoltaika jest opłacalna przez cały rok?

BERGER Bau zmodernizuje drogi gminne w Podolszu i Zatorze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.