Komunikaty PR

CUK Ubezpieczenia z pomocą Asystenta Google ułatwi znalezienie najtańszego OC

2020-01-13  |  11:00

CUK Ubezpieczenia wprowadza innowacyjną na skalę Polski usługę oceny wysokości składki OC pojazdu. W czasie krótkiej rozmowy z Asystentem Google możemy sprawdzić, czy nasza oferta OC jest atrakcyjna, czy też może warto pomyśleć o zmianie polisy.  

Voicebot CUK w ciągu zaledwie kilku sekund jest w stanie wykonać operacje niemożliwe dla człowieka – analizuje olbrzymią ilość zagregowanych danych statystycznych, zebranych na podstawie ponad pół miliona wyliczeń składki, przeprowadzonych przez klientów CUK Ubezpieczenia. Na tej podstawie jest w stanie porównać kwotę, jaką klient zapłacił za ubezpieczenie swojego pojazdu, z tym, ile wynosiły podobne składki o zbliżonych parametrach.

Dzięki wykorzystaniu technologii sztucznej inteligencji od Google, z botem rozmawiać możemy swobodnym językiem. Aplikacja przygotowana została w filozofii „voice first”, co oznacza, że można z niej korzystać w pełni głosowo, nie zerkając nawet na ekran smartfona. To ukłon w stronę kierowców, którzy mogą bezpiecznie korzystać z usługi CUK Ubezpieczenia, nie odrywając oczu od drogi, a rąk od kierownicy.

Baza danych obejmuje kilka tysięcy marek i modeli samochodów spotykanych na polskich drogach. Choć bot nie ma problemu z ich prawidłowym rozpoznaniem, na szczególnie trafne wyniki porównania mogą liczyć posiadacze popularnych modeli. Właściciele rzadkich lub luksusowych pojazdów muszą – jak dotychczas – skorzystać z pomocy Agenta CUK Ubezpieczenia, który obliczy ich indywidualną składkę polisy. Rozwiązanie wesprze także klientów w łatwiejszym dotarciu do agenta. Asystent otrzymał bowiem szczegółowe informacje na temat sieci 330 placówek CUK Ubezpieczenia w całej Polsce. Pozwoli to na szybkie znalezienie najbliższej placówki CUK, wytyczy do niej najszybszą trasę dojazdu lub wywoła połączenie telefoniczne bezpośrednio z wybranym Agentem.

Innowacją jest również sam kanał, w którym usługa została udostępniona – Asystent Google, czyli asystent głosowy funkcjonujący na niemal wszystkich smartfonach z systemem Android w Polsce. Do skorzystania z nowej usługi użytkownicy nie muszą pobierać ani instalować niczego na telefonie. Wystarczy, że powiedzą w jego kierunku: „OK Google, porozmawiaj z CUK Ubezpieczenia”.

„W CUK Ubezpieczenia postawiliśmy sobie za cel, aby złożonemu i często mało intuicyjnemu rynkowi ubezpieczeń dać ludzki głos, ciepły i przyjazny dla każdego kierowcy. Zależało nam, aby rozwiązanie bezkolizyjnie przeprowadziło klientów przez proces wyceny i weryfikacji składki ubezpieczenia. Czy to się udało? Zamiast oceniać, zapraszam do rozmowy z naszym Asystentem Google” – komentuje Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.

 

Akcję „CUK Ubezpieczenia” dla Asystenta Google przygotowała firma K2Bots.AI, tworząca inteligentne chatboty i voiceboty, zdolne do swobodnej rozmowy w języku polskim.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Pożyczka online odpowiedzią na brak poduszki finansowej Biuro prasowe
2024-05-07 | 17:30

Pożyczka online odpowiedzią na brak poduszki finansowej

W życiu każdego z nas może nadejść moment, w którym z dnia na dzień potrzebna będzie większa ilość gotówki. Jeśli ktoś zadbał o to, aby dysponować poduszką finansową
Finanse Perspektywa wzrostów w faktoringu już w drugim kwartale
2024-04-24 | 16:30

Perspektywa wzrostów w faktoringu już w drugim kwartale

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.