Komunikaty PR

Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt i eobuwie.pl – vouchery do zdobycia w AppGallery

2020-10-06  |  10:00
Biuro prasowe

Pobierz 4 aplikacje z Huawei AppGallery, otrzymasz atrakcyjny voucher w jednej z aplikacji będących bohaterami najnowszej kampanii Huawei promującej sklep marki. Vouchery dostępne w tej promocji to odnawialna 30-procentowa zniżka w aplikacji Costa Coffee, 6-miesięczny darmowy dostęp do Tinder Plus, 15 złotych zniżki na pierwszy przejazd z aplikacją Bolt lub 50 złotych rabatu na zakupy w aplikacji eobuwie.pl.

 

Jak odebrać zniżkę?

Promocja potrwa do 1 listopada. Składa się z dwóch faz. W pierwszej, między 5 a 18 października, w AppGallery promowane będą 32 aplikacje. Za pobranie dowolnych 4 z nich, użytkownik może odebrać nagrodę wybierając między voucherami w aplikacjach Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt lub eobuwie.pl.

 

W drugiej turze akcji, między 19 października a 1 listopada, zmieni się zestaw 32 aplikacji do pobrania, ale vouchery pozostaną bez zmian. W każdej fazie jedna osoba może skorzystać z promocji maksymalnie dwukrotnie.

 

Użytkownik zostanie powiadomiony o możliwości wyboru jednego z voucherów za pomocą wiadomości push zaraz po pobraniu 4 aplikacji. Wybrany voucher należy odebrać w ciągu 10 dni wchodząc w zakładkę „Nagrody” w AppGallery. Liczba voucherów jest ograniczona.

 

Szczegóły akcji i dostępne aplikacje znajdują się na stronie: https://tiny.pl/7ldsj

 

30% odnawialnej zniżki do Costa Coffee

Voucher w aplikacji Costa Coffee zapewni 30% zniżki na kawę w kawiarniach w całej Polsce (z wyjątkiem lotnisk). Wykorzystana zniżka będzie odnawiana automatycznie co 7 dni aż do 31 grudnia. Warunkiem jest zarejestrowanie się w aplikacji Costa Coffee Polska oraz okazanie kodu rabatowego podczas płacenia za kawę.

 

Tinder Plus przez 6 miesięcy za darmo

Na użytkowników czeka również bezpłatny, 6-miesięczny dostęp do wersji Plus w aplikacji Tinder. Aby go aktywować, należy skopiować wygenerowany kod, a następnie umieścić go na końcu podanego linku www.tinder.com/vip/”skopiowanyKOD”. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami, aby zalogować się lub zarejestrować w aplikacji i ukończyć aktywację. Kod jest ważny do 31 sierpnia 2021 roku.

 

Zniżki na przejazdy w aplikacji Bolt

Osoby, które wybiorą voucher do aplikacji Bolt, w pierwszej turze, od 5 do 18 października, otrzymają 15 zł zniżki na pierwszy przejazd dla nowych użytkowników. Osoby, które skorzystają z tej zniżki w drugiej fazie akcji, między 19 października a 1 listopada, otrzymają aż dwa vouchery upoważniające do 10 zł zniżki na dowolne przejazdy. Ta druga oferta dotyczy użytkowników, którzy już korzystają z aplikacji Bolt. Vouchery można wykorzystać do 1 listopada 2020 roku.

 

50 zł na zakupy na eobuwie.pl

Użytkownik, który wybierze voucher w eobuwie.pl, otrzyma 50 zł zniżki na zakupy powyżej 100 zł, do wykorzystania między 5 października a 22 listopada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.