Komunikaty PR

Costa Coffee nie marnuje! Sieć dołącza wszystkie kawiarnie do Too Good To Go

2021-01-12  |  15:29
Biuro prasowe

Dzięki aplikacji uratujecie pyszne paczki-niespodzianki w lokalach Costa Coffee na terenie całego kraju.

To nie lada gratka dla miłośników tart, kanapek, wrapów i ciast, którym zależy na walce z marnowaniem jedzenia. Sieć kawiarni Costa Coffee włącza wszystkie lokale do grona Pogromców Marnowania. Paczki-niespodzianki z niesprzedaną danego dnia żywnością dostępne są już w aplikacji w całej Polsce. Do tej pory użytkownicy Too Good To Go wspólnie z Costa Coffee uratowali przed zmarnowaniem ponad 14 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowalibyśmy ładując 6 637 463 smartfony.

Włączenie do aplikacji wszystkich lokali Costa Coffee jest dla nas naturalnym rozwinięciem wspaniałej współpracy, jaką podjęliśmy już rok temu. Wspólnie ratujemy nie tylko pyszne jedzenie, ale też kawę, której termin ważności zbliża się ku końcowi. Nasi użytkownicy pokochali paczki dostępne w Costa, dlatego też nie mamy najmniejszych obaw, że dołączenie całej sieci spotka się z ogromnym zainteresowaniem, a posiłki znajdą ratunek w mgnieniu oka. – Powiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go w Polsce.

Nadwyżki jedzenia to powszechny problem, z którym coraz częściej się zmagamy w dzisiejszym świecie. Costa Coffee chętnie i aktywnie przyłącza się do działań przyjaznych środowisku, w tym do walki właśnie z marnowaniem żywności. Wprowadzenie naszych produktów do aplikacji Too Good To Go to kolejny ważny krok w naszej odpowiedzialnej działalności. Szczególnie cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy, bo od teraz użytkownicy aplikacji mogą ratować paczki niespodzianki w lokalach Costa Coffee na terenie całego kraju! Dla mieszkańców niektórych miejsc w Polsce, to będzie pierwsza taka możliwość. - mówi Wojciech Skoczylas, retail director Costa Poland & Latvia.

 

Jak to działa?

Aplikacja pomaga w najprostszy możliwy sposób, łącząc użytkowników z miejscami, które na koniec dnia mają nadwyżkową, niesprzedaną żywność. Wystarczy zainstalować aplikację, sprawdzić co możemy upolować niedaleko nas, kupić paczkę i odebrać ją o wyznaczonym czasie. Aplikacja nie tylko pozwala zarządzać nadwyżkami, ale też ma aspekt ekologiczny. Każda paczka niespodzianka to ekwiwalent 2,5 CO2e emisji, które nie pójdą na marne.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Marka VIOLIFE nominowana do tytułu Game Changer! Biuro prasowe
2021-01-12 | 01:00

Marka VIOLIFE nominowana do tytułu Game Changer!

Marka VIOLIFE zmienia rynek produktów roślinnych w Polsce! Została nominowana do tytułu Game Changer w plebiscycie RoślinnieJemy Marka Violife, która w 2020 roku pojawiła
Ekologia W styczniu podejmij roślinne wyzwanie! Wraz z VIOLIFE dołącz do akcji Veganuary!
2021-01-08 | 01:00

W styczniu podejmij roślinne wyzwanie! Wraz z VIOLIFE dołącz do akcji Veganuary!

Początek Nowego Roku to idealny moment na wprowadzenie zmian w swojej diecie. Dlatego marka Violife zachęca, by podjąć roślinne wyzwanie i dołączyć do akcji Veganuary. Jest to
Ekologia The Vegetarian Butcher - bezmięsna rewolucja na talerzu!
2021-01-07 | 01:00

The Vegetarian Butcher - bezmięsna rewolucja na talerzu!

Zaskakująco smaczne i soczyste – takie jest mięso roślinne The Vegetarian Butcher. Już od 14 stycznia produkty te będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w całej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

E-commerce

Nowe technologie zacierają różnicę między tradycyjnymi a wirtualnymi zakupami. W innowacyjne systemy inwestują firmy odzieżowe i obuwnicze

Sklepy odzieżowe i obuwnicze w coraz większym stopniu wykorzystują sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. W ten sposób mogą zmaksymalizować doświadczenie zakupowe użytkowników oraz usprawnić procesy sprzedaży za pomocą analiz predykcyjnych i sterowanych procesów sprzedaży. Inteligentni asystenci cyfrowi polecają klientom ubrania na podstawie ich wzrostu i wagi, autonomiczne szatnie same dostarczają wybraną odzież, zaś w sklepach obuwniczych, dzięki skanowi stopy w 3D, klient nie musi mierzyć butów, system sam znajdzie mu odpowiedni rozmiar w zależności od marki.

Medycyna

Sztuczne płuca ratują życie chorych na COVID-19. Zebrane w czasie pandemii doświadczenia posłużą opracowaniu nowoczesnych urządzeń medycznych

Dzięki procedurze ECMO, czyli zewnątrzustrojowemu natlenianiu krwi, można uratować życie chorych na COVID-19, którym nie można już podłączyć respiratora. Leczenie to od lat jest znane w kardiochirurgii, ale jak twierdzą specjaliści, zastosowanie go w innej dziedzinie medycyny da dostęp do wiedzy, dzięki której najpóźniej za półtora roku powstaną nowe technologie medyczne. Potrzeba opracowania nowych procedur jest tym większa, że w wyniku pandemii znacznie pogorszyła się opieka nad pacjentami z zawałami serca.