Komunikaty PR

Costa Coffee nie marnuje! Sieć dołącza wszystkie kawiarnie do Too Good To Go

2021-01-12  |  15:29
Biuro prasowe

Dzięki aplikacji uratujecie pyszne paczki-niespodzianki w lokalach Costa Coffee na terenie całego kraju.

To nie lada gratka dla miłośników tart, kanapek, wrapów i ciast, którym zależy na walce z marnowaniem jedzenia. Sieć kawiarni Costa Coffee włącza wszystkie lokale do grona Pogromców Marnowania. Paczki-niespodzianki z niesprzedaną danego dnia żywnością dostępne są już w aplikacji w całej Polsce. Do tej pory użytkownicy Too Good To Go wspólnie z Costa Coffee uratowali przed zmarnowaniem ponad 14 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowalibyśmy ładując 6 637 463 smartfony.

Włączenie do aplikacji wszystkich lokali Costa Coffee jest dla nas naturalnym rozwinięciem wspaniałej współpracy, jaką podjęliśmy już rok temu. Wspólnie ratujemy nie tylko pyszne jedzenie, ale też kawę, której termin ważności zbliża się ku końcowi. Nasi użytkownicy pokochali paczki dostępne w Costa, dlatego też nie mamy najmniejszych obaw, że dołączenie całej sieci spotka się z ogromnym zainteresowaniem, a posiłki znajdą ratunek w mgnieniu oka. – Powiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go w Polsce.

Nadwyżki jedzenia to powszechny problem, z którym coraz częściej się zmagamy w dzisiejszym świecie. Costa Coffee chętnie i aktywnie przyłącza się do działań przyjaznych środowisku, w tym do walki właśnie z marnowaniem żywności. Wprowadzenie naszych produktów do aplikacji Too Good To Go to kolejny ważny krok w naszej odpowiedzialnej działalności. Szczególnie cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy, bo od teraz użytkownicy aplikacji mogą ratować paczki niespodzianki w lokalach Costa Coffee na terenie całego kraju! Dla mieszkańców niektórych miejsc w Polsce, to będzie pierwsza taka możliwość. - mówi Wojciech Skoczylas, retail director Costa Poland & Latvia.

 

Jak to działa?

Aplikacja pomaga w najprostszy możliwy sposób, łącząc użytkowników z miejscami, które na koniec dnia mają nadwyżkową, niesprzedaną żywność. Wystarczy zainstalować aplikację, sprawdzić co możemy upolować niedaleko nas, kupić paczkę i odebrać ją o wyznaczonym czasie. Aplikacja nie tylko pozwala zarządzać nadwyżkami, ale też ma aspekt ekologiczny. Każda paczka niespodzianka to ekwiwalent 2,5 CO2e emisji, które nie pójdą na marne.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol Biuro prasowe
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ekologia Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu
Ekologia Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

IT i technologie

UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.

Prawo

Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.