Komunikaty PR

Cooler Master Hyper 622 Halo² – powietrzne chłodzenie z efektownym podświetlenie

2024-11-13  |  18:05
Biuro prasowe

Do sklepów trafiło chłodzenie Cooler Master Hyper 622 Halo² - cooler powietrzny bazujący na konstrukcji dual tower z efektownym podświetleniem spektrum ARGB. To propozycja dla osób poszukujących niedrogiego, a zarazem wydajnego chłodzenia, które jednocześnie będzie się wyróżniać pod względem wizualnym.

Konstrukcja Cooler Mastesr Hyper 622 Halo² została oparta na dwuwieżowym radiatorze, co dwukrotnie zwiększa powierzchnię chłodzenia. Dodatkowo wyposażone w sześć ciepłowodów oraz dwa wentylatory, ma skutecznie odprowadzać ciepło z procesora. Warto podkreślić, że mimo zaawansowanej konstrukcji, cooler zachowuje kompaktowe wymiary 125 x 137 x 157 mm, spełniając większość wymagań dotyczących pamięci RAM i kompatybilność z większością obudów dostępnych na rynku.

Kluczowym elementem nowego chłodzenia są dwa wentylatory Halo² o średnicy 120 mm, wyposażone w efektowne podświetlenie ARGB. Pracują one w zakresie od 650 do 2050 RPM, zapewniając przepływ powietrza na poziomie 51.88 CFM przy zachowaniu kultury pracy - maksymalny poziom hałasu to zaledwie 27 dBA. System automatycznej detekcji LED umożliwia szybką konfigurację podświetlenia, choć użytkownicy mogą również dostosować efekty świetlne poprzez złącze 3-pin.

Producent zadbał również o detale wykończeniowe - górna część radiatora została wykonana z aluminium i ozdobiona charakterystycznym logo Cooler Master. Całość uzupełnia niklowana podstawa z równomiernie rozmieszczonymi ciepłowodami, zapewniająca optymalne przewodzenie ciepła z procesora.

Chłodzenie Cooler Master Hyper 622 Halo² jest dostępne w dwóch kolorach czarnym oraz białym. Jego rynkowa cena wynosi ok. 250 zł.

Najważniejsze cechy produktu:

- Kompatybilność z podstawkami Intel: LGA 1851, 1700, 1200, 1151, 1150, 1155, 1156
- Kompatybilność z podstawkami AMD: AM5, AM4
- Wymiary: 125 x 137 x 157 mm
- Materiał: aluminiowy radiator, szesć ciepłowodów
- Wentylatory: 2 x 120 mm Halo² z podświetleniem ARGB
- Prędkość obrotowa: 650-2050 RPM (±10%)
- Przepływ powietrza: do 51.88 CFM
- Poziom hałasu: maksymalnie 27 dBA

Pełna specyfikacja dostępna jest na stronie: https://www.coolermaster.com/en-eu/products/hyper-622-halo-black/?tab=tech_spec

Obejrzyj wideo i zobacz, jak prezentuje się chłodzenie Hyper 622 Halo https://www.youtube.com/watch?v=b7frhWCOrIU

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.