Cooler Master Hyper 622 Halo² – powietrzne chłodzenie z efektownym podświetlenie
Do sklepów trafiło chłodzenie Cooler Master Hyper 622 Halo² - cooler powietrzny bazujący na konstrukcji dual tower z efektownym podświetleniem spektrum ARGB. To propozycja dla osób poszukujących niedrogiego, a zarazem wydajnego chłodzenia, które jednocześnie będzie się wyróżniać pod względem wizualnym.
Konstrukcja Cooler Mastesr Hyper 622 Halo² została oparta na dwuwieżowym radiatorze, co dwukrotnie zwiększa powierzchnię chłodzenia. Dodatkowo wyposażone w sześć ciepłowodów oraz dwa wentylatory, ma skutecznie odprowadzać ciepło z procesora. Warto podkreślić, że mimo zaawansowanej konstrukcji, cooler zachowuje kompaktowe wymiary 125 x 137 x 157 mm, spełniając większość wymagań dotyczących pamięci RAM i kompatybilność z większością obudów dostępnych na rynku.
Kluczowym elementem nowego chłodzenia są dwa wentylatory Halo² o średnicy 120 mm, wyposażone w efektowne podświetlenie ARGB. Pracują one w zakresie od 650 do 2050 RPM, zapewniając przepływ powietrza na poziomie 51.88 CFM przy zachowaniu kultury pracy - maksymalny poziom hałasu to zaledwie 27 dBA. System automatycznej detekcji LED umożliwia szybką konfigurację podświetlenia, choć użytkownicy mogą również dostosować efekty świetlne poprzez złącze 3-pin.
Producent zadbał również o detale wykończeniowe - górna część radiatora została wykonana z aluminium i ozdobiona charakterystycznym logo Cooler Master. Całość uzupełnia niklowana podstawa z równomiernie rozmieszczonymi ciepłowodami, zapewniająca optymalne przewodzenie ciepła z procesora.
Chłodzenie Cooler Master Hyper 622 Halo² jest dostępne w dwóch kolorach czarnym oraz białym. Jego rynkowa cena wynosi ok. 250 zł.
Najważniejsze cechy produktu:
- Kompatybilność z podstawkami Intel: LGA 1851, 1700, 1200, 1151, 1150, 1155, 1156
- Kompatybilność z podstawkami AMD: AM5, AM4
- Wymiary: 125 x 137 x 157 mm
- Materiał: aluminiowy radiator, szesć ciepłowodów
- Wentylatory: 2 x 120 mm Halo² z podświetleniem ARGB
- Prędkość obrotowa: 650-2050 RPM (±10%)
- Przepływ powietrza: do 51.88 CFM
- Poziom hałasu: maksymalnie 27 dBA
Pełna specyfikacja dostępna jest na stronie: https://www.coolermaster.com/en-eu/products/hyper-622-halo-black/?tab=tech_spec
Obejrzyj wideo i zobacz, jak prezentuje się chłodzenie Hyper 622 Halo https://www.youtube.com/watch?v=b7frhWCOrIU
Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów
Dyrektywa NIS2 – edukacja firm MŚP kluczem do sukcesu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.