Komunikaty PR

Collegium Civitas nagrodzona tytułem Erasmus Without Papers Champion

2023-07-13  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Radecka
Collegium Civitas

plac Defilad 1, XII piętro
00-901 Warszawa
anna.radecka|civitas.edu.pl| |anna.radecka|civitas.edu.pl
+48 501 541 798
www.civitas.edu.pl

Collegium Civitas zostało wyróżnione prestiżowym tytułem Erasmus Without Papers (EWP) Champion przez Komisję Europejską. To wyjątkowe wyróżnienie podkreśla rolę Collegium Civitas jako jednego z liderów w dziedzinie cyfrowego zarządzania mobilnością studentów w ramach programu Erasmus+.

EWP Champions to inicjatywa mająca na celu promowanie współpracy z Komisją Europejską w kształtowaniu i rozwijaniu systemu Erasmus Without Papers w europejskim szkolnictwie wyższym. W oficjalnym liście do Collegium Civitas, Komisja Europejska wyraziła swoje uznanie dla uczelni:

Wybranie Państwa instytucji jest świadectwem niezachwianej determinacji, którą Państwo i Wasi koledzy wykazaliście w zakresie promocji cyfrowego zarządzania mobilnością studentów w ramach programu Erasmus+ w trudnym okresie przejściowym. Dzięki temu zdobyliście wysoki poziom doświadczenia i wiedzy, które w przyszłości, naszym zdaniem, mogą pomóc innym instytucjom szkolnictwa wyższego w dalszym rozwoju i doskonaleniu EWP. Jesteśmy prawdziwie zainspirowani Państwa wysiłkami i wdzięczni za poświęcenie.”

Erasmus Without Papers to innowacyjne, cyfrowe rozwiązanie umożliwiające instytucjom szkolnictwa wyższego zarządzanie mobilnością studentów online, co stanowi kluczowy element modernizacji i usprawnienia programu Erasmus+. Collegium Civitas zgłosiło swoją kandydaturę do tytułu EWP Champion, podkreślając, że wdrożenie EWP jest integralną częścią strategii uczelni, ukierunkowanej na cyfryzację i ekologizację procesów. Jak podkreślono w zgłoszeniu: „wdrożenie EWP jest zgodne z naszą strategią dążenia do cyfryzacji i ekoloicznego podejścia do biznesu. EWP w pełni wpisuje się w politykę prowadzoną przez Collegium Civitas. Od kilku lat wprowadzamy systemowe „zielone” rozwiązania w naszej codziennej pracy i promujemy zrównoważony rozwój – cyfryzacja naszych procesów okazała się sprzymierzeńcem w realizacji tych celów”.

Więcej informacji na temat Erasmus+ w Collegium Civitas można znaleźć na stronie: www.civitas.edu.pl/pl/erasmus.

 

O Collegium Civitas: Collegium Civitas to niezależna, niepubliczna uczelnia wyższa z siedzibą w Warszawie, oferująca programy studiów na poziomie licencjackim, magisterskim i doktoranckim. Uczelnia jest znana z interdyscyplinarnego podejścia do edukacji, skupienia na badaniach społecznych i politycznych oraz zaangażowania w międzynarodową współpracę akademicką.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Collegium Civitas
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne Biuro prasowe
2024-11-20 | 13:07

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne

Plastikowe butelki jednorazowe mogą być źródłem szkodliwego mikroplastiku, a z badań wynika, że te kolorowe – zielone, niebieskie czy czerwone – mogą być jego jeszcze
Ekologia Kolejny sportowiec stawia na ekologię
2024-11-07 | 10:20

Kolejny sportowiec stawia na ekologię

ZDJĘCIA:
Ekologia Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
2024-10-23 | 14:25

Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet

Jednym z urządzeń grzewczych wybieranych, w ramach dotychczasowych edycji Programu Czyste Powietrze, jest powietrzna pompa ciepła. Mimo wielu zalet, jak każde urządzenie, ona także ma swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.