Co drugi Polak daje prezenty na Dzień Matki. Premiera Bemi Trevio i Verfit
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Ponad połowa Polaków kupuje prezenty na Dzień Matki. Najczęściej są to kwiaty oraz biżuteria, która coraz częściej występuje na rynku także w elektronicznej wersji – w formie smartwatchy. Swoją polską premierę mają dwa modele elektronicznych zegarków marki Bemi: Trevio i Verfit. Posiadają one akumulatory o pojemności kolejno 260 mAh i 190 mAh, ochronę przed wilgocią IP67, 18 trybów sportowych, a także funkcje pozwalające śledzić zdrowie, w tym cykl menstruacyjny oraz przypomnienie o regularnym nawadnianiu. Obsługa urządzeń możliwa jest poprzez bezpłatną aplikację FitCloudPro.
Co drugi z nas robi prezenty na Dzień Matki
Większość Polaków kupuje prezenty z okazji Dnia Matki - deklaruje to 6 na 10 ankietowanych. Niemal połowa z nas tych zakupów dokonuje online, a najczęściej wybieramy prezentami są kwiaty, kosmetyki i biżuteria. Coraz chętniej odchodzimy od klasyki na rzecz elektronicznych zegarków. Swoją polską premierę mają smartwatche marki Bemi Trevio oraz Verfit, dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych - klasycznej czarnej oraz kobiecej złotej, która może być prezentem na Dzień Matki.
Pojemny akumulator oraz ochrona IP67
Smartwatch Bemi Trevio posiada akumulator o pojemności 260 mAh, natomiast Bemi Verfit ma baterię 190 mAh. Oba smartwatche posiadają kolorowy 1.32" wyświetlacz TFT o rozdzielczości 360 pikseli i zagęszczeniu 326 ppi. Smartwatche zostały wyposażone w łączność bezprzewodową, w modelu Trevio jest to Bluetooth 5.0, a w modelu Verfit - Bluetooth 5.1. Oba urządzenia są odporne na krótkotrwałe zanurzenie w wodzie, posiadają ochronę IP67. Dzięki temu można z nich korzystać także podczas intensywnych treningów oraz deszczu.
Monitor snu i przypomnienie o nawodnieniu
Zegarki Bemi Trevio i Verfit mają 18 trybów sportowych, a także licznik kroków oraz spalonych kalorii. Dodatkowo urządzenia posiadają funkcje śledzenia zdrowia: pulsometr, opcję pomiaru ciśnienia i saturacji krwi, a także monitor snu i przypomnienie o nawodnieniu. Funkcją, którą producent zaplanował z myślą o kobietach, jest monitorowanie zdrowia kobiet, które umożliwia nie tylko śledzenie cyklu menstruacyjnego, lecz także ciąży.
Okrągła koperta oraz lekka i wytrzymała obudowa
Zegarki Bemi mają okrągłą kopertę o szerokości 44.6 mm, która jest pokryta szkłem odpornym na zadrapania i zarysowania. Cienka obudowa wykonana jest z wysokiej jakości aluminium, które jest lekkie, przy jednoczesnym zachowaniu wyjątkowej wytrzymałości na zniszczenia. Oba smartwatche Bemi posiadają w zestawie klasyczny silikonowy pasek, który będzie odpowiedni do użytku podczas uprawiania sportów. Dodatkowo model Trevio wyposażono także w wykonaną ze stali nierdzewnej bransoletę mediolańską z magnetycznym zapięciem, która dodaje zegarkowi elegancji.
Bemi Trevio i Verfit współpracują ze smartfonami z systemami operacyjnymi Android oraz iOS. Obsługa możliwa jest przez darmową aplikację FitCloudPro dostępną w Google Play Store oraz App Store.
Smartwatch Bemi Trevio w zestawie z dwoma paskami - silikonowym oraz ze stali nierdzewnej dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych - złotej oraz czarnej w Media Expert w cenie 349 zł.Smartwatch Bemi Verfit z silikonowym paskiem dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych - złotej i czarnej w Media Expert w cenie 339 zł. Polskim dystrybutorem urządzeń marki Bemi jest firma 4cv.
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Roboty na 32 p. Olivii Star
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.