Komunikaty PR

CES: Jabra wprowadza nowe sportowe słuchawki TrueWireless Jabra Elite 4 Active

2022-01-07  |  13:30

Jabra zapowiedziała na targach CES 2022 premierę nowych sportowych słuchawek Jabra Elite 4 Active, które wzbogacą rodzinę słuchawek TrueWirless serii Elite. Model ten z pewnością ułatwi realizację noworocznych sportowych postanowień, ponieważ został skonstruowany z myślą o miłośnikach aktywnego stylu życia, zwłaszcza tak popularnych treningów jak joga, boks czy bieganie. 

Najnowszy produkt z oferty słuchawek bezprzewodowych TrueWireless jest przystosowany do intensywnego używania w trudnych warunkach oferując stopień ochrony IP57, oznaczający odporność na wodę i pot. Konstrukcja zaprojektowana z myślą o uprawianiu sportu gwarantuje bezpieczne dopasowanie, dzięki któremu Jabra Elite 4 Active nie wypadają podczas intensywnego treningu. Te słuchawki douszne w cenie 499 PLN to przystępna opcja dla osób poszukujących rozwiązania prawdziwie bezprzewodowego, które nie tylko sprzyja ich aktywnemu trybowi życia, ale też oferuje świetną jakość połączeń. Słuchawki Elite 4 Active wyróżniają się długim, 7-godzinnym czasem działania na baterii (do 28 godzin z etui ładującym), a ponadto oferują też możliwość szybkiego ładowania. 

Unikalną cechą słuchawek w tej kategorii cenowej, wyróżniającą Elite 4 Active, jest wbudowana Alexa oraz funkcje Spotify Tap do wygodnego odtwarzania muzyki i Google Fast Pair*. Ta ostatnia ułatwia natychmiastowe parowanie słuchawek z urządzeniem z Androidem bezpośrednio po ich włączeniu. Spotify Tap umożliwia natomiast szybszy dostęp do muzyki. Dzięki temu wykorzystywanie pełnego potencjału słuchawek dousznych Jabra jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. 

Aby sprzyjać koncentracji użytkownika, słuchawki Elite 4 Active blokują hałas na siłowni przy użyciu aktywnej redukcji szumów (ANC). Jeszcze lepsze wrażenia ze słuchania muzyki podczas treningu oferuje regulowany korektor dźwięku. Słuchawki te mają także funkcję HearThrough (podsłuchiwania) zwiększającą świadomość otoczenia. Doskonale sprawdza się ona podczas biegania w mieście. 

Użytkownicy słuchawek Jabra Elite 4 Active mogą prowadzić wyjątkowo wyraźne rozmowy dzięki technologii 4 mikrofonów i dodatkowej specjalnej siateczkowej osłonie chroniącej przed wiatrem. Ergonomiczna konstrukcja bez skrzydełek ułatwia wygodne dopasowanie do ucha także poza treningami. Jabra oferuje te słuchawki w wariantach kolorystycznych dotychczasowej serii Elite Active: granatowym (Navy), czarnym (Black) i jasnomiętowym (Light mint), dlatego każdy może dobrać odpowiedni kolor do swojego stylu. 

Calum MacDougall, SVP w Jabra, powiedział: „Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest dbanie o formę, ale musimy to robić we własnym tempie. Nowe słuchawki Jabra Elite 4 Active to dobra alternatywa dla osób, które uwielbiają aktywny styl życia, ale nie aż tak intensywny jak w przypadku użytkowników bardziej wyczynowych słuchawek Jabra Elite 7 Active. W ten sposób Jabra po raz kolejny oferuje produkty odpowiednio przystosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników”. 

Najważniejsze cechy i funkcje słuchawek Elite 4 Active: 

  • Bezpieczne dopasowanie podczas treningów i ergonomiczna konstrukcja bez skrzydełek
  • Stopień ochrony IP57 -  odporność na działanie wody oraz potu 
  • Aktywna redukcja szumów (ANC) 
  • 6-milimetrowe głośniki i regulowany korektor 
  • Funkcja HearThrough (podsłuchiwania) zwiększająca świadomość otoczenia 
  • Technologia wykorzystująca 4 mikrofony do prowadzenia rozmów 
  • 7 godzin ciągłego odtwarzania (do 28 godzin z etui ładującym) 
  • Tryb mono pozwalający na korzystanie niezależnie z dowolnej słuchawki
  • Wbudowana Alexa lub Spotify Tap do odtwarzania muzyki i Google Fast Pair*

Słuchawki Elite 4 Active będą dostępne w sprzedaży w Polsce w drugiej połowie stycznia 2022 roku w wybranych sieciach handlowych w sugerowanej cenie producenta 499 zł

* Funkcja kompatybilna z systemem Android 6.0 lub nowszym

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Jak korzystać z lodówki, aby dbać o środowisko i oszczędzać Biuro prasowe
2022-01-24 | 13:02

Jak korzystać z lodówki, aby dbać o środowisko i oszczędzać

Myśląc o ekologicznych sprzętach w naszej zielonej kuchni, przede wszystkim uwzględniamy aspekt energooszczędności. Kupowanie takich urządzeń to jeden z głównych sposobów na
AGD i RTV Oczyszczacz powietrza Cecotec TotalPure 1500 Connected z potrójnym filtrowaniem
2022-01-19 | 01:00

Oczyszczacz powietrza Cecotec TotalPure 1500 Connected z potrójnym filtrowaniem

  Czujnik stężenia zanieczyszczeń przemysłowych, cichy tryb nocny, dwie prędkości pracy oraz trzy procesy filtracji z jonizacją. Cecotec – hiszpański producent zaawansowanych
AGD i RTV Hisense na CES 2022 - pierwszy na świecie Laser TV 8K i nowy mini-LED U9H
2022-01-11 | 10:30

Hisense na CES 2022 - pierwszy na świecie Laser TV 8K i nowy mini-LED U9H

Hisense, globalna marka TV i AGD zaprezentowała na targach CES w Las Vegas najnowszą serię telewizorów ULED 8K Mini-LED oraz pierwszy na świecie, innowacyjny Laser TV o niespotykanej

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Finansowanie instalacji fotowoltaicznych za pomocą leasingu konsumenckiego coraz popularniejsze. W Europie realizowana jest w taki sposób co czwarta inwestycja

Energetyka prosumencka w Polsce zanotowała w ostatnich latach skokowy wzrost – liczba prosumentów w ciągu sześciu lat skoczyła z ok. 4 tys. do ponad 740 tys. To głównie zasługa fotowoltaiki i przydomowych mikroinstalacji PV, których zakup jest wspierany przez rządowe programy. I choć większość ekspertów wskazuje, że przyjęta w końcówce ubiegłego roku nowelizacja ustawy o OZE może osłabić opłacalność takich inwestycji, to nie zatrzyma raczej rozwoju tego rynku. Zwłaszcza że w Polsce rozwija się nowa forma finansowania paneli fotowoltaicznych – leasing konsumencki, który może zwiększyć dostępność tej inwestycji.

Firma

Wrocławska spółka zwiększa tempo prac nad innowacjami dla największych światowych koncernów. W ciągu dwóch lat chce zatrudnić kolejnych 500 inżynierów

– Każdego roku rośniemy o ok. 20–30 proc. i to tempo chcemy utrzymać – mówi Marek Matysiak, dyrektor operacyjny GlobalLogic Poland. Wrocławska spółka jest częścią globalnego koncernu, który tworzy innowacyjne rozwiązania dla największych światowych marek. To sprawia, że praktycznie w każdej branży są widoczne efekty pracy polskich inżynierów. Dziś w spółce pracuje ich 2000. W samym Wrocławiu 500, a w ciągu dwóch lat ta liczba ma się podwoić. Z myślą o dalszym rozwoju spółka przeniosła się właśnie do nowego biura.