Cargus stawia w Rumunii sieć automatów paczkowych SwipBox Infinity
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Operator logistyczny Cargus tej jesieni zrealizuje szeroki pilotaż wolnostojących automatów paczkowych SwipBox Infinity. Uczestnicy rynku e-commerce w Rumunii będą mogli skorzystać z zupełnie nowych i zaawansowanych technologicznie urządzeń do odbioru przesyłek.
Trzysta wolnostojących automatów w zaledwie trzy tygodnie – tyle urządzeń zostanie wprowadzonych w wybranych, reprezentatywnych dzielnicach Bukaresztu przez Cargus, jedną z największych firm kurierskich w Rumunii.
SwipBox Infinity wpisują się w najnowsze opcje wysyłki realizowane przez Cargus, które od niedawna obejmują również rozwiązanie PUDO – punkty nadania i odbioru. Ruch w kierunku zewnętrznych, bezdotykowych urządzeń jest natomiast odpowiedzią na potrzeby użytkowników końcowych oraz dogłębnym zrozumieniem rynkowych trendów.
Automaty zostaną umiejscowione w strategicznych miejscach, możliwie najbliżej użytkowników. Poza wygodą oraz komfortem, kluczową rolę pełni aspekt ekologiczny. Zagęszczenie sieci urządzeń drastycznie zmniejsza przebieg kuriera i zachęca konsumentów do odbioru przesyłek pieszo lub rowerem.
W tak dynamicznych czasach musimy zrobić krok naprzód i dostosować się do nowej rzeczywistości oraz rynkowego popytu. Wolnostojące automaty stanowią dla nas milowy krok w strategii rozwoju. Uzupełniają naszą sieć poza domem, oferując innowacyjne rozwiązania dla firm e-commerce, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, a także ich klientów. Cieszymy się, że wspólnie ze SwipBox opracujemy łatwą, wygodną, bezdotykową, zoptymalizowaną oraz zrównoważoną opcję dostawy – powiedział Olivier Van Houtte, CEO Cargus.
Cargus jest dla nas pod wieloma względami idealnym Partnerem. Firma, podobnie jak nasza, jest całkowicie skoncentrowana na optymalizacji doświadczenia użytkownika końcowego. Z niecierpliwością czekamy na wdrożenie naszych rozwiązań oraz pierwsze efekty bardzo zaawansowanego pilotażu automatów – dodał Jens Rom, CEO SwipBox.
Partnerstwo sprawia, że SwipBox otwiera się na nowy, europejski kraj, kontynuując międzynarodową ekspansję. Głównymi atutami automatów Infinity jest przyjazność w obsłudze z perspektywy użytkownika, walory środowisko oraz konkurencyjny, całkowity koszt instalacji i utrzymania.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europejskie miasta planują wzrost inwestycji w infrastrukturę społeczną. Wydatki na niskoemisyjny transport wciąż są niewystarczające [DEPESZA]
W ciągu najbliższych trzech lat 56 proc. gmin miejskich w UE planuje zwiększyć nakłady na redukcję emisji gazów cieplarnianych, a 53 proc. – na infrastrukturę społeczną – wynika z badania EBI. Dotacje krajowe i unijne pozostają głównym źródłem finansowania inwestycji, choć samorządy szukają także innych form finansowania. O potrzebach w tym obszarze eksperci i samorządowcy rozmawiali w trakcie panelu „Fundusze unijne w rozwoju miast i regionów”, który odbył się w ramach EKG w Katowicach.
Farmacja
Właściciele psów i kotów szczególnie narażeni na choroby odkleszczowe. Nie decydują się jednak na profilaktyczne szczepienia

Eksperci ostrzegają, że Polska znajduje się w czołówce krajów Europy Środkowej pod względem liczby zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu, a mimo to poziom zaszczepienia przeciwko tej chorobie pozostaje dramatycznie niski. Tymczasem zmiany klimatyczne, coraz wyższe temperatury, migracje kleszczy i zanik sezonowości ich aktywności powodują, że ryzyko zakażenia jest coraz większe – nie tylko w lesie, ale i w mieście, parku czy ogrodzie, a nawet w domu, szczególnie tam, gdzie mieszkają zwierzęta.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.