Komunikaty PR

Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku

2020-08-04  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Najpopularniejszy produkt z linii HoReCa Caffè Vergnano zyskał nowe, bardziej przyjazne środowisku opakowanie. 2,5 kilogramowy pojemnik z kawą produkowany jest w 50% z odzyskanego plastiku R-PET. Wykorzystanie tego materiału pozwala znacząco ograniczyć emisję dwutlenku węgla oraz zmniejszyć obecność pierwotnego plastiku w obiegu rynkowym.

Caffè Vergnano stale szuka innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą ograniczyć ilość odpadów opakowaniowych w obiegu rynkowym. Dotychczas marka wprowadziła do sprzedaży kompostowalne kapsułki do ekspresów i padsy z kawą, a z opakowań całkowicie wyeliminowała aluminium. Nowa odsłona 3 kilogramowego pojemnika z kawą to kolejny krok w zrównoważonym rozwoju firmy. Projekt pojemnika został stworzony we współpracy z organizacją non-profit Coripet, dążącą do gospodarowania plastikiem w obiegu zamkniętym. Nowy pojemnik na kawę składa się w 50% z odzyskanego plastiku R-PET. To maksymalna ilość tego materiału dozwolona przez włoskie prawo przy opakowaniach mających kontakt z żywnością. Materiał R-PET, z którego powstaje opakowanie to końcowy efekt recyklingu plastikowych butelek PET.

- Dzięki nowej technologii o połowę zredukowaliśmy wykorzystanie plastiku pochodzącego ze źródeł nieodnawialnych. Zmniejszyliśmy również pojemność nowego pojemnika z 3 kg do 2,5 kg. Pozwoli to na zachowanie odpowiedniej świeżości i najwyższej jakości kawy mówi Carolina Vergnano. – Cieszymy się, że możemy wykorzystać wszechobecne butelki PET jako surowiec do produkcji opakowań. Niezwykle ważna jest jednak ciągła edukacja społeczeństwa w podstawowej kwestii, jaką jest sortowanie śmieci. To pierwszy, ale jeden z najważniejszych kroków dążenia do gospodarowania odpadami w obiegu zamkniętym – dodaje Carolina Vergnano.

W nowych 2,5 kilogramowych pojemnikach Caffè Vergnano, stworzonych z myślą o segmencie HoReCa, dostępne są dwa blendy: 1882 Original i 100% Arabica BIO Organic. Mieszanka Original charakteryzuje się delikatnym aromatem z wyraźnie wyczuwalnymi nutami miodu oraz owoców. Obecność staranie wyselekcjonowanej Robusty, zapewnia kawie orzechowy kolor oraz wyjątkowo kremową piankę. Z kolei mieszanka BIO Organic wyróżnia się wolno palonymi ziarnami Arabiki. Pochodzą one wyłącznie z certyfikowanych, zrównoważonych upraw, które spełniają najwyższe ekologiczne standardy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.