Komunikaty PR

Bolt wybiera TomTom Traffic do wsparcia usługi przewozów i dostaw jedzenia

2024-07-02  |  11:00
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że Bolt, jedna z najszybciej rozwijających się na świecie firm z zakresu mobilności, wybrała dane o ruchu drogowym TomTom, aby zasilić swoje globalne trasy przewozów i dostaw żywności. 

Bolt działa w ponad 500 miastach w Europie i Afryce, obsługując ponad 150 milionów klientów na całym świecie. W wysoce konkurencyjnej branży firma dąży do zapewnienia najwyższego poziomu zadowolenia kierowców, kurierów i klientów, jednocześnie zwiększając wydajność operacyjną. Aby to osiągnąć, Bolt polega na narzędziach do optymalizacji tras. Zapewniają one kierowcom i kurierom korzystającym z platformy dokładną znajomość lokalizacji swoich klientów i dotarcie do nich na czas.

Bolt wybrał TomTom w celu poprawy dokładności czasów podróży i szacowanych czasów przybycia (ETA) dla każdego przejazdu. Firma wykorzysta informacje o ruchu drogowym, które są oparte na anonimowych danych o prędkości z ponad 600 milionów podłączonych urządzeń dziennie i miliardów przejechanych kilometrów. Dane TomTom w czasie rzeczywistym umożliwiają algorytmowi routingu Bolt dokładne obliczenie czasu dla każdego przejazdu oraz optymalizację tras dla milionów podróży, wykonywanych codziennie przez kierowców i partnerów dostawczych. Ostatecznie skutkuje to bardziej wydajnym zarządzaniem czasem partnerów, a tym samym ich lepszym wynagrodzeniem. Ponadto, ponieważ produkty TomTom dobrze integrują się z istniejącą technologią routingu Bolt, firma może efektywniej wykorzystywać swoje zasoby.

„Z niecierpliwością czekamy na współpracę z TomTom i wykorzystanie ich rozwiązania w zakresie ruchu drogowego. Poprawi to doświadczenie kierowców, kurierów i klientów na platformie Bolt na całym świecie”, powiedział Markus Zimmermann, Head of Platform, Bolt. „Jak dotąd zaobserwowaliśmy niezwykłe wyniki korzystania z usługi TomTom Traffic. Działalność firmy Bolt opiera się na dokładnych szacunkach, a dzięki danym TomTom zaobserwowaliśmy nawet 15% poprawę szacunków czasu podróży, co przełożyło się na większe zyski partnerów, a także lepszą jakość usług oraz niezawodność dla kierowców i pasażerów Bolt”.

„Jesteśmy dumni, że możemy wspierać działalność Bolt, dzięki naszemu najlepszemu w swojej klasie produktowi - Traffic”, powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. „Dzięki firmie Bolt, która wnosi do naszych danych lokalną wiedzę na temat wydarzeń i utrudnień, możemy wykorzystać te informacje od naszych partnerów, aby dostarczać wysokiej jakości, wiarygodne dane o lokalizacji oraz ruchu drogowym. Zapewniają one lepsze doświadczenia klientów końcowych i zwiększoną wydajność operacyjną”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Wyjątkowe doświadczanie światła i designu - Lena Lighting zaprasza projektantów Biuro prasowe
2024-09-06 | 01:00

Wyjątkowe doświadczanie światła i designu - Lena Lighting zaprasza projektantów

Lena Lighting po raz kolejny stawia na innowacyjne podejście do światła. W Środzie Wielkopolskiej powstały nowoczesne przestrzenie dla projektantów i architektów, poszukujących
Technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-09-03 | 10:00

Pogromca flagowców realme GT 6: pierwszy smartfon realme z AI

Szósta rocznica realme przynosi serię niespodzianek technologicznych realme stał się TOP 4 marką smartfonów na rynku europejskim w ciągu ostatnich dwóch kwartałów, zgodnie z najnowszymi danymi Counterpoint za
Technologie TomTom prezentuje nowy GO Navigator 7”
2024-09-03 | 09:00

TomTom prezentuje nowy GO Navigator 7”

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił wprowadzenie na rynek najnowszego urządzenia TomTom GO Navigator 7”. Nowy produkt oferuje informacje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firmy cierpią z powodu braku przewidywalnej polityki podatkowej. Częste zmiany podważają zaufanie do państwa i zniechęcają inwestorów [DEPESZA]

– Czas na reformę podatków to nie trzy miesiące czy rok, ale cała kadencja. Do tej pory zabrakło odwagi, by to zrobić – ocenia Szymon Parulski, ekspert podatkowy BCC, podczas panelu „Przewidywalność podatkowa dla przedsiębiorstw”, który odbył się podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu. Doradcy podatkowi debatowali o tym, co należy zrobić teraz, gdy sytuacja ekonomiczna zmusiła rząd do szukania nowych źródeł wpływów budżetowych. Wszyscy zgodnie podkreślali potrzebę przewidywalności polityki podatkowej. Ostatnie propozycje zmian w podatku akcyzowym podali jako jej antyprzykład. Cierpią na tym przede wszystkim firmy i inwestycje.

Prawo

Firmy coraz odpowiedzialniej podchodzą do obrotu danymi i e-dokumentami. Rośnie popularność usług, które go zabezpieczają

W latach 2018–2023 zainteresowanie podpisem elektronicznym na polskim rynku zwiększyło się trzykrotnie – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie KIR i ZBP. Polscy przedsiębiorcy coraz powszechniej korzystają też z e-pieczęci, czyli kolejnego narzędzia do potwierdzania autentyczności  dokumentów elektronicznych. Rosnąca popularność tzw. usług zaufania wynika z faktu, że firmy aktywnie korzystające z rozwiązań cyfrowych są coraz bardziej świadome zagrożeń wyłudzeniami, oszustwami i atakami hakerskimi.

IT i technologie

Centra danych odpowiadają za 2 proc. globalnego zużycia energii, a wkrótce ten udział może się podwoić. Operatorzy szukają sposobów na oszczędności

Sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe zużywają ogromne ilości energii. Wdrażanie ich w firmach na coraz większą skalę powoduje dynamiczny wzrost zapotrzebowania na usługi centrów danych, a co za tym idzie – również na ilość energii, jakiej potrzebują one do obsługi klientów. Tym bardziej że centra danych także wykorzystują te innowacyjne technologie do usprawnienia funkcjonowania. Duży wzrost zużycia energii powoduje, że centra danych szukają sposobów na jego optymalizację, co ma się przyczynić do zmniejszenia śladu węglowego. Jednym ze sposobów jest wykorzystywanie ciepła wytwarzanego pracą serwerów do celów grzewczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.