Komunikaty PR

Blisko 3 mln zł obrotu w e-sklepach dzięki Portmonetce

2024-08-20  |  11:00

Portmonetka to darmowe narzędzie dla e-commerce wprowadzone na rynek w styczniu 2023 roku przez Furgonetkę. Rozwiązanie skutecznie automatyzuje proces finalizacji transakcji, dzięki czemu usprawnia pracę e-sklepów, ogranicza liczbę porzuconych koszyków i przyspiesza realizację zakupów online o nawet 80%. Przez zaledwie 1,5 roku łączna wartość transakcji przeprowadzonych przez Portmonetkę osiągnęła niemal 3 miliony złotych. Jak nowe narzędzie zwiększa zyski w e-commerce?

 

Szybka ścieżka finalizacji zakupów

Portmonetka jest darmowym rozwiązaniem typu fast checkout, tj. umożliwiającym przyspieszenie i uproszczenie procesu zakupu w sklepach online. Od kliknięcia „kup” do opuszczenia witryny, klientów dzielą raptem 3 kliknięcia, a nie około. 15, jak w przypadku innych rozwiązań oferowanych przez tradycyjne, wieloetapowe checkout’y. Transakcje są więc realizowane nawet o  80% szybciej. 

Od blisko 14 lat [Furgonetka.pl powstała w 2010 roku] każdego dnia zdobywamy wiedzę na temat rynku e-commerce w Polsce. Jesteśmy blisko biznesów online, widzimy jak działają i z jakimi wyzwaniami się mierzą. W odpowiedzi na jeden z tych problemów wprowadziliśmy Portmonetkę – rozwiązanie, które nie tylko minimalizuje ryzyko porzucania koszyków, ale również znacząco zwiększa wskaźnik konwersji zakupowej, głównie dzięki optymalizacji procesu transakcyjnego. Choć na pierwszy rzut oka wydaje się ono czymś zupełnie nowym, to w rzeczywistości opiera się na rozwiązaniach dobrze znanych użytkownikom dużych platform, takich jak chociażby Allegro. Tam finalizacja zakupu jest uproszczona do kilku kroków, a dane osobowe, preferencje dotyczące form dostawy czy adresu są automatycznie zapamiętywane. Dzięki Portmonetce przenosimy tę wygodę i standard transakcji na grunt małych i średnich przedsiębiorstw. W ten sposób dajemy im szansę  na zwiększenie możliwości wykorzystania potencjału e-commerce – mówi Rafał Agnieszczak, Co-Founder Furgonetka.pl. 

 

Więcej udogodnień upraszczających zakupy

Portmonetka to nie tylko szybka i prosta finalizacja zakupów (dostępna pod jednym buttonem), ale także wygodny sposób logowania – nie wymaga od użytkowników zakładania nowego konta. Wystarczy, że użyją oni istniejącego loginu z takich serwisów jak np. Wp.pl, Onet.pl, Google, Allegro, Microsoft czy Apple. 

Klienci Portmonetki tylko raz wprowadzają swoje dane teleadresowe, wybierają preferowany sposób dostawy (kurierzy, automaty paczkowe czy punkty PUDO) oraz ulubioną metodę płatności. System zapamiętuje te informacje, a to upraszcza kolejne zakupy. Portmonetka jest też w pełni otwarta. Oferuje dużą elastyczność – pozwala skorzystać z form wysyłki od 12 firm kurierskich (jak ORLEN Paczka, Pocztex, DHL, DPD, UPS, FedEx, Allegro One czy InPost), a także z metod płatności od największych operatorów w Polsce (m.in. Tpay, P24 czy PayU). To właśnie wyróżnia ją na tle innych dostępnych na rynku rozwiązań dla e-commerce. 

Obecnie trwają prace nad dodaniem do Portmonetki nowych funkcjonalności. Chodzi m.in.: o dostęp do historii zakupów czy możliwość dokonania zwrotów bezpośrednio z jej poziomu

 

Trampolina do rozwoju małych i średnich biznesów

Usprawnienie procesów logistycznych poprzez takie narzędzia jak Portmonetka to nie tylko ułatwienie dla klientów, ale też znaczący krok dla rozwoju małych i średnich biznesów działających online. Ta w połączeniu z innymi funkcjonalnościami Furgonetki, takimi jak chociażby Furgonetka Zwroty, tworzy kompleksowy system narzędzi pomagający właścicielom biznesów online rozwijać się na tym wymagającym i nasyconym rynku. 

Zdecydowaliśmy się na automatyzację procesów logistycznych w naszym e-sklepie, aby uprościć przebieg sprzedaży i zbudować zaufanie wśród klientów. Wiedzieliśmy, że szybka ścieżka zakupowa, w tym brak zbędnych formalności, sprawią, że potencjalny nabywca nie tylko nie zrezygnuje z zakupów, uciekając do konkurencji, ale też chętniej wróci do nas w przyszłości – mówi Sylwia Nosek, właścicielka sklepu internetowego Terra Hobby.

Wdrożenie Portmonetki to również szansa na dotarcie do nowych klientów dzięki skutecznej komunikacji marketingowej, takiej jak np. newslettery.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska uruchomi 9 tysięcy automatów paczkowych SwipBox Infinity Biuro prasowe
2024-09-16 | 17:00

DPD Polska uruchomi 9 tysięcy automatów paczkowych SwipBox Infinity

DPD Polska zainstalowała już ponad 8 tysięcy automatów paczkowych SwipBox Infinity w ramach ogólnopolskiej sieci DPD Pickup, która liczy łącznie 30 tysięcy
Handel Wygraj przygodę z M&M’s® w Disneyland® w Paryżu!
2024-09-06 | 17:07

Wygraj przygodę z M&M’s® w Disneyland® w Paryżu!

Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i
Handel Znaczenie i rola automatów paczkowych w rozwoju e-commerce
2024-09-06 | 14:00

Znaczenie i rola automatów paczkowych w rozwoju e-commerce

Rynek e-commerce w Polsce znajduje się obecnie na jednym z najbardziej dynamicznych etapów rozwoju, co wynika z kilku kluczowych trendów i zmian nawyków konsumenckich.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia

Fenole i parabeny, obecne powszechnie w mydłach, emulsjach, produktach do makijażu, filtrach ochronnych czy produktach higieny osobistej, podnoszą ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – alarmują naukowcy z Northeastern University w Bostonie w stanie Massachusetts. To o tyle istotne, że kobiety średnio korzystają codziennie z 12 produktów higieny osobistej. Naukowcy podkreślają, że powinny rozważyć rezygnację z niektórych rodzajów kosmetyków, ale nie rozwiązuje to problemu.

Handel

Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę

Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.

Konsument

Klienci dużych spółek energetycznych mogą już przejść na dynamiczne taryfy za prąd. Nie dla wszystkich to opłacalne rozwiązanie

Od sierpnia br. klienci dużych sprzedawców energii elektrycznych mogą już przejść na taryfy dynamiczne, w których rozliczenia za zużytą energię odbywają się według bieżących cen z Towarowej Giełdy Energii. W praktyce to rozwiązanie nie dla wszystkich jest jednak opłacalne. – To jest bardzo atrakcyjne rozwiązanie, jeśli mamy sterowalne systemy energetyczne, czyli np. magazyn energii, magazyn ciepła, sterowalne klimatyzatory, pompę ciepła, samochód elektryczny albo wszystko to naraz – mówi Dawid Zieliński, prezes zarządu Columbus Energy. Jak wskazuje, to może zwiększyć zainteresowanie dotacjami z rządowych programów Czyste Powietrze i Mój Prąd, które ponownie oferują dofinansowania dla osób fizycznych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.