Black Friday w e-grocery - przegląd promocji
Everli, wiodąca platforma do zakupów online, przygotowała dla swoich Klientów tygodniową promocję wykorzystując popularny i bardzo atrakcyjny mechanizm podwajania cashback’ów na produkty z kategorii orzechy, tłuszcze, a także pielęgnacja twarzy. Oferta obowiązuje od 21-28 listopada.
- Orzechy: kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 8zł zamiast 4zł
- Produkty do pielęgnacji twarzy: kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 8zł zamiast 4zł
- Tłuszcze (masło, olej, margaryna itp.): kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 10zł zamiast 5zł
Specjalna oferta została przygotowana także na zakup produktów marki Auchan – przy zakupie dwóch Klient otrzyma 5zł rabatu.
Okres Black Friday to dobry czas, aby lojalizować swoich stałych Klientów i nagradzać ich za przywiązanie do marki, dlatego Everli przygotowało dla Klientów PLUS, subskrybcji dającej dostawy gratis od 100 zł, cashback na budynie, kisiel i galaretki - 6zł rabatu za zakup 5 produktów z kategorii objętych promocją oraz wiele innych atrakcyjnych ofert. Koszt subskrybcji Everli Plus zwraca się już przy dwóch zamówieniach w miesiącu!
Black Friday może być świetną okazją do zrobienia zapasów, przygotowania się do ważnych uroczystości, a nawet nadchodzących świąt – szczególnie dzięki promocjom na produkty o długiej dacie przydatności, jak te oferowane w Everli.
Marka Everli to wiodąca w Europie platforma do zakupów spożywczych online, firma pochodzi z Włoch, a w Polsce działa od 2019 roku. Klienci mogą robić zakupy za pomocą platformy w wiodących sieciach handlowych, takich jak Auchan, Netto, Kaufland, Carrefour, Lidl, Biedronka, a także w kilkudziesięciu mniejszych sklepach na terenie kraju, w tym także w drogeriach. To co wyróżnia Everli na tle konkurencji, to dedykowani szoperzy, którzy jeśli jest taka potrzeba są w kontakcie z Klientem w trakcie dokonywania zakupów, dzięki czemu mogą np. zaproponować zamienniki niedostępnego produktu. Everli jest dostępne w 23 miastach w Polsce, a swoim zasięgiem obejmuje już 25% populacji kraju.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Firma
Duża część zużytych opon trafia do spalenia. Jednak 85 proc. surowców z nich dałoby się ponownie wykorzystać

W Polsce co roku na rynek trafia między 280 tys. a 350 tys. ton opon. Tylko część z nich po zużyciu idzie do przetworzenia, choć krajowe zakłady recyklingu mogłyby zagospodarować całość. Coraz popularniejszy jest recykling materiałowy oraz chemiczny. W procesie pirolizy powstają wartościowe produkty, takie jak sadza techniczna, olej popirolityczny czy stal, które mogą zastąpić surowce pierwotne przy produkcji nowych opon.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.