Black Friday w e-grocery - przegląd promocji
Everli, wiodąca platforma do zakupów online, przygotowała dla swoich Klientów tygodniową promocję wykorzystując popularny i bardzo atrakcyjny mechanizm podwajania cashback’ów na produkty z kategorii orzechy, tłuszcze, a także pielęgnacja twarzy. Oferta obowiązuje od 21-28 listopada.
- Orzechy: kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 8zł zamiast 4zł
- Produkty do pielęgnacji twarzy: kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 8zł zamiast 4zł
- Tłuszcze (masło, olej, margaryna itp.): kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 10zł zamiast 5zł
Specjalna oferta została przygotowana także na zakup produktów marki Auchan – przy zakupie dwóch Klient otrzyma 5zł rabatu.
Okres Black Friday to dobry czas, aby lojalizować swoich stałych Klientów i nagradzać ich za przywiązanie do marki, dlatego Everli przygotowało dla Klientów PLUS, subskrybcji dającej dostawy gratis od 100 zł, cashback na budynie, kisiel i galaretki - 6zł rabatu za zakup 5 produktów z kategorii objętych promocją oraz wiele innych atrakcyjnych ofert. Koszt subskrybcji Everli Plus zwraca się już przy dwóch zamówieniach w miesiącu!
Black Friday może być świetną okazją do zrobienia zapasów, przygotowania się do ważnych uroczystości, a nawet nadchodzących świąt – szczególnie dzięki promocjom na produkty o długiej dacie przydatności, jak te oferowane w Everli.
Marka Everli to wiodąca w Europie platforma do zakupów spożywczych online, firma pochodzi z Włoch, a w Polsce działa od 2019 roku. Klienci mogą robić zakupy za pomocą platformy w wiodących sieciach handlowych, takich jak Auchan, Netto, Kaufland, Carrefour, Lidl, Biedronka, a także w kilkudziesięciu mniejszych sklepach na terenie kraju, w tym także w drogeriach. To co wyróżnia Everli na tle konkurencji, to dedykowani szoperzy, którzy jeśli jest taka potrzeba są w kontakcie z Klientem w trakcie dokonywania zakupów, dzięki czemu mogą np. zaproponować zamienniki niedostępnego produktu. Everli jest dostępne w 23 miastach w Polsce, a swoim zasięgiem obejmuje już 25% populacji kraju.
ZTE Z1320 – stabilne i niezawodne WiFi
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.