Black Friday i Cyber Monday 2023 – nawet do 40% rabatu na słuchawki Jabra
Black Friday 2023 w tym roku wypada 24 listopada. Jabra z tej okazji przygotowała wyjątkowe promocje na bezprzewodowe słuchawki true wireless z serii Elite. Rabaty sięgną nawet do 40%. Weekend pełen promocji wystartuje w Czarny Piątek i potrwa aż do Cyber Monday, 27 listopada. Jakie modele od Jabra będzie można kupić w promocyjnej cenie?
Duński producent z okazji Black Friday 2023 i Cyber Monday 2023 przygotował nie lada gratkę dla miłośników okazji. W promocyjnych cenach będzie można kupić słuchawki na stronie internetowej marki oraz w wybranych sieciach handlowych. Oto lista produktów, które zostaną objęte promocją z tej okazji:
Jabra Elite 8 Active – nowość!
To najbardziej wytrzymałe słuchawki na świecie* i najnowsza propozycja Jabra w portfolio słuchawek sportowych z serii Elite Active. Zostały one przetestowane jako najwytrzymalsze słuchawki douszne na świecie*, posiadają certyfikat amerykańskich, militarnych testów ze standardem MIL-STD-810H i stopnień ochrony IP68. Wyniki testów potwierdzają, że są one całkowicie wodoszczelne, nawet przy zanurzeniu na głębokość 1,5 m. Świetnie radzą sobie z pyłem, kurzem i potem, bez szkody przetrwają upadek z wysokości 1 m. Także etui ładujące jest odporne na kurz i wilgoć, ze stopniem ochrony IP54. Dodatkowy atut to zastosowana technologia Jabra ShakeGrip™, dzięki której słuchawki leżą pewnie i wygodnie w uszach przez cały dzień i w czasie nawet najbardziej intensywnego treningu, bez konieczności używania skrzydełek.
Te słuchawki douszne, dzięki technologii 6 mikrofonów i specjalnej siateczce chroniącej przed wiatrem, stabilnemu połączeniu ze smartwatchem, Asystentowi Google, technologiom Fast Pair, Swift Pair i Spotify Tap, ANC, idealnemu dźwiękowi z Dolby Audio® i z czasem pracy na baterii do 8 h (32 h z etui) sprawdzają się równie dobrze w pracy, jak i podczas treningu. Dostępne są w kolorach: granatowym (Navy) i czarnym (Black).
Jabra Elite 4 Active
Elite 4 Active to kolejne bezprzewodowe słuchawki opracowane specjalnie z myślą o potrzebach osób prowadzących aktywny tryb życia. Zapewniają doskonałą jakość dźwięku podczas biegania, intensywnych ćwiczeń, słuchania muzyki oraz prowadzenia rozmów. Nowoczesny, minimalistyczny design, bezpieczne dopasowanie, aktywna redukcja hałasów (ANC), możliwość personalizacji muzyki, tryb HearThrough umożliwiający słuchanie dźwięków otoczenia i rozmawianie bez konieczności wyjmowania słuchawek dousznych, długi czas pracy na baterii (do 7 h na baterii i do 28 h z etui ładującym), certyfikat odporności IP57 i 2-letnia gwarancja odporności na wodę i kurz – to tylko niektóre z funkcji zapewniających dużą swobodę podczas treningów. Dostępne są w 3 kolorach: miętowym (Mint), czarnym (Black) i granatowym (Navy).
Jabra Elite 3
Jabra Elite 3 to idealny wybór dla osób poszukujących w słuchawkach bogatego dźwięku, mocnych basów i czystego dźwięku rozmów, na niższym poziomie cenowym. Słuchawki te ożywiają brzmienie muzyki dzięki 6-milimetrowym przetwornikom i możliwości dostosowania ulubionych utworów według naszych indywidualnych potrzeb, dzięki korektorowi dźwięku dostępnemu w aplikacji Sound+. Zapewniają też znakomitą izolację hałasu, a funkcja HearThrough umożliwia słuchanie dźwięków z otoczenia. Bateria wystarcza na 7 h działania (28 h z etui ładującym). Oferują elegancki, duński design oraz cztery opcje kolorystyczne: ciemnoszary (Dark Grey), granatowy (Navy), liliowy (Lilac) i jasnobeżowy (Light Beige).
Aktualne informacje na temat wszystkich cen i rabatów będą dostępne od piątku 24 listopada 2023 roku.
Więcej informacji na www.jabra.pl
*Więcej na stronie www.jabra.com/claims

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny
Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.
Ochrona środowiska
Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń

Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.