Komunikaty PR

Biuro w centrum handlowym, czyli czas na franczyzę

2021-10-15  |  01:00
Biuro prasowe

Ostatnie miesiące mocno zweryfikowały zarówno sposób funkcjonowania jak i przeznaczenie centrów handlowych. Jednym z wiodących rozwiązań na rynku nieruchomości retail jest transformacja przestrzeni, między innymi właśnie w obiekty biurowe. Raporty branżowe jasno wskazują, że pracownicy oczekują miejsc pracy możliwie blisko domu, przez co firmy oraz korporacje stawiają na multilokalizacje. Świetnie wyposażone, nowoczesne przestrzenie coworkingowe to przyszłość wielokanałowych centrów handlowych.

Pomimo znoszenia obostrzeń związanych z Covid-19, wiele z powierzchni galerii handlowych pozostaje w ostatnim czasie niewykorzystanych. Wpływa na to między innymi zmiana postrzegania tego typu obiektów przez użytkowników. Lwią część konsumentów pochłonął e-commerce, który nieustannie rośnie w siłę oferując użytkownikom coraz to nowe udogodnienia. To ogromne wyzwanie, z którym mierzy się branża handlu detalicznego. Długo trwające lockdowny zweryfikowały rentowność najemców, a właściciele powierzchni muszą na nowo zdefiniować atrakcyjność galerii handlowych. Branża narażona jest na niemałe straty, jednak zarządcy powierzchni oraz inwestorzy podążając za dynamiką zmian coraz częściej skłaniają się ku rozwiązaniom wielowymiarowym, także pod kątem usług i atrakcji.

- Kluczem do sukcesu jest bowiem połączenie wielu modeli, które spełnią oczekiwania współczesnych użytkowników. Galerie handlowe muszą być teraz dużo bardziej atrakcyjne dla konsumentów, niż jeszcze rok temu. Poza wachlarzem sklepów, muszą być odpowiedzią na potrzeby rozrywki, gastronomii, hotelarstwa, fitness, a także…. mieć na uwadze ofertę biurową. Istotna stała się przecież już nie tylko praca z domu, ale miejsce pracy blisko miejsca naszego zamieszkania – mówi Hubert Abt, CEO firmy New Work, jednego z wiodących operatorów elastycznych powierzchni biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Przede wszystkim biuro musi być w zasięgu ręki. W idealnym świecie dojazd na miejsce powinien zająć maksymalnie 15 minut. To oszczędność czasu, pieniędzy, a także dbałość o ekologię. Ten trend jasno pokazuje, że miejsca do pracy będą niebawem znajdowały się dosłownie na każdym rogu.

Niemiecka Rada Centrów Handlowych „Center Management in Focus” z 2019 roku, opublikowała raport, w którym zweryfikowała 140 centrów handlowych Niemczech. Badanie pokazało, że 35% z nich zawierało kina, 41% oferowało usługi zdrowotne, a 45% mieściło w sobie przestrzenie biurowe na wynajem. Co więcej, zarządcy tego typu obiektów w ponad 70% spodziewali się, że w tych segmentach nastąpi największy wzrost w przyszłości. Można jednak śmiało stwierdzić, że czas pandemiczny zadziałał na korzyść tych zmian.

Naprzeciw trendom i właścicielom powierzchni retail wychodzi oferta franczyzowa biur elastycznych. Według raportu branżowego New Work Flex Solutions after COVID-19”, zauważalnie zwiększa się znaczenie elastycznej przestrzeni w wielu lokalizacjach.

- Koncept coworkingowy na terenie galerii handlowych bezsprzecznie przyciąga klientów. Powoduje, że tego typu obiekt staje się atrakcyjny niemal pod każdym względem, skupia w sobie wszystko, czego potrzebujemy w ciągu dnia. Wtedy klienci spędzają w nim nie godzinę czy dwie podczas zakupów, ale całe dnie, łącząc życie zawodowe z prywatnym, a ponadto przyciągają do niego rodzinę, przyjaciół i współpracowników – dodaje Hubert Abt.

Pakiet franczyzowy pozwala na stworzenie nowoczesnych, designerskich obiektów biurowych, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. W przypadku oferty New Work obejmuje nie tylko dostęp do platformy marketingowej i sprzedażowej w wielu lokalizacjach, ale także zestaw narzędzi do adaptacji przestrzeni na potrzeby elastycznych biur oraz pełne wsparcie systemowe. To także cyfrowy dostęp do biur za pomocą aplikacji New Work umożliwiającą korzystanie z wielu lokalizacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.