BIO propozycje i Zielnik Polski od marki Herbapol
Troska o środowisko oraz chęć wspierania lokalnych przedsiębiorców stają się ważnymi czynnikami wpływającymi na decyzje konsumenckie Polaków. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych i wymagających konsumentów, marka Herbapol stale udoskonala ofertę naturalnych, ekologicznych produktów, tworzonych z najwyższej jakości składników pochodzących od polskich producentów – w tym herbat ziołowych, herbatek owocowych, dżemów oraz syropów.
Zielnik Polski – z natury najlepsze
Zielnik Polski to propozycja dla każdego, kto w naturalny sposób chce wspomagać funkcjonowanie organizmu. W linii znajduje się szeroki wybór herbat ziołowych o prozdrowotnych właściwościach. Jedną z nich jest Czystek, który jako źródło naturalnych przeciwutleniaczy doskonale wspiera odporność organizmu i jest szczególnie polecany w zbliżającym się sezonie jesienno-zimowym. Napar z Lipy to z kolei wsparcie dla układu oddechowego. Dziurawiec z Zielnika Polskiego wpływa korzystnie na funkcjonowanie układu nerwowego, dzięki czemu przyczynia się do zachowania równowagi emocjonalnej i lepszego samopoczucia, a napar ze skrzypu wspomaga prawidłową pracę nerek i dróg moczowych, natomiast Szałwia działa kojąco na gardło i struny głosowe. To tylko kilka propozycji z bogatej oferty herbat ziołowych Herbapol, będących doskonałym wsparciem dla organizmu zarówno osób młodszych, jak i starszych.
Linia BIO – dla nas to naturalne
Linia certyfikowanych produktów BIO to propozycja dla najbardziej wymagających miłośników naturalnej i zdrowej żywności. Produkty BIO łączą gwarancję spełnienia norm odpowiednich dla produkcji ekologicznej z czystym, unikalnym smakiem pochodzącym prosto z natury. W linii BIO znajdują się m.in. herbaty ziołowe, w tym Melisa oraz Mięta – doskonale odprężające organizm.
Certyfikowane składniki, pyszne smaki natury, dbałość o środowisko naturalne i podążanie za potrzebami klientów od lat stanowią podstawę sukcesu marki Herbapol!
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.