Komunikaty PR

Binance wspiera kobiety w świecie nowych technologii, a w tym w obszarze Web3

2023-03-07  |  14:00
Biuro prasowe

Tuż przed Międzynarodowym Dniem Kobiet, Binance podkreśla swoje zaangażowanie na rzecz akcji zwiększających znaczenie kobiet w świecie Web3, angażując je zarówno jako aktywne użytkowniczki, jak i pracowniczki firm w branży. Do tej pory Binance zainwestował ponad 2 miliony dolarów, aby wspierać kobiety w ponad 10 krajach świata. W tym roku giełda chce zwiększyć swoje wysiłki w tym obszarze.

Binance angażuje się w tworzenie i finansowanie edukacji Web3 dla kobiet

W 2022 roku fundacja Binance Charity przekazała 2 miliony dolarów na sfinansowanie ponad 36 tys. stypendiów z obszaru Web3 przeznaczonych dla kobiet. W tym roku kontynuowane będą działania związane z fundowaniem kursów, programów i stypendiów – z naciskiem na te kierowane do pań oraz osób z niedoreprezentowanych społeczności. Biorąc pod uwagę, że obecnie tylko 37% kobiet posiada kryptowaluty w swoich portfelach[1], edukacja to klucz do otworzenia branży na większą liczbę kobiet.

W ubiegłym roku Binance sfinansowało stypendia przeznaczone na kursy związane z blockchainem i kryptowalutami organizowane przez uniwersytety, szkoły i organizacje non-profit. Fundusze trafiły do kobiet z Niemiec, Nigerii, Kenii, Brazylii, Francji, RPA, Australii i Ukrainy. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, fundacja Binance Charity przekaże także dodatkowe 100 tys. dolarów na rzecz Georgia’s Innovation & Technology Agency (GITA) w celu wspierania edukacji i szkoleń z zakresu Web3 przeznaczonych dla kobiet. Akademia Binance dostarczy również treści edukacyjne dla kursów GITA w tym obszarze.

Binance angażuje się w zwiększanie udziału kobiet w gronie pracowników

W 2017 roku Binance został założony m.in. przez Yi He, co oznacza, że firma jest jedną z niewielu podmiotów kryptowalutowych, w których tworzenie angażowały się kobiety. W najważniejszych przedsiębiorstwach branżowych stanowią mniej niż 5% założycielek[2]. W 2022 roku powstało ponad 10 000 nowych biznesów w branży, ale zaledwie ok. 292 kobiet było founderkami[3].

Widząc potrzebę odpowiedzi na lukę płciową w branży, Binance stworzyło swoje pierwsze sformalizowane programy stażowe i absolwenckie, które umożliwiają podniesienie poziomu różnorodności w branży – to oznacza także zwiększenie liczby kobiet. Ponadto, Binance dzieli się z kobietami wskazówkami i poradami związanymi z rozwijaniem kariery poprzez programy mentorskie, warsztaty dla talentów i kursy edukacyjne oraz wykłady. W ten sposób mogą one poznać doświadczenia innych osób w branży i dowiedzieć się, w jaki sposób można rozpocząć karierę w świecie Web3.

– Naszą misją realizowaną poprzez Binance Charity i Akademię Binance jest wsparcie kobiet w zrozumieniu potencjału Web3 oraz technologii blockchain. Przygotowane przez nas programy edukacyjne i stażowe mają na celu zwiększenie wiedzy i umiejętności młodych kobiet, dzięki którym będą mogły skutecznie zmieniać branżę – mówi Yi He, współzałożycielka Binance i Chief Marketing Officer. – Wierzymy, że każdy, kto ma pomysły, może mieć wpływ na świat – niezależnie od płci. Mamy nadzieję, że nasze zobowiązania poskutkują zwiększeniem liczby kobiet na pierwszych liniach innowacji kryptowalutowych, co przełoży się na wiatr zmian w sektorze.


[1] TripleA.io: Global Crypto Ownership

[2] CoinJournal.net: Women in crypto statistics 2022

[3] BCG.com: Gender Diversity in Web3

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.