BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych – cyfryzacja, dane i zrównoważony rozwój
Jak budować cyfrowe procesy w firmach na rynku architektoniczno-budowlanym, żeby działać bardziej efektywnie? Jak wykorzystać szanse, które przynosi cyfryzacja do rozwoju i zwiększania konkurencyjności polskiej branży architektonicznej i budowlanej? Jak przekuć dostępne dane w możliwość budowania lepszego, bardziej zrównoważonego świata? Odpowiedzi na te i inne pytania będziemy szukać podczas 9. konferencji BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych. Odbędzie się ona już 28-30 listopada 2023 w formule hybrydowej. Agenda i rejestracja dostępne są na stronie www wydarzenia.
Warszawa, listopad 2023 – Autodesk wraz z partnerami zapraszają na kolejną edycję BIM DAYS 2023, w tym roku pod hasłem Ekosystem danych. Już po raz dziewiąty spotykamy się, aby rozmawiać jak dzięki technologii i organizacji pracy podnosić efektywność i konkurencyjność zarówno poszczególnych firm, jak i całego sektora projektowo-budowlanego.
Program tegorocznego wydarzenia będzie koncentrował się na obszarach związanych z:
- kolejnych etapach cyfryzacji polskiej branży projektowo-budowlanej i rozwijania dojrzałości cyfrowej organizacji,
- zrównoważonym podejściem do procesu budowlanego i wpływem uwarunkowań prawno-finansowych na wzrost świadomości środowiskowej,
- wartością i zarządzaniem danymi w procesie budowlanym.
Organizatorzy przygotowali również specjalną sesję dla producentów materiałów i urządzeń dla branży budowlanej. To grupa, której włączenie do ekosystemu danych rośnie wraz ze wzrostem świadomości dotyczącej standardów ESG wśród inwestorów i projektantów.
- Konferencję kierujemy do wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego: architektów, konstruktorów i instalatorów, wykonawców oraz inwestorów prywatnych i publicznych, a także firm produkujących urządzenia i materiały dla budownictwa. To przestrzeń i czas do wymiany doświadczeń. Chcemy umożliwić rozprzestrzenianie się dobrych praktyk, edukowanie rynku i dzięki temu wesprzeć transformację cyfrową całego sektora – mówi Agnieszka Staniewicz, Account Based Marketing Manager w Autodesk.
BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych to 3 dni konferencji, ponad 40 sesji i ponad 50 prelegentów. Wśród nich eksperci polscy i zagraniczni, w tym wielu praktyków i liderów cyfryzacji w swoich organizacjach.
Konferencja odbędzie się w trybie hybrydowym – pierwszy dzień będzie dostępny dla limitowanej liczby uczestników również stacjonarnie, wszystkie trzy dni będą dostępne w formule online.
Zapraszamy do rejestracji: strona wydarzenia
Informacje o konferencji
BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych
Konferencja hybrydowa, 28-30.11.2023
Rejestracja oraz program konferencji: strona wydarzenia
Patroni instytucjonalni: Zespół Doradców Gospodarczych TOR, Polski Związek Firm Developerskich (PZFD), Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego (PLGBC), Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP (SITK RP)
Partnerzy Złoci: Dell Technologies, Esri
Partnerzy Srebrni: Leica Geosystems
Partnerzy Autodesk: AEC Design, Arkance Systems Poland, Graitec, Man and Machine, MAT, Procad.
Informacje o Autodesk
Autodesk zmienia sposób projektowania i tworzenia świata. Nasza technologia obejmuje architekturę, inżynierię, budownictwo, projektowanie produktów, produkcję, media i rozrywkę. Umożliwia innowatorom z całego świata wyjście naprzeciw wyzwaniom, niezależnie od ich skali. Od bardziej zielonych budynków, poprzez coraz inteligentniejsze produkty, po produkcję zachwycających hitów kinowych. Oprogramowanie Autodesk pomaga naszym klientom projektować i tworzyć lepszy świat dla wszystkich. Więcej informacji na www.autodesk.pl, www.facebook.com/Autodesk.Poland
#MakeAnything
Kontakt:
Dorota Prochowicz, Omega Communication, 728 433 401, dprochowicz@communication.pl

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.