Bezpieczna migracja end-to-end przy współpracy firm Tameshi oraz GFT
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Organizacje mogą dziś rosnąć znacznie szybciej niż w przeszłości. Wdrożenie chmury w polskich firmach i instytucjach publicznych może przynieść polskiej gospodarce dodatkowo 121 mld zł w 2030 roku. To nadprogramowe 4 proc. PKB*. Nie jest to jednak proces łatwy. Według badania EY: „Transformacja cyfrowa firm”, tylko 27% respondentów nie dostrzega żadnych barier dotyczących wykorzystywania chmury. Firmy potrzebują zaufanego partnera technologicznego, który pomoże im skonfigurować odpowiedni model chmury, zabezpieczyć punkty końcowe, zoptymalizować sieć i centrum danych oraz wykorzystać nowe technologie.
Z tego powodu Tameshi, firma specjalizująca się w migracjach do chmury AWS dla dużych przedsiębiorstw i sektora finansowego oraz GFT, pionier transformacji cyfrowej, rozpoczęły współpracę, której celem jest umożliwienie wykorzystania pełnego potencjału biznesowego chmury AWS (Amazon Web Services) w zakresie skalowania biznesu, szybszego dostarczania innowacji i optymalizacji kosztowej.
Firmy oferują kompleksową usługę migracji, która będzie oparta o zrozumienie kontekstu biznesowego klienta – od doradztwa w zakresie najlepszych rozwiązań migracyjnych, aż po ich skuteczne i sprawne wdrożenie.
– Jesteśmy idealnymi partnerami do współpracy, bo wspólnie możemy zaoferować organizacjom kompleksową obsługę migracji end-to-end. Zespół Tameshi to eksperci w zakresie migracji. Modernizacja zmigrowanych usług tak, aby obniżyć koszty i w pełni wykorzystać potencjał chmury, to z kolei domena GFT. Dzięki temu, klienci otrzymują nie tylko zmigrowane, ale również zoptymalizowane pod chmurę rozwiązania, zgodne z filozofią „cloud native”, podsumowuje Tomasz Smoleński, Head of Growth w GFT.
– Tameshi i GFT posiadają doświadczenie i ekspertyzę w pracy z organizacjami z sektorów wysoko regulowanych, zwłaszcza finansowego. Taka synergia pozwala połączyć wszystkie fazy współpracy i od początku przygotować się do spełnienia wymogów regulacyjnych w chmurze – dodaje Maciej Cetler, CEO w Tameshi.
Wśród klientów Tameshi z sektora finansowego znajduje się m.in. Bank Pocztowy. W ramach współpracy eksperci wdrożyli m.in. rozwiązanie continuous compliance, zapewniające zgodność z wymogami regulacyjnymi po migracji do chmury, a także przeprowadzili testy wydajności, aby potwierdzić najwyższy standard usług dla klientów bankowości elektronicznej. Bank Pocztowy jest jednym z pierwszych banków w Polsce, który podjął decyzję o migracji do chmury AWS.
W ramach współpracy Tameshi będzie wspierać klientów w zakresie wszystkich etapów migracji do chmury AWS. Obejmują one fazę assesmentu, w czasie której budowany jest business case, przygotowania organizacji do migracji, jak również samej migracji infrastruktury. GFT wykorzysta z kolei swoje kompetencje w tworzeniu i modernizacji oprogramowania.
*McKinsey & Company „Chmura 2030. Jak wykorzystać potencjał technologii chmurowych i przyspieszyć wzrost w Polsce”.
Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta
Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.